BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



srijeda, 24.08.2005.

bulholtz!

upravo sam napiso tolko bespotreban i debilan post da sam ga bio primoran zbisat i nikad ga ne objelodanit (koja riječ)... takva sforsiranost još nikad nije bila viđena na svjetskim tastaturama...
ni ovo kaj sad pišem nije puno pametnije, al moro sam to s vama podijelit. inače, tolko sam besposlen zadnjih dana da mi nije jasno kak se na takve načine može fax privodit kraju. al mi je jebeno!
enivej, bili na tekmi. tekma rasprodana. dobili gratis kartu od nekog dečka. istu prodali tri minute kasnije za dvajst kuna. smijali se na komentare tipa "da smo karte kupili na vrijeme, danas bi pao snijeg i bilo bi 100 ljudi uključujući igrače, skupljače lopti i kokičare oko stadiona". najružniji dresovi u povijesti nogometa. tekma bila glupa. svi sretni.

ovih dana pičim natrag na more, jer vidim da tek sad dolaze sunčani dani i temperature zbog kojih proklinjem proizvođače pamučnih majci i čarapa.
idem sad dalje slagat puzzle. Hong-Kong se gradi... đubre veliko!

n.p. MUDVAYNE - lost and found



- 00:01 - komenterejšn (17) - ko još printa?! - povijest



< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: