< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Dnevnici jedne tinejdzerice

Image Hosted by ImageShack.us

majne icq (ak koga zanima): 240-946-515

smijeh Osobe vrijedne moje pozornosti smijeh
lepa protina kci
Tamelie
Viky
Pero Zdero
Ludi Gogy
Domagoj
Zdenkic
Idol
klepicka
zelenoplaveoci
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pretty woman

Ime moje velike malenkosti je Marta, vec dvije godine zivim u jednom malom mjestu kraj Gospica, a u Gospicu pohadjam svoju ljubljenu skolu, opcu gimnaziju... 14.3. sam navrsila 17 sto dovodi do zakljucka da sam slijedece godine maturantica... Prije nego sam dospjela u Liku provodila sam svoju tada jos sretnu i bezbriznu mladost u Petrinji...
Ja sam kao i vecina riba uvijek u svom svijetu, jako zaljubljive prirode, no to jos ni jednom nije dobro proslo, komunikativna (tocnije: jako me tesko usutkati) i prilicno drustvena...
Volim dobre knjige, dobru glazbu i dobre filmeke, a naj,naj su mi:
Knjige: Gospodari prstenova i Sillmarilion, Potteri, Mi djeca skolodvora Zoo, Zagorkine knjigice i Ana Karenjina...
Glazba: U zadnje vrijeme rock i to onaj stariji, ali najvise volim rock balade i jos neke lijepe laganice kao npr. Dust in the wind, Stairway to heaven, Don't cry, Anybody seen my baby, Wind of change, The last unicorn...ostalo slusam skoro sve osim narodnjaka, njih stvarno ne podnosim...
Filmeki: Gladijator, Hrabro srce, Ljubavnica Venecije, Zaljubljeni Shakespeare, Intervju s vampirom, Ja cu budan sanjati...
A obozavam i One tree hill, Gilmorice i Simpsone, a nekada sam gledala i Prijatelje te Sex i grad (ja bi reprize, smrc...)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
razlog mog obozavanja One tree hilla...


I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone
All my dreams, pass before my eyes, a curiosity
Dust in the wind, all they are is dust in the wind

Same old song, just a drop of water in an endless sea
All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away, all your money won't another minute buy

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Miss Perfect...NOT

23.05.2006., utorak

mrzim ove naslove

Evo danas sam tek u pokretnom stanju, ubila me ova subota...da bila ja vani, napokon... i bilo mi je FENOMENALNO, ovo mi je definitivno bio najbolji izlazak u gospic... nije bilo svadja, nitko nije zakomirao... istina docekao me moj stari posao, pazila sam na cure, ali bile su dobre, vidjeh ih ja i u puno gorem izdanju... ali kako sam se ja isplesala, dobila upalu mishica u ponedjeljak... bash sam se mislila, da idem svaku subotu van bila bi u jako dobroj kondiciji...smijeh a kako je tek bila dobra nedjeljna kavica i prepricavanje dogadjaja...joooj, bash nam je bilo super!!!! i fala mojoj martini koja me lijepo primila na spavanac, kao i uvijek...i sanji koja me pozvala na rockas!!thumbup
sutra odoshe maturanti, a onda smo mi glavne face na shkoli, he, he.... s ovim nisam htjela reci da su dosadashnji maturanti bili face, samo da cemo mi biti...rofl malo su ranije poceli sa ludovanjem pa sam danas imala tushiranje u shkoli, kao i vecina cura iz razreda, ali sunce je upeklo pa se brzo osushismo...dobro je dok nas shpricaju vodom, radije mokra nego brashnasta...dead a sutra i ja nosim bojnu opremu sa sobom, nemam pishtolj na vodu, ali imam bocicu i nosim dodatnu majicu sa sobom u slucaju poraza...
ne mozete vjerovati da sam u srijedu prvi put gledala nogometnu tekmu, naravno barcelona – arsenal, i svidjelo mi se, pogotovo Fabregas...kiss inace jako volim Ronaldinha, bash mi je simpa, podsjeca me na jednog decka...ali ipak sam navijala za arsenal, moje navijanje nije puno pomoglo, ali odlucih da cu pratiti svjetsko prvenstvo...ljudi bacam se na nogomet, a to ce mi vjerojatno i biti jedina zanimacija, imam neki feeling da ce mi ovo ljeto biti dosadno, bar ono razdoblje do maturalca...
nego zadnji put sam napisala jaaako dugi post, pa se nikome nije dalo citati, zato sam ovaj put smanjila...i da mislim da je doshlo do malog nesporazuma, ako sam malo i napala decke i njihovu neurednost, ne znaci da ja ne padam na to, naprotiv i meni su drazi oni malo duze kosice nego oni oshishani na vojnicki...namcor
shaljem veeeeeliku pusu svima, a maturantima zelim sretan zavrshetak srednje shkole i da se upishu gdje zele......... i da me sutra poshtede...yes

u 20:42||komentari (7)||na papir||#|| ^