< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Dnevnici jedne tinejdzerice

Image Hosted by ImageShack.us

majne icq (ak koga zanima): 240-946-515

smijeh Osobe vrijedne moje pozornosti smijeh
lepa protina kci
Tamelie
Viky
Pero Zdero
Ludi Gogy
Domagoj
Zdenkic
Idol
klepicka
zelenoplaveoci
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pretty woman

Ime moje velike malenkosti je Marta, vec dvije godine zivim u jednom malom mjestu kraj Gospica, a u Gospicu pohadjam svoju ljubljenu skolu, opcu gimnaziju... 14.3. sam navrsila 17 sto dovodi do zakljucka da sam slijedece godine maturantica... Prije nego sam dospjela u Liku provodila sam svoju tada jos sretnu i bezbriznu mladost u Petrinji...
Ja sam kao i vecina riba uvijek u svom svijetu, jako zaljubljive prirode, no to jos ni jednom nije dobro proslo, komunikativna (tocnije: jako me tesko usutkati) i prilicno drustvena...
Volim dobre knjige, dobru glazbu i dobre filmeke, a naj,naj su mi:
Knjige: Gospodari prstenova i Sillmarilion, Potteri, Mi djeca skolodvora Zoo, Zagorkine knjigice i Ana Karenjina...
Glazba: U zadnje vrijeme rock i to onaj stariji, ali najvise volim rock balade i jos neke lijepe laganice kao npr. Dust in the wind, Stairway to heaven, Don't cry, Anybody seen my baby, Wind of change, The last unicorn...ostalo slusam skoro sve osim narodnjaka, njih stvarno ne podnosim...
Filmeki: Gladijator, Hrabro srce, Ljubavnica Venecije, Zaljubljeni Shakespeare, Intervju s vampirom, Ja cu budan sanjati...
A obozavam i One tree hill, Gilmorice i Simpsone, a nekada sam gledala i Prijatelje te Sex i grad (ja bi reprize, smrc...)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
razlog mog obozavanja One tree hilla...


I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone
All my dreams, pass before my eyes, a curiosity
Dust in the wind, all they are is dust in the wind

Same old song, just a drop of water in an endless sea
All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away, all your money won't another minute buy

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Miss Perfect...NOT

31.07.2006., ponedjeljak

Dofdjenja do rujna. . .

Kako je more savrseno, danas sam se tako isplivala, jer ja kad jednom udjem u vodu jako tesko izlazim van...zakljucila sam da je Starigrad – tocnije ona plaza iza Kuline – najljepsi, more je cisto, nema previse ljudi, ma perfect....
pogledala ja napokon “Okrutne namjere”, uspjela ih i snimiti...smijeh mislim da je ovo jedan od rijetkih filmova nakon kojeg sam ja imala zelju pogledati ga jos jednom...veceras cekam reprizu u 23:45, a onda cu raspaliti po kazeti...hm da, razlog moje odusevljenosti filmom je, naravno uz pouku da svatko dobije sto je zasluzio, i prelijepi Ryan Phillipe, ne mogu ga se nagledati, i kako mu lijepo cviksi stoje...cerek izvukla sam zakljucak da definitivno padam na plave decke, ne zbog svih tih holivudskih ljepotana vec zbog svih onih plavih ljepotana oko mene...cerek ma nema ih bas previse...al ak ima koji slobodan, da je visok bar 182cm, jer ja imam 180 pa ne bi htjela da je manji od mene...nek se javi...naughty
cijeli dan slusam “Bitter Sweet Simphony” neam pojma koliko sam ju puta vec izvrtila, mislim da ju vec znam napamet...
da ovo je oprostaj na mjesec dana, molim lijepo da komentare ostavljate unatoc tome sto necu pisati nove postove, to ne znaci da necu pogledati sjeti li me se tko...yes
dakle svima zelim suuuper ostatak ljeta, onima koji idu na maturalac zelim odlican provod, samo pazite da ne dodje do ispumpavanja pa i napumpavanja...nut
i za kraj sto drugo nego tako dobre rijeci “Bitter Sweet Simphony”:

Cause it's a bitter sweet symphony that's life...
Try to make ends meet , you're a slave to the money then you die.
I'll take you down the only road I've ever been down...
You know the one that takes you to the places where all the veins meet, yeah.
No change, I can change, I can change, I can change,
but I'm here in my mould , I am here in my mould.
But I'm a million different people from one day to the next...
I can't change my mould , no,no,no,no,no,no,no
Well I've never prayed,
But tonight I'm on my knees, yeah.
I need to hear some sounds that recognise the pain in me, yeah.
I let the melody shine, let it cleanse my mind , I feel free now.
But the airwaves are clean and there's nobody singing to me now.
No change, I can change, I can change, I can change,
but I'm here in my mould , I am here in my mould.
And I'm a million different people from one day to the next
I can't change my mould, no,no,no,no,no,no,no
Have you ever been down?
I can change, I can change...
Cause it's a bittersweet symphony this life.
Trying to make ends meet, try to find somebody then you die.
You know I can change, I can change, I can change,
but I'm here in my mould, I am here in my mould.
And I'm a million different people from one day to the next.
I can't change my mould, no,no,no,no,no,no,no
We've got ya sex and violence melody and silence
(Have you ever been down)
(I'll take you down the only road I've ever been down)


i of kors Ryan:



voli vas sve, vasa Marta...

u 22:41||komentari (15)||na papir||#|| ^