BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



četvrtak, 06.01.2005.

Jedan brzinski post prije kojeg sam došo do nekih konkluzija

Prije par godina sam bio na jednoj cugi s dvije frendice i jednom njihovom frendicom koju brutalno ne volim i ne podnosim... nemre se baš reć da ju mrzim, ali.... mrzim ju... Uglavnom cura gata iz šalice kave, iz crta na ruci, iz smrada iz usta, iz graha i ne znam ja kaj sve ne (to nisu razlozi mržnje)... veli ona "al najviše volim čitat snove!"... ohoho, ajmo vidjet... uglavnom trkelja ona sranja, a ja joj velim da često sanjam neke nuklearne katastrofe. pitam ju kaj to znači. veli ona "znači da težiš nečemu"... ja onak čekam, čekam, čekam nastavak priče... a ova s ponosnim izrazom lica zaključno kimne glavom... MA NEMOJ MI REČ, DUŠO JEDNA PROPOVJEDNIČKA!!! pa ko ne teži nečemu?!... u jebote, kad se sjetim kak sam se ja naživciro...

uglavnom, sjetio sam se toga jer sam danas sanjo totalnu pizdariju: Ulazim u knjižaru (u stvari neki sajam) i vidim neku jadnu kemijsku, i nekaj mi pukne, nema nikog, "ma maznut ću je, ko ga jebe"... frajer me malo kasnije pita "kaj ti je to u džepu?"... reko "ma kemijska, to sam kupio tu još prošle godine" (?!?!)... i frajer me prokuži i odvede me na neki toranj na kojem me muče do smrti... trgaju prste, buše mi zube bušilicom, trgaju vilicu itd... i na kraju se pred nama prikaže ogromna gljiva od prebrutalne eksplozije kilometrima daleko i neki bolesni destruktivni val prašine kak nam se sve brže približava... znojan ko pas se budim u trenutku kad dođe do nas da nas ubije... gotovo je... jebote...
i onda se pitam kaj bi to stvorenje sad pročitalo iz toga sna... Da ne smijem krast?! mislim ono....

1. danas nema slike jer mi je zakaj u komentarima napiso da je bio administrator i da iz iskustva zna da slike usporavaju očitavanje, a ja tak i tak znam često stavit preveliku sliku s fotića... veli ako ti se stranica otvara duže od 8 - 10 sekundi, ljudi se na tu stranicu rijetko vraćaju... budući da znam na svom "premodernom" modemu čekat i po minutu... njemu kao zahvala...

2. petarda mi je kupila cijeli Media Markt u Austriji pa ima šanse da svakom nekaj podijelim, jer ipak nemam tolku sobu za sve to (a bit će i duplih artikala) pa....

3. DJ Vlado je pokrenula (i fakat se potrudila) zanimljivu anketu... pa izvolte...

4. Glete na kaj sam naletio na monitoru:

Prema normama Europske unije, banana nije banana ako je kraća od 14 centimetara, a također pačje jaje nije jaje ako je manje od pet centimetara.

kojih će tam boleština bit, samo čekam....

5. na nani je najljepša slika koju mi je netko posvetio, a ujedno i najljepša slika koju vidjeh na blogu....

si ju, ljudi



- 02:11 - komenterejšn (33) - ko još printa?! - povijest



< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: