WC

15 srpanj 2013


Sijedim u miru u WC-u i obavljam "posao", kad
začujem glas iz susjednog WC-a:
- Hej, kako si?
Nisam baš tip koji razgovara u muškom WC-u i ne
znam šta mi bi da sam odgovorio:
- Odlično sam!
Usljedilo je slijedeće pitanje:
- Šta radiš?
Kakvo li je to pitanje? U trenutku mi je bilo dosta
čudno, pa sam odgovorio:
- Dakle, mislim da radim isto što i ti.
Pokušao sam da požurim sa poslom, kad začuh
slijedeće pitanje:
- Mogu li doći kod tebe?
OK, ovo pitanje mi je bilo baš previše čudno, ali
pokušao sam da ostanem ljubazan. Zato sam
odgovorio:
- Ne, trenutno sam stvarno zauzet!
Zatim ga čuh kako govori:
-Čuj, nazvaću te ponovo malo kasnije. Neki idiot
sijedi pored mene u kabini i odgovara na moja pitanja!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.