BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



nedjelja, 14.11.2004.

after-subota...

subota je bila iznenađujuće obična i totalno fora... bucek se opet zopil i pjevali smo pjesme usmjerene samo veldinu kariću... popilo se pivi... al vikend je gotov... kaj si radio? niš! di si bio? nigdje? o čem ste pričali? o ničemu! kak ti je bilo? super...
sad jedino kaj mi preostaje je nedjelja... samo se nadam da će vrijeme bit odvratno tak da mogu bauljat po sobi, po blogu, po mreži i po nepotrebnim stvarima koje otkrivaš samo kad ti je jebeno dosadno...



jedna gospodična koja voli fajrunte (ko zna kakve) mi je u vezi nedjelje ipak dala totalno dobru idejicu i sad će moja "Idijot" morat pretrpit još jedan od mojih "bolesnih, nenormalnih i simpatičnih sexy" prijedloga... tekma na telki i češkanje jajčeka... i onda se pitamo zakaj nas je sve Bog stvorio ko totalne hedoniste... ko zna...
zakaj radimo? da zaradimo lovu... kaj će nam lova? da platimo račune... kaj će nam plaćeni računi? tak da imamo di živjet... kaj ćemo tam? ležat, jest, pit, gledat TV, smijat se, glupirat se, "ljubit" se... zakaj sve to? TAK!
si ju, ljudi



- 02:32 - komenterejšn (14) - ko još printa?! - povijest



< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: