BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 13.03.2006.

twisted minds

ne znam kak je to kad umreš i ne znam kak je bilo Miloševiću (gentle fuck) kad je umiro, al brijem da mu nije bilo ko ovim siroćekima u filmu Hostel, kojeg sam u jednu lijepu mirnu nedjeljicu otišo pogledat na nagovor Bucmastog mazohista, drugog imena Moralni Patuljak...

inače obožavam (il sam samo obožavao) malo spooky filmove nad kojima se zamisliš il koji te scimaju ko glupog majmuna, a sad nekak imam osjećaj da se pretvaram u jednog šupčića (i ne sramim se toga, pa slejv, možeš odmah odustat od potpaljivanja:))... svi ti filmovi me totalno zainteresiraju i nekaj me vuče da ih idem gledat, al sam se na zadnjih par dobrano presro i razmišljo o njima... a da ne pričam o tome da sam četvrtinu filma odgledo kroz prste ili bulječi samo u čošak ekrana i čekajući da se kadar promijeni...

i onda se postavlja pitanje "Kaj nas tjera da odemo to pogledat?!"... i onda me još više začudilo slijedeće pitanje "Kaj se dešava ljudima da u jednom Zagrebu takav film napuni kino dvoranu u nedjelju u 10 navečer?!".... gdje su nestale "Američke pite", "Zoolander", "Besmrtno oružje", "Kakvi frajeri", "Road Trip", "Euro Trip", "Harold i Kumar" i ostali lijepi filmići uz koje ti kokice ne ispadaju iz ruke i uz koje se lijepo nasmiješ, zaboraviš ih za 12 i pol sekudni, odeš doma, baciš drkicu na neku dobru glumicu iz filma (dobro, to bi se moglo i na Hostel.... joooooj, kak su dobre!) i zaspeš ko čovjek?!?!?! koji kurac mi to idemo gledat? da se scimamo, da se useremo, da psujemo i redatelja, i scenarista, i glumce, i kamermane?! čemu to? a još dodatno, kaj dođe ekipi da opće snime takve filmove?!

a još zanimljivija činjenica je da ću i dalje ić gledat takve filmove. i dalje ću jedva čekat da u kino dođe drugi dio Slagalice strave (Saw) il neki novi Kingov uradak... koji nam je kurac? kaj nam nije dosta sranja?

na kraju, blagoslovljen bio "Junfer u 40-oj"!!!! i Ice Age 2 koji dolazi ovo ljeto!

iako na kraju zaključujem da je film prejeben i da mi se na neki čudni način ful sviđa, moram dodat jednu jednostavnu i logičnu: Tarantino, jebi se!! twisted mind...

n.p. DREDG - catch without arms



- 10:41 - komenterejšn (8) - ko još printa?! - povijest



< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: