BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 03.01.2005.

aaa znam... al ipak... kužiš


jebote, kaj je ovo?! proljeće?! il sam ja nekaj zabrijo? dočekamo novu godinu, svi pričaju o nekakvom "bijelom božiću", o grudanju, o šetnjama u snježnim mirnim noćima... a kaj mi dobijemo? buđenje u pol 6 ujutro (izbori i guženje za 350kn), mrak, kmica, crnilo, pospanost, odlazak doma na jedan aftrnun nep i onda pogledaš van i vidiš jedno od najljepših proljetnih popodneva... slegnem ramenima i kapcima i ipak zaspem jer kao savjesni predsjednik moram na prebrojavanje i furanje do gradskog poglavarstva....

dobro, nećemo opet o mojim jadnim ispadima zbog spavanja... uglavnom, sirota hrvatska s ovakvim biračima i ovakvim izborima.... bez politiziranja, naravno.... frajer u prljavim hlačama i s crvenim nosom dolazi pred mene i daje mi 5 osobnih: "je, pak bi ja glasal za svoje doma"... a kaj da ti velim, mrcino... glasaj za kog hoćeš... meni je ipak samo do tih para... pa dolaze s živčanim pogledima: "pa kaj će vam osobna?! kaj vi mene ne poznate? mogli su nam i nekog domaćeg tu metnut"... jebiga stari, al nisu... zato, šuti, molim te, zaokruži taj svoj brojček i odi doma...ili "jel bil Žarko? pa kak koji žarko? onaj z kamionima..." i kaj da mu velim?! prvo u sebi promumljam "čuj me stari, zarađujem lovu i boli me kurac za žarka i njegove kamione i ne znam o kome pričaš.." i onda mu se onak pristojno nasmijem i izmislim "pa, je bio je..." a da ne pričam o tome da je bilo ljudi kaj su zaokružili serijski broj listića.... legende...
i tak, di sam god mogo, našo sam rupu u zakonu, odfuro tonu papirologije ženi koja je pogledala samo dva papira i rekla "sve štima... fala, doviđenja" sljedeće kaj sam gledo pred sobom bila je piva

inače, doček ne opisujem pa vam to govori da ću morat otić ovaj vikend van i dobro se provest i sve nadoknadit... jer onda opet počinju pizdarije... sretno vam ljudi s pizdarijama, želim što manje brodoloma, što više jebuckanja i čohanja jajčeka... cure, snađite se, znam da vam to nije strano.... mislim, snalaženja... hm... da....

P.S. jel vama važan dizajn nečijeg bloga?



- 01:03 - komenterejšn (36) - ko još printa?! - povijest



< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: