BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



utorak, 16.11.2004.

roll roll, spin spin, dribl dribl...

tel mi vaj aj don lajk mandejz... ovaj i onije bio tak loš... zima je u pizdu materinu, i to mi je onak fora... frendica me pitala: "pa zakaj već nosiš kapu? kaj ćeš kad bude fakat zima?" pa jebote kaj sad nije zima? 2 stupnja celzijuseva, nije to baš tropska vrućina po kojoj se i aboriđini znoje... a ustalom oooobožavam nosit kape... kad velim da ih imam 6, pol vas će mi reć "pičkico" :) al fakat sam na tenisice i zimske kape slab... jedino kaj me onda zajebavaju ove prljavštine koje trljam u kosu, jer kad nemam niš izgledam ko pilić... a to nije fora :(
kako ovaj gornji odlomak nema smisla! zanemarite ga, al jednostavnije mi je nastavit pisat nego se vraćat i pobrisat nekaj... danas sam naletio na svoju bivšu.. jebote, kak je smiješno (i ohrabrujuće) nakon par godina se pitat: "pa jebote, zakaj si ti za njom patio?! jel se sjećaš kolko si buljio u zid i pito se kaj si napravio?!" niš nisi napravio, bio si panj, al bolje da si bio... al to tak ide, svima je tak, kaj ne? stvari i ukusi se fakat mijenjaju... nekad na bolje nekad na gore... zanimljivo... ili nije... kak sam neodlučan... ili nisam :)
i sad kad vidim ovaj jadni smajlić napisan sa prekul-ludo nezaboravne i originalne dvije točke i zagradom, dođe mi da se poserem sebi u ruke... a kad se sjetim na kojem faxu studiram i kad vidim da si ne znam instalirat one smajliće koje svi imaju, mogu si samo reć: "IDIJOTEEEE." al dal se živciram? ni malo... :) danas sam bio na nogometu jer se bojim da se ne pretvorim u ovak nekaj... zato se i bojim naučit kak se isfuravaju smajlići...


spava mi se, a moram još malo proroštat po nekim materijalima za sutra, pa je bolje da prionem... ljudi, čuvajte se i ne dajte da vas jebu... jedino ak to hoćete :)

P.S. roll roll, spin spin, dribl dribl... apstiniram od poroka, pa sam mutav... al ne od svih :)



- 00:36 - komenterejšn (11) - ko još printa?! - povijest



< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: