Image Hosted by ImageShack.us
Evo riječi meni jedne jako fascinantne pjesme,koju su u Aquariusu na Wailersima zasvirali nakon kao "kraja koncerta" ljudi moji znate koji je to feeling bio... Evo riječi-Dovla

Redemption Song

Old pirates yes they rob I
Sold I to the merchant ships
Minutes after they took I from the
Bottom less pit
But my hand was made strong
By the hand of the almighty
We forward in this generation triumphantly
All I ever had is songs of freedom
Won't you help to sing these songs of freedom
Cause all I ever had redemption songs, redemption songs

Emancipate yourselves from mental slavery
None but ourselves can free our minds
Have no fear for atomic energy
Cause none of them can stop the time
How long shall they kill our prophets
While we stand aside and look
Some say it's just a part of it
We've got to fulfill the book

Won't you help to sing, these songs of freedom
Cause all I ever had, redemption songs, redemption songs, redemption songs

Emancipate yourselves from mental slavery
None but ourselves can free our minds
Have no fear for atomic energy
Cause none of them can stop the time
How long shall they kill our prophets
While we stand aside and look
Yes some say it's just part of it
We've got to fulfill the book

Won't you help to sing, these songs of freedom
Cause all I ever had, redemption songs
All I ever had, redemption songs
These songs of freedom, songs of freedom.

Kaj gledas.. BUDALO!

30.12.2004., četvrtak

bor-dete

kaj me gledash?! sretan bo0o0o0o0o0ooozic!!! :)))) (sa zakasnjenjem, iii mor'o sam vam nekakve slike bacit jel mi to sve djeluje prazno bez njih :)) pozdrav! cekpi

- 03:36 - Jebi nekom kevu (4) - Isprintaj - #

28.12.2004., utorak

Sale

Sale,sale Evo i mene Sero,kravo nepodojena! Isprike svim citateljima,ak se mozete tak nazvat,razlog izostanka je u tom sta sam si srusio Windowse,ne znam zakej,he he e da u nedjelju u nasem gradu nije bilo nikog vani(skoro)svi su gledali BB pa bi trebo objavit nesta u vezi s tim.Kako svi znate(ili ne znate)da je dobio nas SALEiz Bjelovara,! taj covjek je vrijedan sve hvale,ja ne bi izdrzo tam zatvoren da ga jebes.Treba droge...he he no brodo(to sam pokupio od bivse jebem ti...)vidit cemo se opet sa nekim zanimljivim postovima.PEACE!!!!!!!!!!

- 20:09 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

27.12.2004., ponedjeljak

Reel Big Fish

I tak ja pricam sa frendicom iz razreda i kaze ona meni da ima neki dobar mp3 sa reggaeom i skaom i dorufa mi ga... I sad ja doma dodjem malo preslusavam sve jebene stvari... I dodjem do REEL BIG FISH i ja mislio to neko sranje a i cuo sam prije za to al ispalo mi je totalno jebeno!!!!!!!!!!! Fakat zakon zvuci!!! Peace!!
P.S. Ne znam jel sam dobro spelovo rijeci! ;)))))))))

- 20:17 - Jebi nekom kevu (7) - Isprintaj - #

Dovla

Dovla, dovla, where the fuck is DOVLA!!! Dovla picko jedna sta ne stavljas nikakve postove, pa jebemu sunce ja se tu zrtvujem samo da stavim nesto gore a ti dodjes i napises komentar... Pa kakvo je to ponasanje! Molim lijepo u sljedecih nekolko dana zelim vidjet post napisan by you!!! Or else... Peace!

- 20:15 - Jebi nekom kevu (2) - Isprintaj - #

25.12.2004., subota

Nove votacije

Vidite tamo na desno pa predlozite mi koje da petarde kupim... Jos se dvoumim!! Ajd ljudi pomozite sto prije!!! Fala unarpijed!!! Peace!

Tamo su !--------------------------------------------------------->>>

- 18:00 - Jebi nekom kevu (4) - Isprintaj - #

Kad ce ta Nova?

Pa jebote nisam jos kupio nist pucaljki za novu, moram ic po zeusice il magnumice! Jebes Piratice! Rakete mi ne trebaju, treba mi samo BIG BANG!!! FUCK THE COLA, FUCK THE PIZZA, ALL I NEED IZ MAGNUMICA!!! :)))) NE znam ni jel su povisili cjene, prosle godine su bile 60kn 40 kom zeusica i 50kn 50kom Magnumica!!! AL kupit cu ih ma kolko kostale! I molim lijepo djecu koja se ne znaju koristit pucaljkama kao sto je Dovla da ni ih ne kupuju jer ne zelimo vise da djeca stradavaju!! Kaj nije tak??? Peace! -_-

- 17:39 - Jebi nekom kevu (1) - Isprintaj - #

Brijacina

I tak gledam i slusham onu novu stvar tj. koncert Jay Z. vs. Linkin Park i nabrijalo me malo ono Jay Z-ovo brzo repanje i pukne me tak i napisem ja ovu pjesmu...

SAM

Početak pjesme nove, dječaci se pred kompom tove, pred kućom mi sove lete, odoh do tete, da mi napravi špagete, da joj zaljepim tapete, po zidovima jer su truli, dok ona krumpir guli, mačak joj iza leđa tuli, jer nema šta jest, pa ode malo sjest, da odmori cape, i ode na ćevape, pojede malo lepinje, ode do komšinice Srpkinje, da mu da malo guze, jer mu trnci po kurcu puze, i na oko mu kreću suze, u moru žive meduze, ne daju ti žene guze, jer žele tvoje pare, care nije to tako lako, neko ti je pare mako, pa nemaš ni trebe, kojoj se za tebe jebe, želiš samo cugu, i koju pljugu, da te smiri, dok ti vjetar kroz kosu piri, kita ti se širi, za tebe se hvataju pederi, iz bajera skaču kederi, kemiskama pucaju federi, nemaš s čim da pišeš, samo gluposti rišeš, tu i tamo malo kišeš, pokušavaš da dišeš, al guši te samoća, snalaženje je lakoća, al nemaš mozga, uzela ga droga, za tebe nema Boga, samo smoga, u tvojim plućima vučeš se po drugim kućama, mašeš rukama, smišljaš rime, al nemaš s kime, da povlačiš vime, ni krava te neće, za oko te dim peče, dok ti mali zeleni po mozgu šeće, na pašu on sad kreće, ali malo hoće malo neće, pa na kraju ode, i sad si ostao totalno sam, fali ti na kompu ram, ne znaš kud i kam, pa se zatvoriš u svoju sobu, razbacaš po svuda robu, dižeš s poda bobu, staru godine dvije, evo ti na vrata rije, oće da ti vrata razbije, da te pištoljom ubije, ali ti se nedaš, nećeš da se predaš, mamu im jebeš, i bježiš opet van, i ostaješ totalno SAM!!!

Ne znam sta mi je bilo. Onak u 5 minuta sam to sve napiso!! Samo su mi letile rime iz glave... Peace!

P.S. SRETAN BOŽIĆ SVIM BLOGERIMA I NARAVNO UREDNIŠTVU!!!

- 02:19 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

23.12.2004., četvrtak

Skola

Skola je gotova! Skoli je kraj! Zlocesti decki ( Bad Boy`s ) idu u raj!!!!!!!!

Gotova je skola al jebemti ministarstvo skolstva kad traju samo malo vise od tjedan dana! Jebote nova godina i nakon toga tri dana i u skolu! Pa nemres vjerovat! :)) Doci cu pijan jos u skolu... ;)

P.S. Dovla pizda ti materina stavi nest na blog, pa necu sam ja stavljat! :))

- 21:40 - Jebi nekom kevu (1) - Isprintaj - #

Pjesmica dana! :)

Scooby Doo

scooby dooby doo
did a poo
and put it in his slipper
shaggy put it on
what a pong
it made him shake and shiver.

scooby dooby doo
where are you
half way down the ladies loo
flush the chain
fly away on a a chocolate airoplane.

the adams family started
when uncle fiesta farted he farted
he farted through the key hole
and paralized the cat.

i beleive i'm a pie,
i believe i'm a veggie pie,
think about it every night and day,
spread my pastry and fly away!

I love po,
Po loves me,
Lets all gang up on dipsy,
with a great big bang and a bullit through his head,
sorry la la dipsys dead.

- 00:06 - Jebi nekom kevu (3) - Isprintaj - #

Grandpa's Gone Gangsta

Larry Weaver
CD: Everybody's Crazy But Me!!!

There’s something very strange about grandpa
He hasn’t been the same since grandmother passed away
He just sits around the house watching rap videos on MTV all day
And we worry all the time, granpa thinks he's Busta Rhymes.

Grandpa: "If you really want to party with me, put your hands where my eyes could see! I can't see anything without my glasses. Where my glasses at? Hoody hoo!"

There’s something very strange about grandpa
He used to wear his pants hiked up as far as they would go
And now he wears them sagging around his waist so his adult diaper shows
He only speaks in ebonics, and he keeps asking for the chronic.

Grandpa thinks he’s a gangsta
And we think he’s too old to have his dentures capped in gold
And he’s mad because we refuse to call him O.G.
The Osteoporosis Gangsta

Grandpa: "I’m not Puff Daddy. I’m Puff Grandaddy. I’m going to pour my 40 on the block for Biggie."
Daugher: "Grandpa, you spilled your Metamucil"
Grandpa: "Beeeeee-yotch!"

There’s something very strange about grandpa
He likes to make his Craftmatic bed go up and down
He thinks he’s in the hoopty with hydraulics cruising through town
There’s something wrong with his head, he wants neon put under his bed

Grandpa: "I'm gonna call my crew. You gonna call your crew. We gonna rendevous at the bingo hall around two."
Daughter: "Grandpa it's time for your rub down."
Grandpa: "It's time for your beat down!"

There’s something very strange about grandpa
He put gold rims and spoilers installed on his wheelchair
So he can go rolling to Miami and shake his derriere
He said he got to clock his hos, he braided his toupee into cornrows.

Grandpa thinks he’s a gangsta
He thinks his pacemaker is a Skytel pager
And he’s mad because we refuse to call him OG
Grandpa's Gone Gangsta.

Grandpa: "I’m bout it. I’m rowdy. I just passed a kidney stone."

- 00:02 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

22.12.2004., srijeda

Aaaaaaaaa BOLEST!!!

The Funny Song

by Unknown


I went down to the local bar
To buy my daddy a big cigar
When I gothome he was dead
Somebody shot him in the head

Oh dear daddy
You are not gonna see me grieve
Cause you brought out the worst in me

Yep, It's all true
It's true. It makes me cry

When the funeral was through
I had myself abarbecue
Daddy's bone they sure tasted good
I couln't have stopped, if only I coul

Oh dear daddy
You are not gonna see me sad
Cause everything you did was bad


Naso ovo na nekoj glupariji.... *B*O*L*E*S*T*

- 23:59 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

Slovenska pedofilija

24-letni moški večkrat spolno nadlegoval mlajše deklice.

S Policijske uprave Celje so sporočili, da so kriminalisti Urada kriminalistične policije celjske policijske uprave minuli teden zaradi suma storitve več kaznivih dejanj spolnega napada na osebo mlajšo od petnajst let k preiskovalnemu sodniku Okrožnega sodišča v Celju s kazensko ovadbo privedli 24-letnega moškega.

Osumljen je, da je lani in letos na območju Upravne enote Velenje večkrat spolno nadlegoval mlajše deklice.

Sorodna tema v Mladini: Temna stran poželenja.


heheh! Ti Sovenci su fakat voda... Vidi im rjecnik! A za pedofiliju nemam rijeci, te ljude bi trebalo odstranit!! Peace! Post Scriptum: treba malo dulje da bi se skuzilo kaj pise!! Ne znaju ni pisat a u Europskoj uniji su! :)

- 23:48 - Jebi nekom kevu (1) - Isprintaj - #

21.12.2004., utorak

Trail za misha

Eto skuzih i ja kak se to sranje stavlja i ovim putem bi se zahvalio MILJANU na cijem blogu sam ovo vidio, eno ga u linkovima pa pogledajte... Peace!

- 23:39 - Jebi nekom kevu (1) - Isprintaj - #

20.12.2004., ponedjeljak

20.12.1987.

Cjelu godinu cekamo (ne) ovaj dan jer to je dan kada je rodjena Ivona Zagorac ( bolje da je Slavonac, oni su bolji ljudi ). I di bi mi bili da se nije onda rodila! Jebote pa ne bi imali kog podjebavat!!! :)) Ovim putem joj samo cestitam rodjendan i tak to... Ono sve najbolje i to al to samo starci govore pa ja necu... :)) Happy Birthday!!! ( da ne bi doslo do zabune ovo je napiso SERO osobno )

- 00:17 - Jebi nekom kevu (3) - Isprintaj - #

19.12.2004., nedjelja

Novi izgled i malo raje...

O jebemti materu u kurac i sa ovim web counterom. Promijenim ga i stavim pocetnu onolko kolko mi je bilo i stavi mi na 2! Pa jebemti sunce blesavo... Bilo je 699!! I vise nije... Imamo i novu anketu pa glasujte... Peace! P.S I izgled bloga je promijenjen za one corave...

- 19:12 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

17.12.2004., petak

Bolesno!

Proslog mjeseca sam sa mamom bila u Bretanji kod prijatelja. On se zove Marcel (izgovara se Marsel). On je uzgajivac kokoski. On ima tisuce kokoski u ogromnim hangarima. Unutra je strasno vruce i smrdi kad se otvore vrata hangara. Marcel ima takodje kokoske i jednog pijevca ispred kuce na travnjaku. Oni su u ogradi i setaju se cijeli dan. Jedna kokoska je patuljasta. Ona nosi sicusna jaja. Ujutro sam isla po jaja. Jedne noci probudio me pijevac. Kukuriku ! Kukuriku! pjevao je mada je jos trajala noc. Marcel mi je objasnio narednog dana da je pijevac vjerovatno mislio da je zora jer su ga osvijetlili farovi auta. Na imanju zivi i jedan konj. On se zove Breiz. To znaci Bretonac na bretonskom jeziku. Na imanju zive i dvije koze sa angora dlakom. Zovu se Herkules i Euforija. Tu takodjer zivi i jedan pas. On se zove Jaquesse (izgovara se Zakes). Ja volim ici kod Marcel-a. U njegovoj kuci mi je ispao moj prvi mlijecni zub.

Ovo nasho na nekoj glupoj stranici.... To ne ka klinka pisala! :)))))))))

- 17:00 - Jebi nekom kevu (2) - Isprintaj - #

16.12.2004., četvrtak

Kako ispeci prase u 20 lakih koraka?
A sada korak po korak uputstvo za pecenje praseta (pogodno za rodjendane, slave i druga slavlja).

Kupite prase.
Popijte jednu rakiju.
Stavite prase u rernu.
Popijte jos dvije rakije.
Postavite celzijuse na 375 rerni.
Popijte jos 3 rakije casice.
Ukljucite rernu.
Rakijte jos 4 casice.
Prenite okrase.
Rakijte jos bocu jednu.
Povi pilo na prase.
Casite jos sipaj rakije jednu.
Pecite rakiju jos 4 sata.
Izvadite rernu iz praseta.
Ohladite da se prase saceka.
Uzmite rakije jos bocu jednu.
Isprasite sece.
Stolirajte na servis.
Bogolite se mogu.
Prijatno!!!

O jesu ovi Bosanci ludi,u picku materinu,he he...

- 16:36 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

Bosanske ferije,he he...

Kako sam proveo ljetni raspust

Ove sam godine proveo ga s obiteljom na moru. Ja, sestra i burazer. I babo i majka. Isto. Ja sam iso svako jutro sam pohljeb a babo je se napijo popodne po najgorem zelopeku.
Jedno dva dana nisam is'o na plazu jer sam se od neceg osuo. Drugi dan mora babo je slomijo majku pred narodom. Niko se ni okreno nije. Takav je narod. Majka je govorila nama djeci dace dajdja Ibro slomiti baba kad se vratimo. Dajdja Ibro je samim tim majkin brat. On je musliman ko i mi.
Zaljubio sam se. U Sandru: Ona je polapola. Majki nije bilo pravo. U vezi toga. Sandra je odlicna u skoli. Ima velke plave oci. Kad me poljubila zamantalo mi se.
Seka se ubola na jeza. Vriskala je dva sata. Kad smo je odveli doktoru on je reko da nije jez nego srca. Noga joj se za gnojila. Pa smo morali nazad. Ja sam se jedino obradovo tome sto ce dajdja Ibro slomiti babu. Jer dosta je vise bilo. Njegovog... Peksinluka.
Kad smo dosli kuci dajdja je doso da se pozdravimo jer on je se vraco nazad u Ameriku. Majka mu nije rekla nista za babu. Meni je zaprijetila da sutim. Nece kaze da se dusmani raduju. Nece ni da se dajdja sekira. Malo mu je firme. Dva puta mu je puco cir. Ja sam je pito kakvi dusmani a ona je rekla da niko ionako ne gleda svoja posla nego jedva ceka neki belaj. U komsiluku. Takav je narod.
Ove godine je buraz prvi kreno u prvi razred. On je isti babo. Prvi dan se pobijo dvaput. Majka je plakala a babo mu je uzo toblerone. Takav je babo. Samo nek je ukontru svima. Burazova uciteljica je rekla da preporucuje se paznja roditelja.
Ja sve mislim da kad se dajdja Ibro opet vrati iz Amerike babo ce morat selit se iz kuce. Majka je predala rastavu. Jos nesmije da mu kaze. Ali ce mu sigurno rec. A narod nek jede govna. Nije se zbog naroda udavala.

Rijecnik manje poznatih rijeci:
babo - otac
zelopek - vrucina
dajdja (dajdza) - ujak
peksinluk - sr*nje, u smislu da neko radi sr*nje
toblerone - vrsta cokolade, odlicna, mmmmm

- 16:33 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

Zasto?!!

REKORDNA ZAPLJENA MARIHUANE
Vrijednost zaplijenjene marihuane je 50.000 eura, a pretpostavlja se da je bila namijenjena zagrebačkom tržištu i središnjoj Hrvatskoj.


U imotskoj je krajini, u Cisti Velikoj, u nedjelju navečer policija zaplijenila 65 kilograma marihuane. Droga je pronađena u kombiju dubrovačkih registracijskih oznaka, koji je vozio hrvatski državljanin O.Š. iz okolice Metkovića. Vrijednost zaplijenjene marihuane je 50.000 eura, a pretpostavlja se da je bila namijenjena zagrebačkom tržištu i središnjoj Hrvatskoj. To je najveća ovogodišnja zapljena droge u Splitsko-dalmatinskoj županiji, rekao je Željko Ajduk, načelnik Policijske postaje Imotski.


- 16:18 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

Niko od nas...

...ne bi trebo da seta saaaaam! A pogotovo ne ti jer mnogo toga od zavisi od tebe! Bobo! Znam zasto zelis samocu, ja ti ga mecem iz dana u dan... Pa te boli guza! -MARSH- Sta ti meni marsh, zasto me odbijash? -TI SE SAMO JEBESH U CMAR, A JA BI NESTO DRUGO, NESTO DIVLJE!- Slusaj mali, imao sam mnogo zena a ti si jedini decak koji me uzbudio, nije ti dosta to?? -ZASTO MI TO GOVORIS- Za, za, zasto U KURAC! Jebacute skidaj gace! Odmah sada odmah! -SKIDAJ GACE TI- Ja ne nosim gace, nikada i nisam, i ti to dobro znas bobo! BOBO! SAD CU DA TE JEBEM!!! Bobo, bobo smrade! Bobo, smrade!!

Za one koji ne znaju to je sinhronizacija LOTR-a!
Velka slova iza crtica je BOBO, a ovaj drugi je neko drugi... :)

- 14:27 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

FlatOut

Ti mater nabavio tu neku novu igru! Mislim nije nova al je odlicna... Zaigrah ju kad ono jebote auti se krse manijakalno!!! Jebena je totalno... Ak se s velkom brzinom zaletish u neki stup uz stazu lik izleti kroz sajbu van!!! :) Jebena je totalno... Peace!

- 14:22 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

13.12.2004., ponedjeljak

Stari moj...

Pa pogledaj mi mašinu sa strane,sve ti je jasno.Pa u cemu je problem? U FACI! nego idem ti ja neki dan,svojom mašinom,iz Špickovine,ne?i rufam ti se ja autocestom,ono prejebena shema,samo sta mi nesta ne poteze kar,al to sad nije bitno,ne?i tak djiram ti ja,pa negdje stoju,i ono cool mi je,pa sta mislis da ti takav auto vozis,a? i gledam ti ja ono malo sa strane,sim tam,prodajem zjake,nafrljio Marleya,zafrulo se,chillam,kad cujem nesto iz daljine.Jebote,usporim malo na kojih 95,a ono cuje se ko da ide neki gigantni traktor iz Transformersa,fakat loud,ne? i okrecem ti se ja u sjedalici(;-)),primam se za guvernal,joj oprostite,volan,i od fckn šoka pocnem trubit,ono ko neki kreten,jebote gledam i ne vjerujem.Ono nesto malo pici iz daljine,i približava mi se ko u 2.warp pogonu,nemres vjerovat,kad mi dodje na kojih 10 metara,pogledam ja u retrovizor,i vidim na registraciji pise-SEROKRETEN-fakat nemam blage ko je to,al jebat ce majku svoju kad ga ja dofatim,vidit ce on,peder stari.Ako neko ima kakvih informations,nek se javi na blog.Hvala-PEACE-Dovla

- 23:05 - Jebi nekom kevu (1) - Isprintaj - #

12.12.2004., nedjelja

Voila!

yo yo yo,mozda ga je pogodio torpido,sta ima?evo napokon i ja nesta stavljam rego,podigo sam si 98,i sad mi je do jaja he he nego kako je vjerna ekipo? vidim da ste nam jos uvijek vjerni i to u velikom broju,nego nego tako treba,nego bijah u cet.na koncertu Wailersa u Aquariusu,kaj da vam velim bilo je ono prejebeno,frulali smo dan i noc,jos smo bili u exkluzivu,pa di ces bolje,sero ispricavam ti se sta nisam nista stavljao,nisam mogao,al sad cu malo cesce,dok mi se opet ne sjebe komp,he he lol daj nek mi neko kaze u kojem programu mogu stavljat slike na blog,vec mi je pun kurac neslika,he he ajde fala,see ya!! peace-Dovla lol

- 22:54 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

Dosada...

Vise ne znam sta da radim! Poceo pisat lektiru, napiso sam od cjele lektire 2 recenice ( u to se ubraja naslov i izdavacki podaci )... Dodjem kod frenda, igram xbox... Odem van... I sad sam doma!! I idem spat... :)))
P.S. Ne znam sta da pisem pa brijem gluposti!

- 01:08 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

09.12.2004., četvrtak

Igre (Xbox, PS2, PS1 ), DivX, MP3, ...

Pa eto ovdje ja narucujem cedeje! Igre... A pise gore! Posjetite! Pise sve na stranici! Mislim kosta al ono lik sve novo nabavlja! Posjetite...

www.amstel.2003.da.ru

- 21:42 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

Inteligencija

4 činjenice:
1. Postoji 5 kuća u 5 različitih boja
2. U svakoj kući živi osoba druge nacionalnosti
3. Svih 5 osoba piju različita pića, puše različite cigarete i imaju različite kućne ljubimce
4. Nitko nema ništa isto

Podaci:
01. Britanac živi u crvenoj kući
02. Šveđanin ima psa
03. Danac pije čaj
04. Zelena kuća je lijevo od bijele
05. Vlasnik zelene kuće pije kavu
06. Osoba koja puši pall mall ima pticu
07. Vlasnik žute kuće puši dunhill
08. Čovjek koji živi u kući u sredini pije mlijeko
09. Norvežanin živi u prvoj kući
10. Čovjek koji puši benston živi pored onog koji ima mačku
11. Čovjek koji ima konja živi pored onog koji puši dunhill
12. Čovjek koji puši marlboro pije pivu
13. Nijemac puši winston
14. Norvežanin živi pored plave kuće
15. Čovjek koji puši benston ima susjeda koji pije vodu

Tko ima ribice???

AJD KO MI OVO RIJESI NEK SE JAVI!!! JA RIJESIO ZA POL CUKE!!! AJD DA BAS VIDIM KO JE NAJINTELIGENTIJI!!!! JA SE SUTRA IL PREKSUTRA JAVIM PA CU REC TKO JE TOCNO RIJESIO ZADATAK!

- 21:25 - Jebi nekom kevu (2) - Isprintaj - #

06.12.2004., ponedjeljak

Funny vic!

Na takmicenju u drkanju takmice se za prvo mjesto Talijan, Francuz i Bosanac! Prvi pocne Talijan i drka, drka, drka i na kraju vikne : "BOKAL!"! Donesu mu oni bokla i on ga napuni do kraja! Ide Francuz i drka, drka, drka i na kraju vikne: "LAVOR!"! Donesu oni njemu lavor i napuni ga do vrha! Ide Bosanac drka, drka, drka... I na kraju se izdere: "MIKROFON!"! Svi ga gledaju sta ce mu mikrofon i donesu mu ga! A on se izdere u mikrofon: "KO NE ZNA PLIVAT NEK BJEZI!!"! :)))

- 20:31 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

Naci-hakeri

Kak se pozdravljaju naci-hakeri???
ZIP-FAJL!!!

- 20:25 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

Vic!

Bio na nebu mali andjeo homic. Svaki puta kada su ostali andjeli isli na izlet i brali cvijece on bi nekog od njih s guza ....... Pozove njega Svevisnji na razgovor i kaze mu:
-Ako se ne prestanes tako ponasati poslat cu te u pakao.
Ali mali andjeo opet po starom....hop-hop i ulet s guza... Posalje njega Svevisnji u pakao ali se nakon nekoliko dana pokajao i odluci otici po andjela i vratiti ga na nebo.Dodje Bog u pakao ,a kad tamo hladno , nema vjecne vatre i svi se smrzavaju...Pita on djavola:
-Pa sta je ovo, gde je vatra!
Djavo ce njemu:
-SAGNI SE TI DA JE ZAPALIS!

Heheehe! Ovo naso na nekoj mutavoj stranici... :)))

- 20:24 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

05.12.2004., nedjelja

Policajci...

Opet se sjetio jos jedne price koja mi se dogodila! Isli ja i kumic prije jedno 3 godine po mojom tu ulici sa fudzbala! Ide prema nama neki jadni stojadin skoro kaj se ne raspadne! Moj kumic malo zazujo uletio u rupu s biciklom u rupu i pao na auto i sjebo si arkadu! Okej ono! Zovu susedi riju i dolazi policajac! Pita on lika iz stojadina jel mico auto! Poanta je u tome da je auto bio 3 metra od lokve krvi! Pa jebem te glupa sta sad vise nije samo glup nego je i corav!!! Daj si zabrijite... Evo vica:

Isli dva drota ulicom kad prvi rece drugom: "vidi govno!"
drugi drot:"ma nije!"
prvi:"ma je!" i sagne se pa pomirisi
drugi se sagne: "ma nije govno!"
prvi prst u govno liznu i rece: "ma je!"
drugi isto to napravi pa rece:"Bogami je, mogli smo ugaziti."

- 23:57 - Jebi nekom kevu (1) - Isprintaj - #

Dva pedera na odmoru - VIC!

Dosla dva pedera na odmor! I tako jebali se oni cjelu noc i ujutro jedan od njih pozeli nesto jesti! Dodje njemu ovaj drugi kao: -Cekaj me dok se ne vratim iz ducana pa cemo drkat zajedno! Al nemoj pocet bez mene! I sad ode on i kupi nest za jest npr. picu i vrati se kad ono soba puna sperme! Kaze on njemu: -Pa jel sam ti reko da ne pocnes bez mene! A ovaj ce njemu: -Nisam drko, samo sam prdnuo!

hahahahahahahahahahahahahhaaha ;P

- 23:49 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

04.12.2004., subota

LUDI VIC!

