Downgrade

14.04.2005., četvrtak

punk is a weird thing

Mike Watt

i da bili smo.. i bilo je tako odlično da ne znam što bi i rekla.. trebalo je doživjeti. ja kao da sam bila u nekom transu početkom koncerta, ali onaj dio nakon bisa me sasvim rasturio i iscrpio svu energiju iz mene.. taj čovjek je takva legenda i gledat ga kako svira taj bas je čista uživancija. a kad sam primjetila bubnjara i ovog na klavijaturama kako gledaju u njega dok sviraju, kao da ni sami ne mogu vjerovati da sviraju sa njim.. kao da gledaju boga :) a tako bi ga i ja gledala da sam sa njim na stageu hehe.. a kad su odsvirali Minutemen kao da je cijelu publiku ošinulo nešto u glavu :) ma ne znam.. i sad ga vidim tu pred očima sa svojim grimasama i kako cijelim tijelom svira taj bas.. šta drugo reć, nego jedan meni od najdražih koncerata definitivno! svaka čast KSET-u i Mati što su ga doveli..
a i Thermalsi prije.. iznenadila sam se kad sam ih vidjela gore, pa oni izgledaju tako mladi.. ali dobri su, stvarno jesu.. ali kaj ja mogu kad su mi sasvim u sjeni ostali.. od njih sam prije koncerta čula samo 3 pjesme kaj sam skinula sa njihove stranice.. i dobri su, vjerujem da će se oni dosta probit..
žao mi je što nisam imala fotić.. slikali smo nešto sa mobitelima ali to jesu dobre fotke za mob, ali na kompu ne izgledaju baš nešto..
ja bi opet.. da sam bar bila i u ljubljani jučer.. jer tko zna kad će i da li će ikad biti više prilika vidjet ga uživo..

NP - Minutemen - King of the Hill
Mike Watt & the Secondmen @ KSET
evo ipak jedna fotka sa koncerta.. nije tako loše ni ispala, a slikana je mobitelom.. (hvala Mali!)

<< Arhiva >>