BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



četvrtak, 30.12.2004.

Goodbye, my little nail.......

Ljudi! Ste vidli vi ovo?! Kaj mislite kaj je ovo na slici? Ha? Komad nečeg odurnog? Da. Dražen Žankov madež? Ne. Hrpa prljavštine između nožnih prstiju? Ne. (Makar i toga ima)....
Uglavnom, prošlo je nekih 3 - 4 tjedna, i moje tijelo je napokon izgubilo jednog suputnika.... Idijot je bolio, al ipak mi je žao kaj se rastajem od njega.... Tak da, moram mu reć: So long, farewell, goodbye my friend!!

Da se dalje primim pisanja, jer se vjerojatno svima sere od mogu kurac-prsta desne ruke. Nema veze, legende moje... Vrijeđajte me, pljujte po meni, smijte mi se, gađajte me govnima koje je iz sebe izbacio Zdravko Mamić... a ak hoćete, slavite me, uzdižite me do neba, posipajte ružinim laticama i bacajte bisere pred mene... jer da sam svinja, fakat jesam....:)

Ne pada mi na pamet srat nekaj o Novoj godini jer mi je apsolutno svejedno di ću bit... Ipak previše ružim okolo da bi mi 31.12. nekaj značio... A poznavajući sebe, hiperaktivnog veseljaka, neću ostat doma sam....

Svi vi, koji me čitate pozvani ste da mi se pridružite u ispijanju pivi (kupit ću ih kolko god treba), u sranju gluposti, u mlačenju prazne slame, u pokušajima da se mene spriječi da padnem s neke stijene il balkona, u pušenju (čega? bilo čega), u uživanju u nepotrebnim datumima, u znojenju, u čaganju, u deranju, u ljubljenju, u curenju čaša, u slušanju svega osim narodnjaka i Plavog orkestra (sori, kikiriki:)), u ležanju na podu, u čaganju (opet? da, opet!), u veselju, u trenucima špice pijanstva, u trenucima kad skužite da će ovo sve bit gotovo za par sati, u buđenju.... ipak, ne dajte se smesti... sve ovo ponovit ćemo sljedeće Stare godine...

Zato ljudi, budući da čisto sumnjam da će mi ruženje dozvolit da nekaj napišem prije 2005. želim vam da se opustite i bez pritisaka zabavite i uživate! u čemu? u onome kaj vam paše... u alkoholu, u sexu, u pričanju, u plesanju, u jelu, u čestitanju, u smijanju, u plakanju.......... nemojte radit sranja, budite dobri i kaj god radili napravite tak da vama bude bolje! U se, na se poda se! jebem ti nedilju! Sretna nova!!!
Vidimo se skoro... I naravno, ona stara: NE DAJTE DA VAS JEBU... OSIM AK VI TO HOĆETE.....
Moj poklon za Novu vam je moja guza :) (Ne dečkima, naravno)....


P.S. Fala Ogromnjaku na informaciji kak da slika bude lijevo od texta... Vidite, i FERovac mora učit...

P.S.S. Ljudi, pomozite! Kaj se desilo s jednim od meni najdražih blogova Fajrunt?? Il se samo meni jednostavno to ne otvori??



- 01:35 - komenterejšn (42) - ko još printa?! - povijest



< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: