< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

..:know me:..

in love with fairies..

Photobucket - Video and Image Hosting


Memories consume
Like opening the wound
I'm picking me apart again
You all assume
I'm safer in my room
Unless I try to start again

I don't want to be the one
Who battles always choose
Cuz inside I realize
That I'm the one confused



Image Hosted by ImageShack.us


On top of the world you get nothing done
Talk is cold and burns like the sun
Can't you see these skies are breaking?
Cos on top of the world is where I'm from

Your lack of class is where I was
Keeping quiet playing dumb
Can't you see these skies are breaking?
Cos the back of the class is where I'm from





Image Hosted by ImageShack.us


linkowi

...braco...
...dubo...
...patrisha...
...mely...
...hp nerds obavezno pogledati.. teorije za 7.dio, OČI, ČAS-ovi :)



potter, weasley i grangerica postali dark.. cool :) mozda budu death eatersi (shmrtonose) u sedmom djelu...lol.. not going to happen.......

Image Hosted by ImageShack.us



.::dreams::.

Oh my life is changing everyday
Every possible way
Though my dreams, it’s never quite as it seems
Never quite as it seems

I know I felt like this before
But now I’m feeling it even more
Because it came from you

Then I open up and see
The person fumbling here is me
A different way to be

I want more, impossible to ignore
Impossible to ignore
They’ll come true, impossible not to do
Impossible not to do

Now I tell you openly
You have my heart so don’t hurt me
For what I couldn’t find

Talk to me amazing mind
So understanding and so kind
You’re everything to me
Oh my life is changing everyday
Every possible way
Though my dreams, it’s never quite as it seems
’cause you’re a dream to me
Dream to me


Image Hosted by ImageShack.us


..:free to decide:..


It's not worth anything,
More than this at all.
I'll live as I choose,
Or I will not live at all.

So return to where you come from,
Return to where you dwell,
Because harassment's not my forte,
But you do it very well.

You must have nothing,
More with your time to do.
There's a war in Russia,
And Sarajevo too.

So to hell with what you're thinking,
And to hell with your narrow mind,
You're so distracted from the real thing,
You should leave your life behind, behind.



Image Hosted by ImageShack.us



my hogwarts side... :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...
hp nerd and proud of it :)..
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

:.:.:

Image Hosted by ImageShack.us

"while we live according to race, colour or creed
while we rule by blind madness and pure greed
our lives dictated by tradition, superstition, false religion
through the aeons, and on and on
oh yes we'll keep on tryin
'"




Image Hosted by ImageShack.us













..:world great trues:..

Tko ne voli mog psa,
ne može voljeti ni mene
.


Ništa na svijetu ne cini
tako sretnim kao sanjarenje
.

Budi promjena koju zelis vidjeti..



...remember me...

Image Hosted by ImageShack.us



A PERFECT CIRCLE
..:imagine:..


Imagine there's no heaven,
It's easy if you try,
No hell below us,
Above us only sky,
Imagine all the people
living for today...

Imagine there's no countries,
It isn't hard to do,
Nothing to kill or die for,
No religion too,
Imagine all the people
living life in peace...


You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one.


Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one.

Imagine no possesions,
I wonder if you can,
No need for greed or hunger,
A brotherhood of man,
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one
.





sailor moon...
obozavala tai crtic dok sam bila mala... jos onda obozavala anime.. obozavam i sad.. al sailor moon je zauvjek jedan dio mog djetinjstva.. zahvaljujuci to crticu valjda i sad znam ono malo njemackog.. memories..
:)



Image Hosted by ImageShack.us






petak, 15.09.2006.

will you remember?

Image Hosted by ImageShack.uspetak... jedva docekala.. :) koristim priliku dok mojih nema da pisem.. feelin cudno..
malo happy, malo fest tuzna.. iz minute u minutu drugcije.. bila jucer kod ine.. normalan posjet, normalni razgovori.. usputno cavrljanje na vratima na odlasku.. i onda smo se zapricale.. i stvari koje je rekla, koje sam ja rekla.. shvacam da vise nismo djeca.. da sam napravila neke pogreske za koje sam mislila da su zaboravljene.. al ipak, neko ih se ipak sjeca.. neko to pamti.. i pozelim opet vratiti vrijeme.. jer shvacam da je necije misljenje o meni vec formirano.. krivo misljenje.. i da ja ne mogu napraviti nisht da to misljenje promijenim.. bila sam previse naivna, ocekivala sam da ce me ljudi shvatit.. da ih nisam namjerno povrijedila, da sam bila arogantna jednostavno jer nisam znala kak zreagirati u neocekivanoi siuaciji..da ce me neko shvatit.. nasmijat se mojoj zbunjenosti i skuzit zakai sam takva..
al sad kuzim.. kakvu poruku odasiljem ljudima.. opet pricala o tome..s tatom. (fest poucan dan bil jucer) :)... i da su ljudi nekad povrijedjeni, da ocekuju da ja priznam pogresku, al ja ju nisam priznala.. bar ne odmah.. a dok i ako i jesam vec je bilo prekasno, odnos se vec zahladil.. i opet sam ocekivala da ce neko skuzit, odmahnut rukom i rec nes tipa- ma ona ti je inace takva, tvrd orah, nije mislila nist lose.. i dok sam ogorceno razmisljala o povrshnosti ljudi oko mene, shvatila sam da nija nisam any different.. ak ce se neko sprdat sa mnom prek granica, pogotovo rec nesh zloceso, ni ja necu razmisljat jel ta osoba jednostavno zbunjena, ima los dan, posvadjala se s deckom i sl... jednostavno cu se duriti i sipat siblje i kamenje na racun doticne osobe..
mozda mi je to podsvjesno i bil razlog zky imam ovai blog.. da velim ljudima, tebi i njemu.. da ne mislim nist lose, I`m changing, jos se trazim.. jedno sam se vrijeme lomila, svugdje cujes- upoznaj sebe, zagledaj se u svoju dusu... kak? kak da pogledam u sebe? kak, kad se jos mijenjam, kad se u meni pojavljuju konfliktne misli.. zbunjena sam... imislim da pocinjem shvacati..tek kad iskreno shvatim, pokusam malo poraditi na sebi...
pogledaj u ogledalo... i makni se.. napravi tuznu facu i onda se opet pogledaj.. sad reci.. jel izgledas tuzno? ja ne izgledam... jedino sto je izgledalo tocno onak kak sam zamislila je bio hladan pogled koji sam bome i trenirala.. svaki put kad bi cula nest kai mi se nebi svidjalo.. kad sam cula kritiku na svoj racun.. prepotentna, hladna back-of faca.. i to je poruka koju saljem svijetu.. nepristupacna... (bar onda kad nisam fest happy- dakle, vecinu vremena ipak)..
al opet.. bilo je ljudi koji su skuzili.. koji su htjeli skuziti.. i postali smo frendovi.. tnx ludi :)
bilo je onih koji nisu skuzili.. za koje bi htjela da skuze.. koji su mi dragi, a to im nikad necu priznat..nekon kai sam ih povrijedila.. i jos sad, necu rec da mi je zao.. mislim, cemu? previse je vremena proslo, i ja i oni zivimo svoje zivote..
necu stalno pisat kak sam tuzna.. jer nisam tuzna.. stalno.. al cini mi je da zapravo jedino kai iskreno i snazno mogu osjetit je najcesce... tuga.. mali osmijeh u skoli dok neko izvali neku glupost ne cini sretnim.. jer na kraju ipak dojdem doma, u svoje carstvo, di sam sama..
luka mi fali.. :( valjda bu dal godinu.. jer tocno znam kak se osjeca, dobro, mozda ne jednako snazno kai misli dok veli- cuj marina, uzasno mi je, al se jednostavno nerem uciti.. tocno kuzim.. grozno..
fale mi frendovi s mora.. to je tak uvjek dok je ljeto iza mene.. kojih mjesec-dva..
i pocinje vikend.. mozda se onda desi nest.. kai ocekujem.. bilo kai.. kai ocekujem svaki tjedan.. anyway, mislim da sam usla u tu fazu.. di pocinjem kuziti svijet oko sebe.. i ne znam jel sam spremna za njega.. jos sam previse.. bebasta :) al, I like it that way... mozda bebasto pali u stvarnom svijetu.. ne znam... javim vam kad doznam... :)

- 13:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.