SKRIVALI ISTINU O MESU!

srijeda , 23.11.2016.



Mislim da je većina građana upoznata ili je barem čula ponešto o aferi koja posljednjih par dana ne silazi s portala i iz novinskih članaka, a riječ je o pilećem i pačjem mesu koje je zaraženo bakterijom salmonela. Ono što doznajemo iz novinskih članaka jest da je ministarstvo poljoprivrede zakazalo jer nije na vrijeme obavijestilo građane da je u pilećem i pačjem mesu, koje se prodavalo u Lidlu, a uvezeno je iz Poljske, otkrivena bakterija salmonele. Također, još smo pronašli da se sporni događaj zbivao za vrijeme afere s uvezenim jajima koja su isto zaražena bakterijom salmonela, a koje je nažalost rezultirala smrtinim slučajem dječaka iz Bregane. Sukladno tome postavlja se pitanje jesu li nadležni ljudi iskoristili tu priliku i zataškali slučaj o zaraženom mesu. Kako neki mediji navode, Ministarstvo poljoprivrede opravdava se činjenicom da je tom mesu i prije nego li su stigli rezultati laboratorijskih pretraga istekao rok trajanja te da se ono više ionako ne nalazi na policama trgovina. No što je s ljudima koji su kupili to meso i ono se još uvijek nalazi u njihovim zamrzivačima? Što bi se dogodilo s tim ljudima da ovo nije dospjelo u javnost, bi li ovaj slučaj rezultirao kao i onaj s uvezenim jajima?

Ono što možda nas najviše u cijeloj ovoj priči zabrinjava jest neupućenost nadležnih odnosno činjenica da je ministar poljoprivrede za ovaj slučaj saznao putem novina, što je i sam priznao. Jutarnji.hr prenosi: „Ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić razriješio je svog pomoćnika za veterinarstvo Tomislava Kiša zbog toga što je propustio i njega i javnost obavijestiti o salmoneli pronađenoj u piletini iz Lidla.“

Smatrate li vi da je u Hrvatskoj javnost dovoljno upoznata o proizvodima koji se nalaze na policama i smatrate li da je u ovom slučaju otpuštanje pomoćnika za veterinarstvo rješenje problema ili mislite da problemi leže negdje drugdje?

Što je za nas društvena odgovornost poduzeća?

utorak , 22.11.2016.



DRUŠTVENA ODGOVORNOST PODUZEĆA je koncept poslovanja u kojem poduzeća u svoju poslovnu strategiju integriraju brigu o društvu i zaštiti okoliša te na taj način pridonose razvoju, kako samoga poduzeća tako i društva unutar kojeg ono posluje.

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.