Ptica rugalica (basna za odrasle)

21 studeni 2015



Posjetila me ptica rugalica. Navrati ona ponekad da mi kaže ono što ne želim da čujem.

PTICA: Gdje si, čangrizavi starče!

JA : Čorava ptico, trebaju ti očale. Pred tobom stoji mladić u najboljim godinama, pun životne energije.

PTICA: Da, baš! Više nalikuješ na nekoga ogorčenog starca.

JA: Takva mi karama. Ajde sad briši dosadna ptičurino!

Znam da neće otići sve dok me ne ubode u onaj najosjetljiviji i najbolniji živac.

JA : Čuj ptico, frustriran sam jer u zadnje vrijeme samo na zidove nailazim.

Ne pomjera se ptica, koncentrira se i preslaguje svoju zloću.

PTICA: Glup si ako misliš da je drugima lako. Egoističan si i promatraš svijet iz svoje uske perspektive.

JA: Nije istina, velikodušan sam i rado pomažem drugim ljudima. Ne tražim ali ništa ni ne dobivam zauzvrat.

PTICA: Eto, patetičan si i sklon si samosažaljenju. Daješ samo onda kada nešto očekuješ zauzvrat.

JA: Što mogu očekivati zauzvrat, ako pomažem onima koji ništa nemaju. Aha, ptico!

PTICA: To si uradio samo zato da se možeš hvaliti kako si velikodušan.

JA: Znaš što ptico, dosadna si. Ajde, odi sada lijepo zajebavati nekog drugog.

PTICA: I udebelio si se. Debeli! Debeli!

Onda sam uzeo prvo što mi se našlo pod rukom i bacio to prema ptici. Bila je brža.

PTICA: Samo se ti ljuti. Svjestan si da propuštaš živjeti punim plućima.

JA: Glupa ptičurino, znaš da to nije istina. Život mi je suvisao i sadržajan. Zlobnice!

PTICA: Nisam nikad srela nikog glupljeg od tebe. Toliko si dobrih prilika u životu upropastio.

JA: Stvorio sam ih sam i samostalno sam donosio odluke. Ubijao sam se od posla da živimo lagodno.

PTICA: O tome ti i pričam. Nezasitan si i neumjeren, uvijek težiš nečemu što ne možeš imati.

JA: Mogu sve imati. Ptico, ajde odjebi više!

I odleti ptica. Znam vratiti će se ona ponovo u najnezgodnijem trenutku.



Kao i svaka basna i ova ima pouku:

1. POUKA: Nemoj previše analizirati ono što ti se mota po glavi

2. POUKA: za sve loše što ti se dešava u životu krivi su oni drugi

3. POUKA: odaberi jednostavan i optimističan pristup životu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.