èetvrtak, 10.07.2008.

Otudeno mjesto postalo je opet dom mojih snova

Ako ste se malo osvrnuli po blogu, mogli ste primjetiti neke promjene. Za mene prilicno velike, jer ja sam jedna od onih koja ne pusta proslost jer me veze previse uspomena za nju. Jucer sam dosla do toga da sam htjela zatvoriti blog, cak sam razmisljla i o brisanju, (razlozi sada nisu bitni). No tada sam shvatila da je proslost jedno, a uspomene drugo. Tako sam ja lijepo izbrisala puno toga u boxevima. Nije potrebno da to stoji tu, kada to vise nisam bila ja. To je bilo dijete od prije. Shvatila sam da ako to izbrisem, necu izbrisati i uspomene, pa one ce zauvjek ostati u mom srcu, zar ne!? Sada sam tu, i sretna sam. Sretna jer se opet osjecam udobno, jer osjecam da je to opet moj maleni kutak. I pocinjem ispocetka. Citam nove stranice, trazim nove suputnike. Pozivam vas u dom mojih snova…

p.s. bljogec sretan ti 2. rodendan, sa zakasnjenjem... znam da sam te u zadnje vrijeme jako zanemarila, ali evo zajedno krecemo u nove pobjede!

Osmijeh vam ostavljam!

EDIT 13.7. :
Samo javljam da sutra odlazim na more. Kamo idem - nemam pojma. Ah. avanturisti! Nece me biti negdje 2 tjedna, ali onda sam opet tu, citam, komentiram, pisem... Bubim vas sve mnogo i zelim da mnogo uzivate u praznicima... Papa...

- 09:09 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle