Downgrade

06.04.2005., srijeda

bliss


ma šta da pišem.. zadnjih tjedan dana sam tako malo radila, da mi je sad sve čudno tu sjediti.. zadnjih tjedan dana sam tako malo slušala muziku da me je strah.. zadnjih tjedan dana sam najviše visila na faksu :O.. barem sam prošla jedan ispit. vikend je ajde bio baš lijep, čisto uživanje..
danas je mali kupio kartu za Mike Watta :)))) eto, to je dobra vijest danas..
ak me pita tko što ništa ne pišem na blogu, eto zašto.. nemam kaj za reć.. nije da mi je nešto loše.. zapravo mi je baš dobro, ali ništa posebno za pričat..
šta ću kad me samo ljubav veseli.. ;)
i muzika mi fali.. ostala sam bez mp3 playera :( treba sad skupit novce za novi... a danas stiže nova pošiljka nove muzike.. puno puno toga što jedva čekam da čujem kako zvuči..
možda ću onda imati nešto novo za reć.

prepoznaje li tko ovu sliku? meni je na desktopu da lakše preživim do ljeta :)

<< Arhiva >>