Ovo je samo za mene https://blog.dnevnik.hr/donatela-astrid

utorak, 03.03.2009.

NARKOMANI I DROGA

" Bez mog nagovora, sada kad mi je potrebno 100$ da bi bar na trenutak osjetio drogu u svom tjelu. Tražim pomoč!
Upravo apstiniram i jako mi je teško."

" Ljudi! Da li postoje neke tablete koje smanjuju krizu, a da ne hodam na terapije?!"

" Čiste droge kod nas nema. Narkomani umiru od mješanja droge i alkohola. Takav sam i ja, i otići ču na isti način"

" Početak narkomanije mi je blia prava klasika, iz znatiželje sam ubrzo krenula na iglu. A fiksali smo se sirovim opijumom, koja je onako neprerađena, to je bio strašan udarac na organizam (fleš).
To je bilo toliko strašno da su mi doslovce pucali zubi!"

" Teškim tjekom i nesigurnošću, potrebno mi je bilo sve više novaca od 200-300eura na dan, kralo se, otimalo, preprodavalo.
Prije ili poslije osvijestiš se u fazi iz koje je povratak pretežak, na pameti ti je želja za zlatnim šutom, onim zadnjim svjesno prevelikim, no nije to lako jer čiste droge nema kod nas, pa je takvo predoziranje najrjeđa mogučnost."

" Zlatnim šutom moše se prevariti početnik a ni tada nije riječ o pretjeranoj drogi, samo je tu još jedan ogrezao u heroinu koji je svjestan opasnosti istog."

" Heroin nam je postao sve. Kupovali smo sve zajedno, fiksali se zajedno, od reda preboljeli i prohodali žuticu, skidali smo se na suho bez heptanona, bez uspjeha se liječili u bolnici, sve to ide u narkomanski staž, jedino je heroin sveti i on je zakon!"


Dragi moji, ovo je samo od nekih ispovjesti narkomana.
Zanima me, zašto?
Što je to u tim mladim glavama, što je to društvo napravilo, kakvi su to roditelji.
Čitam i gledam...puno njih nije imalo obitelj...puno njih su roditelji zlostavljali. A nije im lako...
Zašto ne mogu pobjeći od toga, izliječiti se, a tako su svjesni svega. Zašto dolazi tako velika potreba za tim "zlanim šutom"

Šta vi mislite o svemu tome?

03.03.2009. u 09:41 • 22 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (4)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Divan je ovaj život ako ga gledaš na taj način

Linkovi

bobata
Julijana7
Euro smijeh
seoska idila
Natasa1980kc
Svijet jednog uma
Mladen
Gustirna
Smotani
one love one life
fra gavun
marchelina
lady
Terra Desolata
family
Zlatna djeva
snaga života
...sara...
MoonRiver
KALIOPA
Mysteries
Olena
MEMOARI srca
Kenguur
vjeraufanjeiljubav
Tajanin svijet
sharron
kapisrece
praštanje
Ni da mora nestane
blondinka
----mija----
Nina1989

"Tko zna, a ne zna da zna - spava, probudite ga;
Tko zna i zna da zna - mudar je, slijedite ga;
Tko ne zna i zna da ne zna - djete je, poučite ga;
Tko ne zna i ne zna da ne zna - opasan je, čuvajte ga se!"


mail:
donattella.astrid@gmail.com

-NEŠTO LIJEPO OD VAS ZA NAS-


OD: smotani
ZA: moju mlađu kćer


"i neka to blago zauvijek svijetli
neka joj puti budu cvjetni....
neka joj život radost pruži
neka nema mjesta tuzi
a tebi, sa najdražima svojim
želim da mnoge radosne godine brojiš!"