Ulazi čovjek u trgovinu i unutra prodavačica plače, ispričava se svim silama, a čovjek stoji pored pulta i viče:
"Pizda ti materina, u životu neću kročiti ovamo. Žalit ću se gazdi, letiti ćeš s posla, jesi li me čula...???" i izleti van.
Ovaj koji je upravo ušao priđe djevojci, a ova čim ga primjeti počne brisati suze i uz usiljen osmijeh kaže:
"Izvolite... "

Čovjek je pita jel treba pomoć ili šta, a ona sa osmjehom odgovara:
"Neka hvala sve je u redu izvolite... "

C: Mogu li dobiti jednu kovertu?
P: Svakako koja veličina imamo standardne, veće, manje...
C: Običnu molim vas
P: A koju boju imamo plave, žute, crvene, bijele, zelene, narandžaste..
C: Molim vas dajte plavu ali brže pošto autobus samo što nije krenuo, zakasnit ću...
P: (ushitrena) A koju plavu, imamo pariško plave, blijedo, tamno, morsko plavu...
C: Molim te običnu plavu ali brže...
P: A koji oblik, imamo u obliku srca, trokuta, kruga...
C: Molim vas običnu četverokutnu kovertu ali brže autobus vec kreće...
P: Donese plavu kovertu i kaže: a da vam ne treba možda markica?
C: Treba, daj jednu.

………..i gleda autobus kako odlazi.

P: A za unutarnji ili vanjski promet?
C: Unutarnji molim vas
P: A koju ćete: imamo sa likom ljudi, životinje, razne prirodne ljepote, znakove...
C: Molim vas - brže - dajte životinju
P: A koju cete: imamo sisavce, ptice, gmizavce...
C: Molim vas ptice...
P: Imamo grabežljivice, selice, papige...
C: Molim vas - grabežljivicu - ali brzo!!!
P: A imamo orla, sokola, lešinara, ...
C: Molim vas orla...
P: A imamo surog, američkog...
C: Molim vas surog orla...
P: A imamo ga kako hrani mlade, kako leti, kako sjedi u gnijezdu...
C: Dajte kako leti molim vas....
P: A imam kako leti iznad prerije, iznad mora, ...
C: Dajte bilo koji što prije...

U tome trenutku ulazi unutra čovjek sa početka ovog vica i nosi - govno!
Prilazi pultu, pogleda prodavačicu i baci govno na pult i kaze:
"Evo, pička ti materina, - za OVAKVO govno mi treba WC papira!!!!!!!!!"

Ovo nadjoh na jednom CD-u! Peace!

- 19:24 - Jebi nekom kevu (1) - Isprintaj - #

Kemijski element zena!!!

Element: Žena

Simbol: Že

Pronašao: Adam

Atomska Težina: Optimalna 54kg. Ali varira od 40 do 200 kg.

Učestalost Elementa: Veće količine se mogu naći u urbanim sredinama.

Fizičke osobine: Površina obično premazana bojom. Proključa odjednom, zamrzne se bez razloga.Topi se ako se primjeni odgovarajući postupak. Neukusna ako se pogrešno proba. Element se izuzetno rijetko nalazi u djevičanski čistom stanju. Ispušta zvukove ako se primjeni pritisak na pravo mjesto.

Kemijske osobine: lako se spaja sa zlatom, srebrom I drugim plemenitim metalima I dragim kamenjem. Absorbira velike količine skupih materijala. Može eksplodirati iznenada bez prethodnog upozorenja I bez poznatog razloga. Ne otapa se u vodi ali joj se prijemčivost znatno poveća ako se natopi alkoholom. Najefikasniji poznati element za upijanje novca.

Najčešća upotreba: Prije svega kao ukras, naročito u skupim sportskim automobilima. Odličan madikament za relaksaciju. Vrlo efikasno sredstvo za čišćenje.

Izvršeni pokusi: Pocrveni kada se zatekne bez ambalaže. Pozeleni kada se stavi pokraj boljeg uzorka.

Opasnosti: Vrlo opasan element osim u rukama stručnjaka. Ilegalno je imati više od jedne, iako se može posjedovati I više pod uvjetom da se drže na različitim lokacijama I pazi da elementi ne dođu u direktan kontakt jedan sa drugim

Bez uvrjede zenskom rodu! Ako je ima narafno... ;))))

- 19:19 - Jebi nekom kevu (2) - Isprintaj - #

Srpski prijevod engleskih rijeci/recenica

Yes, little duck = dapače
Two bad-Milosh dead = Dva loša ubiše Miloša
A little bit tomorrow = Malo sutra
Sea, brother = More bre
Go escape = Idi begaj
Which one is it to you brother,
since this morning = Koji ti je, Bre odjutros
Who plums you = Ko te šljivi
Who cuts your hair = Ko te šiša
Why yes no = Zašto da ne
Sea, carry yourself = More, nosi se
Where are you, sick = Đe si, bolan
Big knife tomorrow = Kama sutra
Calculate on me = Računajte na mene
Edge and Police Van = Ivica i Marica
Hey wire, wire, wire, my raincoat
is shaking = Hej žica,žica,
Žica drma mi se kabanica

- 19:15 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

Zene - Upgrade "Decko u Muz"

Tehničkoj službi:

Prošle godine izvršila sam upgrade sa Dečka 5.0 na Muža 1.0 i primjetila da je novi program počeo vršiti neočekivane promjene na software za knjigovodstvo žestoko limitirajući pristup aplikacijama za garderobu, cvijeće i nakit koje su savršeno funkcionirale pod Dečkom 5.0. U brošuri proizvoda nije spomenut taj fenomen. Uz to, Muž 1.0 vrši deinstalaciju mnogih drugih značajnih programa kao što je Večera sa plesom 7.5, Krstarenje 2.3 i Večer u operi 6.1 i instalira nove, nepoželjne programe kao što je Kartaška večer 1.3, Subotnji nogomet 5.0, Golf 2.4 i Nered svuda 4.5. Razgovor 8.0 više ne radi i svaki put se sruši sistem. Ni pod kojim uvjetima neće izvršiti Mijenjanje pelena 14.1 ili Spremanje stana 2.6. Probala sam sa izvršavanjem Zvocanja 5.3 da popravim Muža 1.0, ali ovaj višenamjenski utility ima ograničenu efikasnost.
Možete li mi pomoći?!

Iskreno vaša,
Barbara

Odgovor Tehničke službe:
Draga Barbara,
Ovo je vrlo čest problem na koji se žene žale, ali uglavnom nastaje zbog osnovne zablude. Mnogi vrše upgrade sa Dečka 5.0 na Muža 1.0 ne znajući da je Dečko 5.0 samo paket za ZABAVU. Međutim, Muž 1.0 je OPERATIVNI SUSTAV i projektiran je tako da izvršava što je moguće manje aplikacija. Dalje, ne možete obrisati Muža 1.0 i vratiti se na Dečka 5.0, zato što Muž 1.0 nije projektiran s tom mogućnošću. Skriveni izvršni programi unutar sustava prouzročili bi da Dečko 5.0 podražava Muža 1.0, tako da se time ništa ne dobiva. Nemoguće je izvršiti deinstalaciju, brisanje ili čišćenje programskih fajlova iz sistema, jednom kada su instalirani. Bilo koji novi programski fajlovi mogu se instalirati samo jednom godišnje, budući da Muž 1.0 ima žestoko ograničenu memoriju. Poruke o pogreškama su česte, i normalan su dio Muža 1.0. U očajničkom pokušaju pokretanja neke od svojih "old time" omiljenih aplikacija, ili pokretanja nove aplikacije neke žene su pokušale instalirati Dečka 6.0 ili Muža 2.0. Međutim, te žene na kraju imaju više problema nego što su imale s Mužem 1.0. Pogledajte u priručniku pod Upozorenja: Razvodi/Alimentacija. Primjetit ćete da taj program vrlo loše radi, i uz njega ide Srcelom 1.3. Predlažem da zadržite Muža 1.0 i da jednostavno naučite ćudljivosti ovog neobičnog i nelogičnog sustava. Budući da i sama imam instaliran Muž 1.0, predlažem da pročitate cijeli odlomak o Općim Pogreškama u Zajednici (OPZ). To je sjajna karakteristika Muža 1.0, koju je potajno instalirala matična (roditeljska) firma tako da je sastavni dio operativnog sustava. Muž 1.0 mora preuzeti SVU odgovornost za SVE pogreške i probleme, bez obzira na uzrok. Da bi se aktivirala ta sjajna karakteristika unesite komandu C:MISLILA SAM DA ME VOLIŠ. Ponekad se zajedno s tom komandom mora izvršavati Suze 6.2. Muž 1.0 bi tada trebao izvršiti aplikacije Ispričavanje 12.3 i Cvijeće/bombonijera 7.

Savjet: Izbjegavajte prečesto korištenje te karakteristike. To može izazvati dodatne i ozbiljnije OPZ, i na kraju ćete možda morati izvršiti komandu C:OPROSTI prije no što se sustav vrati u normalan rad. Pretjerana uporaba također može prouzročiti da Muž 1.0 izvrši Mrzovoljnu tišinu 2.5 ili, još gore, Pivo 6.0. Pivo 6.0 je vrlo loš program koji radi teško izbrisive fajlove Debelog trbuha i Glasnog hrkanja. Spasite sebe nevolja i poslušajte ovaj tehnički savjet!

Zapamtite! Sustav će glatko funkcionirati i preuzeti svu krivnju za OPZ, ali zbog te fine karakteristike samo povremeno može izvršavati sve aplikacije koje je izvršavao Dečko 5.0. Muž 1.0 je odličan program, ali ima ograničenu memoriju i nove aplikacije ne može brzo učiti. Razmislite o kupovini dodatnog softwarea za poboljšanje performansi. Preporučam Toplu hranu 3.0. Rublje 5.3 i Strpljenje 10.1. Kad se koriste zajedno, te utilities zaista mogu pomoći da Muž 1.0 radi bez pogrešaka. Nakon nekoliko godina upotrebe, Muž 1.0 će vam postati blizak i pronaći ćete mnoge korisne karakteristike kao što su Popravi slomljene stvari 2.1, Maženje 4.2 i Najbolji Prijatelj 7.6.

Finalna opomena! NIKAKO, ni pod kojim uvjetima, nemojte instalirati Svekrvu 1.0. To nije podržana aplikacija, i izaziva selektivni shutdown operativnog sustava. Muž 1.0 će izvršavati samo Pecanje 9.4 i Lov 5.2 dok se Svekrva 1.0 ne deinstalira.

- 19:08 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

krejzi nejms

jajce Luda imena:

- STABLO PIKASO
- DINO KRADA
- PEDOFIL COLLINS
- IVICA I MARICA RACAN
- SAD-DAM-SAD-NEDAM HUSSEIN
- OLIVER TWIST MLAKAR
- PARALIZA MINELI
- BOGAHULIO IGLESIAS
- KUJASMIN STAVROS
- VLADIMIR NADZOR
- GEDORIS DRAGOVIC
- SPREJ CHARLES
- MARTIN LUTHER KING KONG
- JOHN TRI VOLTA
- CERNOBIL CLINTON
- NEDA UKRADEN KOVCEG NA KOLODVORU
- DRAGO MI JE DIKLIC
- FELGA VLAHOVIC
- SINJSKA ALKA VUJICA
- VESNA SKARE ZA ZIVICU OZBOLT
- RAY BAN JELACIC
- EDGAR ALLAN FORD
- CHE GUEVARA NA KARTAMA
- CHE GUEVARA ZENU
- VLADIMIR KOCIS PO LEDU RUCNOM
- RUZNA POSPIS BALDANI
- FRIDRICH NICE MI PRIST
- ALIJA ZULUFEPUSTAMPASIC
- DECAMERON DIAZ
- TOM KUKURUZ
- PREGORI SPEK
- LIZALI MENI
- MR BEAN LADEN
- OPRAH NOGE SHOW
- HARISON FORD ESCORT
- JUNICA KOSTELIC
- SLJIVA MAJOLI
- VLADIMIR KOCISH NIZBRDO

jebene su momcadi :)), eo da ja stavim ono o cem sam ti pricao.

pozdrav! cekpi

- 11:08 - Jebi nekom kevu (1) - Isprintaj - #

03.12.2004., petak

Beč 18.12.

