DUH JEDINSTVA

13.05.2011., petak

pozdrav

Korak u čarobni, paradoksalni svijetu Pisma Mahayana budističkog. Mahayana budizma, o čemu Zen i tibetanske tradicije su povezane, ističe ideal bodhisattve, onaj koji želi postati prosvjetljen iz suosjećanja želje da se pomogne svim živim bićima. U Vimalakirti-Nirdesa susrećemo bodhisattva Vimalakirti, radnik čuda, grozan debator i vješt učitelj. Sangharakshita komentar osvjetljava ovaj izvorni tekst, svoje mitove i simbole, te istražuje snažan lik Vimalakirti i značaj njegova učenja. Putovanjem u ovo Pismo možemo naći mudrost i suosjećanje koji leže u srcu bodhisattva put i otkriti, komuniciraju i staviti u akciju Vimalakirti poruku...

...Ovo je moj orvi pokušaj pisanja bloga molim vas da me neshvatitekao zatucanog vjernika bit će ovdje puno različitih tema ali kao poćetak u nadi da kao što sam ja prije 10tak godina dobija priliku da proćitam pojmove koje su me preobrazile, smatram da bi bilo samo pošteno za poćetak pružiti isto slućajnom posjetniku na ovi blog.


Neka budem smiren,
neka budem sretan,
neka budem zadovoljan
neka moji prijatelji budu smireni,
neka budu sretni,
neka budu zadivoljni
neka moji neprijatelji budu smireni,
neka budu sretni,
neka budu zadovoljni
neka sva bića budu smirena ,
neka budu sretna.
neka budu zadovoljna. (HVALA SVIMA! HVALA SVEMU)

Image and video hosting by TinyPic

Amitaba Buda (jedan od pet dhijana buda predstavlja zračenje svjetlosti i sverazlikujuću mudrost koja se danas naziva pogrdno "relativizam")

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.