Koji je sad ovo ku_ac ?

14 rujan 2013


Prostačenje se uvijek smatralo jezikom primitivaca. Onih neobrazovanih, koji nikada nisu pročitali niti jednu knjigu i koji su svoje misli mogli uobličiti jedino ako im je rečenica počinjala sa je__o te.

Bilo nekad.

Psovanje je postalo uspješno sredstvo za postizanje ciljeva. Danas, kada te otvoreno potkradaju na životnim primanjima i davanjima, ako si fin, nema nikakvog efekta.

Neki dan tip iz osiguranja doslovno me ucjenjuje. Još sam i kriv, a tip se hoće ugraditi deseterostruko. I što sad cviliti i biti žrtva. On ima uhodani shemu i jasno je kamo vodi razgovor, to morate platiti i gotovo. E sad nastupa ja Mamić u fazi najvećeg ludila. Slušaj ti, pi..čka ti materina, mene si našo. Nabijem te na ku__c. Gosp. Smirite se, i smirim se ja, a on misli pusti ovu budalu. Unaprijed sam alergičan na slatkoriječive tipove u skupim odijelima, to su lopine, samo takve,tu nema greške i nije potrebna nikava dublja analiza.

Najgori su oni apatični , što ne reagiraju nikako. Ne zaostaju ni oni koji se pak uvijek nešto deru ali bez razuma. Tu obično nastradaju tete na šalterima, prodavačice, konobarice dok krivci, koji smišljaju nebuloze prođu nekažnjeno. Što se tu može, takva im hijerarhija.

To već spada u kategoriju , psihosocijalnih poremećaja.

Psovanje je vrlo iskrena emocija.

Bubnem u nešto, boli i prvo što napravim je da opsujem, a tek zatim procjenjujem eventualnu štetu na sebi i stvarima,

Ili na banki, kada saznš da si u minusu, prvo psovka a onda razmišljaš o daljnim radnjama

ili ispčeš si kokoce, uvališ u dekicu, namijestiš film a onda te zovu da moraš hitno doći.

ili nosi ti poštar plavu kuvertu na potpis

Sve te radnje počinju rečenicom, a u ku_ac?

Riječ ku_ac ima nebrojeno mnogo značenja i nije je moguće precizno definirati. Najčešća korištenja su:

1. Kao negacija: Pozajmi mi 100 eura?- Oću ku_ac!

2. U svrhu opisivanja bezizlazne situacije: Trudna sam! - A u ku_ac !

3. Psihofizičko stanje: -U ku_cu sam !

4. U svrhu opisivanja nivoa zainteresiranosti: I tako kaže ona meni... Bla, bla, bla... - Ma boli me ku_ac (s' tim što se to kaže u sebi).

5. Kao kulturan i jasan način da se nekom da do znanja da njegova priča nije zanimljiva:- Ideš mi na ku_ac



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.