I tako 18.12. odlazim na izlet tj. na sajam u Beč! Fakat ne znam kaj cu tam al posto sam reko da idem na sve izlete... Idemo u onaj Shenbrun ( ne znam njemacki ) dvorac! Jebemti bas mi se da po dvorcu zujat dve cuke! Pa nisam puko! rekla raska stavi slusalice u usi i radi sta oces! Pa reko dobro i budem... :) Pod obavezno je a kosta 8 oera u pm! Jebemti obaveze! Moglo mi je tih 8 oera ostat u djepu! Ma tak i tak idem tam samo zbog zajebancije! :))) A valjda ce mi poslje ostat i para! :))) Peace!

- 20:04 - Jebi nekom kevu (3) - Isprintaj - #

Oko za oko...

Idem ja tako prema zagrebu i tamo u blizini Getroa zujim ja kroz sajbe van! I ugledam jedan natpis koji sam zapamtio iako je to bilo prije jebenih godinu, dvije! :) I natpis kaze: "OKO ZA OKO, PASTA ZA ZUBE!". Pa jebem ti kakvih pacijenta ima u svijetu... Peace!

- 08:24 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

Evo me u skoli...

Jebemti sunce balavo u kurac ucimo iz accessa kak kliknut na X da nam se zatvori ACCESS! Pa jebote to sam znao kad sam se rodio! Pa necu stisnut minimize ak ocu skroz izac! :)))))

- 07:56 - Jebi nekom kevu (0) - Isprintaj - #

01.12.2004., srijeda

Bad Boys!

Bad boys, bad boys
What you gonna do, what you gonna do
When they come for you!!!

Eto promijenih nas naslov u BAD BOYS jer mi je doslo da nest mjenjam! Peace!
A i zato jer smo mi opaki decki! :)))

- 21:13 - Jebi nekom kevu (3) - Isprintaj - #

Bam Margera!

Full Name: Brandon "Bam" Margera

Nicknames: Bam, Bam Bam, Scumbag

Birth Date: September 28, 1979

Age: 22

Marital: Girlfriend

Home Town: West Chester, PA

Current home: West Chester, PA

Sign: Libra

Hair: brown

Eyes: blue

Height: 5' 11"

Body Art: has a heart tattooed on his right wrist, and a tattoo on his lower abdomen

Pets: a cat

Family: Jess Jess Idiot, Phil, April

Occupations: Stuntman for Jackass, Skateboarding, Producer for CKY movies

Drinks: of course

Heroes: Ville Valo (but sometimes I feel the word "hero" doesn't express it enough)

Hates: the airport scenario, Todd Swank

Likes: S4 & A4, Hoof's gear, FDR park

Righty or Lefty: Righty

Cars: S4 and A4

Sponsors: Element, Adio, Volcom, Diakka, Electric, Fairman's, Spitfire, Destroyer, Jone's Soda, CKY


F A V O R I T E S

Bands: HIM, CKY, death metal

Foods: Toasted everything, bagel with mayo, lettuce, & tomato

Movies: Good Will Hunting, Mall rats, Lost Boys, Robin Hood: Men in Tights

Skaters: Boulala, Kerry Getz, Mike Maldonado, Penny, Arto Saari, Hoofbite


Pa evo nesto o tom ludom ( u dobrom smislu ) liku! Svi ga se sjecamo iz seriala Jackass koji nas je nsamijo nekad i do boli! Fakat trebas imat muda za to! DObro jos su tu i Steve-O, Johhny Knoxville... Da sad tu ne nabrajam! Al ovaj lik je mozda i najludji! Bar za mene! Jos uz to i Sk8-a! :) Peace!





- 13:01 - Jebi nekom kevu (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vicevi
Image Hosted by ImageShack.us
Dedica se obraća unuku.
- Pogodi što imam u desnoj ruci?
- Ne znam. Možda jabuku?
- Nije.
- Neću više da pogađam!
- Reumu!


Dođe djed mraz u Afriku, uzme malog crnca u krilo i pita ga:
- Što bi želio da ti djed mraz donese?
- Ja nisam jeo 30 dana ...
- A ne, ne! Tko nije papao, neće dobiti poklon!

Pitanje: Šta je jedino gore od Mc Donaldsa?
Odgovor: Mek kurac!


Dođe sin doma i kaže:
- Mama, mama šta to smrdi po crkotini? Mama? Mama?

Uzme Hitler bibliju, makne pepeo s nje i kaže:
- Mater vam Židovsku, tu ste si groblje našli radit!


Pitaju djeca baku:
- Bako, bako je li se smijemo igrati s tvojom sisom?
- Smijete, samo nemojte ići preko ceste!

Izašla mama na dvorište i viče:
- Leo, Leo, Leo ...
- Kaj vam se sin ne zove Ivan?, upita susjeda.
- Da, ali ima leukemija pa mu tepam.


Napravio Hitler kuću od stakla i pošalje logoraše u nju i kaže im:
- Tko dođe na prozor, ubit ću ga.

Došao mali Perica kod mame i plače:
- Maaamaaa meni se piiiškiii!!!
- Ne plači sine, sad će te mama odvesti da piškiš.
- Neću da me ti vodiš!
- Dobro, onda će tata.
- Neću, hoću da me vodi baka!
- A zašto baš baka?
- Njoj se tresu ruke.


-Mama, mama ja ne volim baku
- Šuti i jedi

Znaš li u kojem položaju mora biti žena za vrijeme sexa da bi se rodilo ružno dijete?
!!PITAJ MAMU!!


Zašto na crnačkim vjenčanjima mažu zidove govnima?
Da muhe ne bi išle na mladu!





Broj debila koji posjecuju ovaj blog :))


Hitler


Da li je pravedno sto je Hitler umro kao peder?
Da
Ne


Vid rezu