borac

ponedjeljak, 13.02.2006.

Stisak ruke


Image Hosted by ImageShack.us



Prijatelj me pitao za pomoć. I rado sam odgovorio. Pomogao sam koliko sam mogao i umio.
Ali koliko god pokušavao pomoći, nekada to jednostavno nije moguće. Moje ideje, savjeti i moja mudrost jako često nije ni približno dosta za pomoć ljudima. Zato više volim prepustiti stvari Njemu i onda se uopće ne brinem.

Pitao sam prijatelja:

-Što tebi predstavlja stisak ruke?
Pa nekakav dogovor – odgovorio je.
-Što ti predstavlja zagrljaj?
Pa ljubav, povjerenje – nastavio je.
-A što ti znači naslonjena glava na ramenu?
Pa vjerojatno nekakvu sigurnost, utjehu.
-Dobro, a što misliš o onome tko te digne i prenese preko blata i problema?
Pa, da mi želi dati bezuvjetnu pomoć i bezuvjetnu ljubav.

Jako dobro, rekao sam. Vidiš, ja ti mogu ponekada dati jednu od tih stvari (naglasio sam ponekada). I vrlo često, koliko god htio, neću ti moću pomoći ili ću te čak razočarati.
Ali zato je On ovdje.
On ti pruža i ruku kao znak dogovora.
Daje ti zagrljaj kao znak praštanja, ljubavi i povjerenja da će sve biti uredu.
Daje ti svoje rame da nasloniš svoju glavu na Njega, da osjetiš sigurnost i utjehu.
A kada pomisliš da ćeš pasti i posrnuti, samo vikneš Njegovo ime, On te uhvati, digne i pomogne ti prijeći preko svakog problema.

Vidiš. To je Isus.
To je onaj koji ti može dati sve odjednom. Zato odaberi Isusa za svog najboljeg prijatelja.
Uvijek prvo njemu potrči sa najnovijim vijestima, najboljim vicem i sa najtežim problemom. Jer On je jedini koji će te u potpunosti shvatiti i pridružiti se tebi u smijehu, veselju, radosti i tuzi.


13.02.2006. u 09:31 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moji komentari biti će usmjereni na pokušaj gledanja samo pozitivnih stvari u svijetu. Ovdje nećete naći negativne poglede na svijet(osim možda u ismijavanju i kritiziranju:-).
Ovo je ipak samo moje mišljenje, pa ako se nekome ne sviđa - nek prebaci link - ili doda komentar.

"O meni" - ako nekoga zanima...

Volim glazbu i posebno volim prevoditi strane pjesme. Tako da i ljudi koji ih ne razumiju mogu čuti i uživati.
Amaterski prijevodi, amaterski uređeni video klipovi, ali s ljubavlju :-)
Uživajte u pjesmama na youtube kanalu - drugaciji.


Youtube - Drugaciji

N E W S
gledam pozitivno - gledam Njega!!!
N E W S



moj e-mail - slobodno PIŠITE ako vas nešto zanima, ako imate kritiku, prijedlog, zamolbu (možda i pohvalu:-)
zbog problema na mejlu, morao sam kreirati novi mejl na gmailu.
ispričavam se zbog problema.

drugacijiblog@gmail.com

P.S. Ne bih napravio e-mail da ne očekujem poštu!!



auuu kolko vas je bilo...wave
Free Web Counter

online




- Malo zrnce mudrosti -
Zbog straha od neuspjeha ne izbjegavajte činiti nove stvari u životu.
Najtužniji je završetak života onaj sa izjavama: trebao sam i mogao sam.
-Louis Boone-


Predivna Božićna pjesma jednog blogera...
andjel