Objavljeno: ponedjeljak, 13.10.2008.

Mogu... ako sam sigurna u ono što hoću


Koje su nam mogućnosti? Mogućnosti su nam onakve kakve si sami stvorimo, jer u životu jedino, i samo mi, odlučujemo o načinu na koji živimo. Ne postoje okolnosti, okolnosti su izmišljene, samo da se ne bi odrekli sigurnosti radi nesigurnosti.
Postoji put, onaj na kraju kojega nas čeka život o kakvom smo sanjali. Ali da bi stigli do cilja moramo savladati prepreke, ponešto izgubiti. I opet isključivo mi odlučujemo o tome da li su ti gubitci vrijedni konačnog dobitka. Ni tu nema mjesta okolnostima.
Pristati na nešto nametnuto, nešto što nas ne može izraziti kao osobu, nešto što nas udaljava od onoga što jesmo, samo da bi izbjegli dodatne napore, izbjegavajući pomisao na to, da smo u konačnici nesretni, samo dokazuje to da smo slabići koji se ne znaju boriti za svoj cilj. Hrabre nijedna okolnost ne može zadržati negdje gdje ne osjećaju smisao svog postojanja.
Ja mogu… mogu ostvariti svoje snove. Problem je samo u tome da li dovoljno jako to i želim. Jer ako je moja želja čvrsta i jaka, to za sobom vuče činjenicu da sam spremna za te snove ponešto i žrtvovati. To je već dovoljno da ne izmišljam okolnosti koje me udaljuju od mog cilja, već da tražim načine kako da ga ostvarim, uz minimum gubitaka.
Ja mogu… mogu baš sve što hoću. Treba samo željeti i biti siguran da će te ta želja dovesti do sretnijeg života, potpuno drugačijeg od onog kakvim trenutno živiš.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:49 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>