BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 27.12.2004.

Niste pročitali prošli naslov, pa nećete valjda ni ovaj....

dani veselja su prošli... dani ludila tek počinju....
mislim da je tak najpametnije započet ovaj post, jer znam da ovaj mamurluk tjera mnoge ljude da odustanu od zajebancije i da se bace samo na hranu i depresiju..... zato, AJMOOOOOO!

još par dana nam je ostalo za prodavanje muda pod bubrege, mazanje očiju govnima, pišanje u vjetar, sjedenje na školjci 20 minuta makar ti se ne sere tolko, brijanje po blogu makar ti se spava, čohanje po jajcima (jebiga cure, kaj vam ja mogu...), buđenje i prebacivanje na kauč itd itd... sve ono kaj nas čeka prije odlaska na poso il znanstvene ustanove, znojenja u tramvajima, jebanja svih svetaca budilici (koja te je samo probudila kad si joj to naredio), psovanja u sebi svima koji te gnjave ujutro, mokre čarape, svrbež pazuha, namještanja gefufne i cincilatora na ausgebloderu, hodanja prek ogromnog raskrižja na kojem je zebra (bez straha da će te neko zgazit jer, jebiga, pa tek je 8 ujutro, ko će razmišljat o sigurnosti), razmišljanja "popit pivu il ne?! mislim, utorak je, ne bi trebo..." .....boli me kita kaj je utorak.... hoću hmelj!!!

i tak, izvještaj od Božića nema smisla da pišem, jer brijem da možete skupit par postova mojih kompanjona i uz iznimke možete složit moj 24. na 25.12.... dakle, sex, drugs and rock&rolllllllll.... skoro

enivej, zadnjih dana se osjećam ko da s deset metarske skakaonice skačem u olimpijski bazen... jedina i maaaaala iznimka je kaj bazen nije ispunjen vodom (i klorom) već francuskom salatom i pivom. jebote, trpam u sebe ko da mi najveći najružniji cucak slini i reži prema meni i u jednom trenutku mu puca lanac... brijem da moj trbuh više nikad neće bit isti i da ću se zauvijek pozdravit s mogućnošću da si ne začepim žile prije 25. godine... jebiga, kaj bi vi?.... pločice na trbuhu?!?! dobro jeeeee... kaj bi ovak trebo izgledat?:


P.S. noćas sam imo najbolji i najsexualniji san u životu, al bilo bi bolje da ga ne prepričavam.... :)



- 01:46 - komenterejšn (28) - ko još printa?! - povijest



< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: