Evo samo da vidite GTA IV review
I šop(d)ing. Collectors Edition donosi korisnicima bogato pakiranje kao i WOW: CE. Uključuje dodatne petove kao nagradu za Vašu/Našu želju da imamo ekskluzivni primjerak igre za koje smo spremni pljunuti 100% više novca. U kutiji se nalazi knjiga s crtežima koji prikazuju stvaranje igre, DVD i CD instalacije, soundtrack, behind the scenes DVD, begginers trading card game package, kratko-rukavna majica te podloga za miša. Europska verzija igre dolazi sa dva različita ljubimca. Prvi je Netherwhelp koji je standardna nagrada za CE entuzijaste dok je Lurky dodan kao isprika Blizzarda jer je nešto krenulo po zlu oko aktivacije Netherwhelpa, pa nakon što prema proceduri pošaljete zatraženo u Francusku, kao dokaz vlasništva aktiviraju Vam oba. Lurky za razliku od ostalih ljubimaca ima i odličan emote i pružiti Vam priliku da se nasmijete u igri. A sada...
TBC ne donosi ništa novo i spektakularno u smislu revolucionarnih pomaka, no ako ste voljeli WOW, voljeti ćete i ekspanziju, no krenimo redom. Već kod odabira novih likova dočekat će vas dvije nove rase; Dranei na strani Alliance koji donosi Shaman klasu, te Bloodelf na strani Horde koji na tamnu stranu donosi Paladin klasu. Radi održavanja ravnoteže njihovi su gradovi dodani u stari svijet. Na dva nova otočića igrate se otprilike do 20. levela, nakon čega ćete morati proputovati cijeli stari svijet. U igri pak, na karti svijeta smo dobili novi kontinent kojemu pristupamo kroz portal u Blasted Lands, mapi starog svijeta. Nakon prolaska, prva bitka koju vidimo je skriptirana, ali ako se malo otme kontroli neugodni neprijatelji će Vas slistiti sa zemljom, što i ne bi bilo prvi put. Ako ste pasionirani igrač koji je aktivan od prvoga dana, a ne tek vikend gamer, situacija u kojoj ćete se naći nakon prolaska kroz portal mogla bi za vas biti razočaravajuća. Naime nova zelena/plava oprema koju dobivate u misijama uskoro će zamijeniti veliku većinu vaše teško stečene, ljubičaste opreme (Tier1/Tier2), pa do 70. levela na vama, vrlo vjerojatno neće ostati niti jedan komad starog svijeta.
Na novom kontinentu naći ćete samo jedan glavni grad i to Shattrath City. Taj grad je ujedno i glavna poveznica starog i novog svijeta. U centralom dijelu postoje portali koji vode do svakog glavnog grada svih rasa. Uostalom, stari kontinent posjećujete kada Vam treba class trainer ili aukcijska kuća. U ostalim prilikama ipak ne, jer Outland ima sve što bi Vam moglo zatrebati. Unutar SC-a susrećemo Battlegrounds frakcije koje nas teleportiraju na različite lokacije za PVP igru, te susrećemo i četiri različite PvE frakcije i to Lower city, Sha'tar, Aldor i Scryer. Tu bih istaknuo odabir koji ćemo tijekom igranja morati načiniti između Aldora i Scryera, a naš izbor ovisi o tzv. Tier4 opremi koji NPC-evi obje strane mogu ponuditi igračima za krajnje instance.
Nakon što se priklonite jednoj od strana, reputacija kod jednih će porasti, dok će se kod drugih naglo smanjiti (isto vrijedi i za misije) zbog njihovih povijesnih razlika (a sama je priča kompleksna kao i ona Santa Barbare), ali prilično sporedna za nas, krajnjeg igrača. Od ostalih frakcija s kojima ćete minimalno kroz igranje morati doći do revered reputacije zbog prvenstveno ključeva koji Vam omogućuju heroic težine instanci tu su: Cenarion Expedition i Honor Hold. Repuacija Vam ne omogućuje samo ostvarivanje prava na ključeve, već i na popuste kod kupovanja stvari kod pojedinih frakcija, kao što i otvara vrata za kupovanje naprednije opreme, recepata i sličnih stvari, od kojih su tu i glyphovi koji dodaju mogućnosti predmetima koje posjedujete.
Heroic težina instanci je korak dalje nakon levela 70 i posebno su prilagođene igračima tog levela. U njima padaju bolji itemi i daju reputaciju kod frakcija. Te instance ćete morati proći kao misije koje Vas vode ka end-game instancama kao što je Mount Hyal, koji je instanca u Tanarisu, Caverns of Time. Misije i nagrade za misije su više nego dobre i TBC je u tom smislu ''money machine''. To bi značilo slijedeće: ako ste ekspanziju počeli igrati sa lvl60 i 15 golda, igrate samo misije do lvl70, i uz usputne troškove, prilikom dostizanja lvl70 imati ćete cca 2000 golda. To će Vam se dopasti jer prvi flying mount (gryphon) košta cca 900 golda i može ga se kupiti u Shadowmoon Valley mapi. Tu treba reći kako klasa Druid već kod lvl68 ima priliku naučiti flight form, koji je njihov oblik letača. Novi svijet donosi i jednostavniji transport i ne muči nas tumaranjem po mapama da bi se obavili zadaci. Rijetke misije će Vas slati preko cijelog novog kontinenta, što prije i nije bio slučaj.
Još noviteta dolazi u vidu nove profesije kojom se možete baviti, a to je Jewelcrafting. Mene osobno je podsjetilo na Diablo 2 kada smo imali iteme sa socketima i flawless gemove u njima jer to tako otprilike izgleda i u TBC-u, uz dodatak da sama profesija omogućuje i izradu prstenja, ogrlica i drangulija. Postoji svega nekolicina epic itema koji se mogu izraditi ovom profesijom. Ljubičaste gemove ipak nećete sresti niti kod craftera niti u AH, već u heroic i end-game instancama kao nagrade od borbi. Ostale, zelene i plave kvalitete, pak susrećete kroz igru i služe Vam ostvarivanju prednosti i balansiranju opreme koju imate umetanjem u slotove na opremi.
PVP je također doživio neke izmjene, jer sada više nije potrebno ići u battlegroundse da bi igrali igru u ovom obliku. Na mapama su dodana mjesta koja trebamo osvojiti te time ostvarujemo dodatne pogodnosti prilikom odlaska u instance. Npr. na mapi Terrorkar forrest oko seta instanci Auchindoun imamo tornjeve koje možemo osvojiti samo ako uključimo PVP. Ako osvojimo sve tornjeve bossevi u instancama daju spirit shardove frakciji koja je osvojila tornjeve. Te iteme kasnije možemo zamijeniti za nagrade.
Uz ovo pozitivno, moram spomenuti i stvar koja se ponavlja, a na koju Blizzard "nema" nekog utjecaja. To su prodavači zlata koji spammaju u whisper kanal nudeći najbolje, najjeftinije i najsigurnije zlato, power leveling i slično. U svakom slučaju iritirajuće, ali toj ekipi nosi dobru lovu. Za 5000 virtualnog golda treba platiti cca 150€, što je pljačka stoljeća, ali ako postoje ograničeni ljudi koji će prebrojati živi novac za virtualni, samo naprijed.
Nakon svega spomenutoga oko TBC-a, vrijedi zaključiti da je igra zarazna. Tjerati će vas da svo svoje vrijeme ulažete u nju kako bi je i dalje igrali, i to sve do lvl-a 70. Nakon toga opet je sve kao i prije. Ono što Vas goni naprijed je ekipa s kojom igrate i prostor do isteka pretplate. Nakon što se sve to poklopi, kad se na neko vrijeme maknete od igre, nećete imati toliko jaku potrebu za povratkom. Ako ste jedan od onih koji jednostavno vole taj svijet, onda vam je svejedno što piše u recenziji, igrat ćete se do besvijesti kao što je to bio slučaj i ranije. Stoga samo naprijed, portal Outland je samo na dva klika mišem od Vas.
Priča počinje oko 2020. kada se meteor zabije na otok u južnom kineskom moru. Vi preuzimate ulogu Delta Force operativca Jack Dunna i sa spektakularnim HALO skokom (High Altitude Low Opening) počinje vaša avantura... Čak se developeri hvale kako s obzirom da igra počinje noću već u startu vas dočeka nešto neočekivano. No da ne bude sve samo tako jednostavno... i Korejanci znaju za meteor... Razlog velike zainteresiranosti obje strane je činjenica da je prostor oko crash-sitea praktički netaknut. S obzirom da još igra nije dostupna, puno stvari je podložno promjeni, ali kako stvari sada stoje i informacije koje su dostupne javnosti govore o 3 čina.
U uvodu nakon HALO skoka pratite atmosferu sličnu originalnom Far Cryu - tropski otoci, džungle, plaze i slično. U drugom činu se stvari zakuhavaju kad se meteor otvori i prekrije dobar dio otoka ledom. U drugom činu se zbog otkrića mehaniziranih protivnika i utjecaja širenja ledene površine na globalni ekosistem udružujete s Korejancima. Makar ste već vidjeli hrpu shotova znate da su u igri vanzemaljci, no to još nije otkriveno u drugom činu. Dobra isprika za maltretiranje novog enginea je činjenica da će sav taj led napraviti globalne katastrofe tipa: olujna nevremena, potrese, tsunamije, vrtloge i tornade, a developeri se kunu kako je fizika na nivou da to sve dočara :). Kako lagano počinjete otkrivati ledenu površinu i primijetite ogroman alienski nastrojen brod pa zašto ne bi malo jel'... protegli noge po njemu... E pa developeri su si dali truda i u trećem činu ponuditi će oko sat vremena igre u bestežinskom stanju i tek onda otkriti prisustvo naprednije rase. Makar možda na prvi pogled nije očiti problem bestežinskog stanja probajte malo razmisliti sto će se desiti kad počnete pucati u bestežinskom stanju :) Hrpa čahura leti okolo a svaki pucanj vas tjera unatrag.
Kako to obično biva na webu i u press releaseovima vole natrpati puno informacija o tome sto će se sve moći i kako će se sve moći. No zarazliku od ostatka svijeta crytekovci ipak to potkrijepe hrpom press materijala i video isječaka a i raznorazni gaming development eventi pomognu u promociji i gradnji kredibiliteta. Shotovi koji su prilog ovoj najavi prikazuju dio obećanog eye-candya. Radnja se događa na otoku, slično kao i u Far Cryu ali igre nisu vezane, dali su do znanja da ne žele da Crysis ispadne remake Far Crya. Iako se radnja dešava na otoku lokacije koje su obećane su kamenolom, luka, rudnici, močvare, riječna delta i unutrašnjost svemirskog broda. U interviewu sa Mamaisom (vodeći dizajner) objašnjeno je zašto se okreću tropskim otocima. Pokazuju neki element avanturizma i ljepote, te otvorenosti, a osim toga lijepi su i zahvalni za "graditi".
The fun part
Gamerima zabavan dio je vezan uz sami gameplay. Naravno, na raspolaganju će biti hrpa oružja, no ovdje je dodano još modificiranje oružja raznoraznim dodacima tipa optika, prigusivaci i laserski ciljnici. Protagonist će također na raspolaganju imati posebno odijelo koje omogućava brzo trčanje, više skokove, smanjuje buku i postepeno regenerira zdravlje (ne, nema health kitova). Ono sto će odlučiti da li je igra vrijedna spomena je AI. Po današnjim standardima vjerojatno je FEAR najdalje dogurao na tom polju no obećavaju da će AI biti realan i uvjerljiv. Developeri tvrde da će vojnici biti uvijek u čoporu, da će reagirati na vaše korake, zvati pomoć, organizirati zasjede, prilagođavati se vašem stilu igre itd., a onaj dio dok im ne predstavljate neku posebnu prijetnju će vjerojatno biti zauzeti nekim svojim predefiniranim rutama šetnje, protezanja, razgovora s kolegama i sličnim "mi-smo-stvarni" osobinama.
Dostupne informacije o protivnicima ovisno o činu igre govore o prisustvu raznoraznih korejskih vojnika, ali kako priča napreduje, te se otok zamrzne, Koreja i USA se s vremenom dogovore o zajedničkom pokušaju da unište protivničke mehanizirane trupe. Konačno u trećem činu se otkrivaju Alieni. U priči se nalaze i neke životinje no nisu pretjerano važne za samu igru. Na primjer - na animacijama se vidi morski pas koji će služiti čisto kao prepreka da igrač ne odluta predaleko u more.
Trenutno je dostupno preko desetak oružja, od standardne SOF Combat Assault Rifle ili SCAR (viđeno u Ghost Reconu ili igrama slične spec-ops tematike) i raznoraznih bombi, poteznih mina ali i sačmarica te futurističkih korejskih ak-74 look-a-like. Još kad uzmete u obzir da će biti moguće modificirati to oružje, fun factor bi mogao biti velik. Makar prvenstveno cilja na singleplayer zabavu nisu loši ni na multiplayer polju. Očekuje se 32 igrača i 3 moda virtualnog ratovanja. Tactical Deathmatch, Tactical Team Deathmatch, Power Struggle. Prva dva nema potrebe opisivati. Naglasak je na 'tactical' zbog recimo borbe s protivnikom u helikopteru. Moguće je razoriti helikopter ili jednostavno upucati pilota. Power Struggle je zamišljen da svi u igri počinju s pištoljem i odjelom a kasnije svakim fragom skupljaju bodove kojima kasnije kupuju oružje. E sada... prednost je da ovisno o samoj jačini protivnika, 'ajmo se usuditi reći o njegovom levelu, imamo dvije opcije. Osoba sa lvl 1 ubije osobu sa lvl10, (uz naravno oružje koje je ispalo) osoba sa lvl1 dobije više bodova nego da je situacija obrnuta. Tako da će čak i rookie gamer moći ubiti nekakvog über 1337 camping generala i uzeti mu teško osvojeni snajper :).
Još se spominju i vozila u igri (naravno) te mrcvarenje i "križanje" vozila sa alienskim vozilima u multiplayeru. Nažalost, odlučili su izbaciti CTF iz priče, zasada. Navode da bi MOGLI vratiti putem patcha makar je vrlo vjerojatno da će se pojaviti kakav MOD na tu temu... nažalost bit će ih sigurno 20 vrsta, ali bože moj... konkurencija čini čuda. Za casual gamera još jedna informacija je fenomenalni sandbox editor kojim će biti moguće raditi mape za igru. Ako niste imali prilike pogledati kakav film vezan uz sandbox, bacite oko na youtube ili na gametrailers. Ukratko... vrlo moćno, vrlo jednostavno, vrlo lijepo zamišljeno.
The Technical part
Engine koji pogoni ovo čudo je nazvan CryENGINE 2. Jedan je od prvih koji će donesti podršku za DX 10. Po pitanju tehnikalija stvarno donosi puno noviteta u gaming svijet. Neke od njih su vidljive u shotovima ali svejedno. Kvalitetna upotreba motion blura daje dozu filmske postprodukcijske kvalitete. Neke od tehničkih izraza jednostavno nema smisla prevoditi. Makar je gaming zajednica ipak skeptična jer se crytek proziva tehnološkom demonstracijom za directX 10 a ne punokrvnom igrom, ne vjerujem previše u takvu tvrdnju. Ipak je prisutna velika doza interaktivnosti da bi mogli reci da je ovo samo TechDemo. Ako žele tehnološke demonstracije neka čekaju novu verziju Futuremark alata za 3d benchmark... Neke od stvari koje će engine moći prožvakati u punom sjaju:
Volumetricni 3D oblaci
Ambient Mape u realnom vremenu - Sa dinamičkim osvjetljenjem bez predefiniranih sjena
3D vode koji modificiraju površinu oceana prema vjetru i smjeru valova te osvjetljuju morski pod i kreiraju sjene pod vodom
Depth of field koji fokusira na određene objekte i zamućuje rubove i udaljene objekte
Vektorski Motion blur na pokretu kamere i individualnim objektima
Dinamički Soft shadows sa predmetima koji bacaju realistične sjene u realnom vremenu
Realistična animacija lica koja može biti uhvaćena sa glumčeva lica
Subsurface scattering
Parallax mapping
Lomljive zgrade i objekti
Lomljiva vegetacija koja omogućuje igraču i AI protivnicama dodatne taktičke manevre u šumi
Napredna fizika užeta, vidljivo na mostovima povezanim užetom te tanjoj vegetaciji koja reagira na vjetar, kišu i pokret igrača
Moguće uništavanje pojedinih dijelova vozila, npr. gume, elise helikoptera itd.
HDR osvjetljenje
Napredni particle sistem vatrom i kišom na kojeg se može utjecati (npr. vjetrom)
Osvjetljenje bazirano na vremenu dana, sa svitanjem i zalaskom sunca koji će davati realistični prikaz sjena i osvjetljenja između dana i noći
Zrake svjetla kad se svjetlo susretne sa tvrdim ili jako detaljnim geometrijskim predmetima, postizanje "Godray" efekta ispod vode
Parallax Occlusion Mapping koji daje dodatne efekte dubine teksturi
Prema mjerilu igre dubina od 16 km daljine
Parametric Skeletal Animation System
Procedural Motion Warping
Dosta tehno spike, nabacite oko na shotove. Neke od shotova je stvarno teško prožvakati, da li su mock-up, da li je raytraced ili stvarno ingame, pa probajte nakon teksta baciti oko na koji in-game film.
Glad
Ono sto ne želite znati su hardverski zahtjevi. Makar se nigdje ne spominje koji je minimalan cpu potreban... u nedavnom intervjuu koji je više bio medijska kampanja usmjerena na Intel, Nvidiju i MS Vistu, Cervat Yerti (Crytek CEO) je počeo sa komentarom "trully next generation in gaming and technologies" onda su se pojavili Daryl Still iz Nvidie, Stephan Negre iz Intela i komentirali kako su puno svojih stručnjaka dali na korištenje Cryteku kako bi finalni proizvod bio optimiziran za Core2 tehnologiju i GeForce8 GPU te da bi osigurali neviđene bla bla bla bla... tako oni par minuta brbljaju o novim tehnologijama, kako će to sve bit super divno krasno, kako ce Vista to ganjat' fluidno... i onda izleti Cervatu kako je proizvod optimiziran za Quad i Extreme procesore. WTF? Očekivao sam glad, ali niste li se malo precijenili? Optimizirati igru za procesor koji košta skoro kao kompletno računalo? No budimo realni na sekundu. Nije da nismo tako nešto očekivali... mislim, vidjeli ste i sami shotove, bilo bi čudno očekivati da će tako nešto biti moguće pokrenuti jednim Athlonom XP na 3 Ghz :). Također, developeri se kunu da će stvarno biti osjetan skok ako budu SLI kartice u igri.
Ali još, još, još...
Još sa Far Cryom Crytek je dao jasno do znanja da je mod zajednica dio fan ekipe koju treba cijeniti. Čisto jednostavna računica. Uzmimo na primjer Half-Life. Briljantna igra koja se prodala u nebrojeno primjera, uzmimo Counter-Strike koji je izrastao kao modifikacija HL-a, a koji u konačnici dovodi opet do dodatne prodaje originalnog HL-a. Prema Mamaisu planira se pojačati suradnja sa Crysisom. Tako da bacite oko na crymod.com gdje je mod zajednica sa hrpom modela, mapa, tekstura i popratnog materijala. Čak uz malo 'guglanja' možete doći i do par naslova/modova koji dalje pokazuju moć CryengineaDVA koji će biti u jako odmaklom ako ne i prefinalnom stanju čim igra iziđe (hint: obsidian edge). Dosta hrabar komentar je "When Deus Ex came out, they showed the way, but nobody listened! We listened, though, and hopefully now people will listen to us." DeusEx je za mene svetinja. Razvijati igru sa uzorom na tako nešto su jako hrabre riječi. Na kraju još jednom vas podsjećam da posjetite Youtube ili Gametrailers i pogledate clipove, jer slike pokazuju jedno - ali onih par filmova gdje se igraju u sandbox editoru - vrijede puno više nego shotovi.
Nakon godina osluškivanja valova na plaži Omaha, uspinjanja po različitim brdima, rušenja crkve u Carentanu, gutanja pijeska u El Alameinu, te tu i tamo upijanja mirisa dalekoga Pacifika, gaming industrija je odlučila da povijest ostaje povijest. Od danas okreću novu ploču i inspiracije traže u Dnevniku.
Novi Call of Duty smješten je u sadašnje vrijeme, bez futurističkih fensi-šmensi pucaljki, te su samim time oružja i oprema koja se u ovome trenutku koriste na bojištima diljem svijeta glavna okosnica novoga nastavka. I iako je zaplet u potpunosti izmišljen, Infinity Ward želi igračima dočarati današnju zbilju. Ono u čemu CoD4 želi postaviti nove standarde jest autentičnost danih nam oružja i bojnih situacija u kojima ćemo krojiti pravdu.
U svemu tome Infinity Ward igra i na kartu političke korektnosti, pa se tako niti radnja neće odvijati na području Iraka, već par (stotina) kilometara zapadno - na Bliskome istoku. Sve počinje vizijom ruskog (a tko će drugi Amerima zagorčavati život?) nacionalista Zakhaeva koji je pomalo nostalgičan za starim vremenima i želi ponovno uspostaviti Sovjetski savez. Znajući da SAD neće biti previše oduševljeni tom idejom odlučuje ih malo zaposliti na dragom im Bliskome istoku. Šansu za to pronalazi u pokušaju puča, koji organizira lokalni močnik Al-Assad. Zakhaevim financiranjem i Al-Assadovim planom SAD miče pogled s Rusije i Zakhaev ima odrješite ruke. No, za to vrijeme Britanci i Rusi su pazili na bogatoga nacionalista i prokužili mu planove, te u tome trenutku na scenu stupate vi s ciljem da ih i zauvijek zatrte. I iako sam ovo dosta pojednostavio, autori tvrde da nas čeka iznimno napeta priča po kojoj ćemo pamtiti ovo singleplayer iskustvo.
U dosadašnjim trailerima i gameplay isječcima viđeni su dijelovi igre iz britanske i američke kampanje, koje ćemo prolaziti s britanskim SAS operativcem, te američkim marincem. No postoje glasine da će u igri, uz navedene klase, postojati i ruski Spetsnaz čime bi CoD nastavio po svome receptu po kojemu kampanju proživljavate kroz tri nacionalne strane. A sama igra sastojati će se od epizodnih sadržaja (u stilu serije "24", no za razliku od Jacka Bauera vi ćete imati 30 dana da spasite svijet).
Grafika viđena iz dosad izdanih trailera pruža ogromnu razinu detaljnosti (a vjerojatno će uz to postojati i ogromna zahtjevnost same igre), a autori tvrde da će i okolina biti u velikoj mjeri uništiva, te ćete ju moći taktički koristiti (npr. pucanje kroz zidove, te vam jednostavno sakrivanje iza stola više neće spašavati guzicu od ručne granate s druge strane).
No ono na čemu je CoD temeljio svoju privlačnost jest odličan multiplayer, za kojega autori kažu da će ga ovaj put dići na novu stepenicu. Ovoga puta Infinity Ward je oformio poseban tim za izradu multiplayera (dok je na svim prijašnjim CoD naslovima isti tim izrađivao i singleplayer i multiplayer), predvođenog Toddom Aldermanom koji je jedan od ključnih ljudi koji su zaslužni za multiplayer aspekte dosadašnjih CoD-a.
Ono najvažnije što Infinity Ward ističe pri predstavljanju CoD4 multiplayera jest mogućnost stvaranja svoga avatara ("Create-a-Class"), pomoću koje možete stvoriti vojnika svojih snova i oboružati ga oružjem i opremom po želji, te ih i modificirati kako vam se prohtije. Autori najavljuju i uvođenje posebnih osobina ("Perks") koje će uvesti određene RPG elemente u sam multiplayer. Njih će biti više no igrač će za svoga avatara moći izabrati tek dvije.
Postojati će dvije vrste osobina - one koje će direktno utjecati na sposobnost vašega lika (kao što su veće zdravlje, veća otpornost na metke ili jača prodornost metaka kroz zidove), te one koje će vašemu liku omogućivati specijalne akcije. Među njima se najviše ističe tzv. "Last Stand" koji vam omogućuje da u trenutku kada vas protivnički igrači dotuku imate par sekundi vremena da izvučete pištolj i u padu ih povučete za sobom ili ga iskoristite za samoubojstvo i oduzmete dragocjeni kill protivniku. Drugi zanimljivi perk ("Martydom") vam omogućava da u trenutku vaše smrti bacite ručnu granatu poda se i tako raznesete one koji se nađu u blizini vašega leša (vjerojatno i onog čiji je metak imao vaše ime).
No i nakon toga, kada svoju kreaciju i iskušate, moći ćete ju naknadno modificirati (a time i poboljšavati). Tokom svake partije bit ćete u mogućnosti vidjeti detalje avatara drugih igrača, pa tako ako naletite na nekoga tko je vidljivo bolji od svih ostalih i nabija vam komplekse, nadajte se da nije baš tako dobar pa pogledajte njegove postavke, pronađite tajnu njegovog uspjeha, sukladno tome napravite izmjene na vašemu vojniku i vratite mu milo za drago. A ako je baš tako dobar, pa...
Ali tu novinama nije kraj. U toku igre moći ćete rješavati određene izazove koji će vam donositi bodove, te ćete time otključavati određene pogodnosti (poput zračne podrške u toku partije...). To je u stvari pandan Xboxovim "Achievementsima", jedino što u ovome slučaju imate i koristi od njih (za razliku od "samo" dobrog temelja za prekomjerno hvalisanje). A kad smo već kod Xboxa, valja naglasiti da će broj igrača na platformama iznositi od 1-16, dok se na PC-u taj broj diže do 32, a mogućnost multiplatformalnog multiplayera je odavno otpisana od strane autora.
Multiplayer modovi iz prijašnjih CoD-a zadržani su i u novome nastavku, pa tako imamo: Deadmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, Headquarters, Search&Destroy... Autori tvrde da će uvesti i neke nove, a jedini kojega su dosada istakli jest Sabotage. Mapa u Sabotageu će se sastojati od dvije baze na suprotstavljenim stranama i bombe postavljenje u njenome centru. Timovi će se morati probiti do bombe, odnijeti je u neprijateljsku bazu i čuvati do detonacije, dok će drugima cilj biti onesposobiti je i ponoviti postupak, ovaj put na suprotnoj strani.
Nakon svega ovoga niti ne čudi da je ovaj naslov pobrao lovorike na ovogodišnjem E3-u i da se nestrpljivo iščekuje. Ako ništa drugo, autori bar ne štede na raznoraznim trailerima koji će vam pružiti utjehu dok iščekujete jesen i konačan izlazak ovoga, usuđujem se reći, hita.
| svibanj, 2008 | > | |||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Svašta
Cheathappens.com
Site za šifre, trainere savove (mislim na igre). Svakako isprobati!!!
Blog.hr
Blog servis
Youtube.com
Sigurno znate, ali...
Monitor.hr