DJikan in Njujork

srijeda, 24.06.2009.

Dolazak...

Ljudotinje, unaprid se izvinjavan sta neka slova nemaju kvacica (recimo jedno od ovih ce-ova ode), a tribala bi, ali ode jebiga kompujteri ne govore hrvatski (a bome ni srpski).
Stiga ja eo prije nepar dana u Ameriku, u zelucu mi jos kuvala uzasna avionska rana (prvi put san letia, a ja mislla valjda ce dat kaki biftek u celicnoj ptici), kad ono jebu me u Imigracijskoj (ko da san Talijan tu 1900-te, ka su znali po familije primit, a po vratit nazad - a svi su jednako smrdili...il nedajboze musliman, a u mene ni brade na licu ni palestinke oko vrata). "Besposlan jadan, sta cu", reko, "nace se vec nesto za radit". Pustili me nekako, sta ce, vide dosa djikan da mu guzica vidi svita..."Udji druze, tamo ti je New York prikoputa"
Kako san sletia na Newark u New Jerseyju vozia san se vlakon kroz Jersey do Manhattana kad tamo, vid vraga, krajobraz, iltiga pejzaz stono bi reko Vrancuz, isti ko u uvodu Sopranosa (malo visi nego u Mezzosopranosa).
Dosa san na Manhattan i odma se uputia Uptown do Makarke Ive Huljev (sad Ive Leroy) koja gori na 170. ulici zivi s muzen Benon. Oni su me udomili na jednu vecer jer san tek iduci dan triba uselit u stan u Brooklynu (puno fala, ako citate ovo, thanks Ben). Ali avaj! falia san vlak pa san osa na istok Uptowna ilitiga Harlem. Upada mi crnac (Afroamerikanac? Ne znan koji je sa politicki korektan izraz), kaze: "Hey white boy, what you doin' uptown? Hey white boy, you chasin' our women 'round?" Ne znan sta san mu moga rec osim: "Oh pardon me sir, it's furthest from my mind. I'm just looking for a dear dear friend of miiiine...You know her? Iva Huljev Leroy? From Makarska? Croatia? Yugoslavia? Europe? No? OK." Izvuka se eto nekako, dosa do 170., kad tamo scena ko iz filma Spikea Leeja, natjecu se crnci i Latinosi ko ce glasnije pustat muziku, salsa Vs. hip-hop (ispada ko da Latinose postujen vise od crnaca radi ovog velikog slova al kontan da se tako pise...Lektori su dobrodosli, al nek mi ne diraju ikavicu). Kvart je inace pun ljudova iz Dominikanske Republike pa se po ulicama cuje latino-muzika kad je kakva zurka il festa. Ode kod mene u Greenpointu se cuju poljski Beatlesi - iz Poljske, ne iz polja - al o tome nekon drugon prilikon...

- 02:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (17)
Lipanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • I\'m an alien, I\'m a legal alien, I\'m a djikan in New York

Linkovi