BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



četvrtak, 11.11.2004.

grlz, grlz end grlz

kiša je padala... padala ko blesava... al jebiga kad se zaigranu budalu nemre oneraspoložit... za uzvrat sam kiši pokazo srednji prst, spomenuo joj par predaka u dosta pogrdnom kontekstu, otvorio kišobran i skužio da mi se moje riječi totalno osvećuju. kišobran (košto je neku siću, i još k tome sam ga dobio od frenda kad je on igrom slučaja imo dva - > fala špox!) je bio strgan, više je skupljo vodu nego me štito od nje i imo je više žbica koje me tuku po mojoj frizurici nego onih koje drže onaj komad nekvalitetnog platna napetim... zato, treba izvagat između jeftinog kišobrana uz malo pokisnuće i skuplji kišobran koji ćeš tak i tak zgubit... teško je, teško..

navečer sam protiv svoje volje i protiv slobodnog vremena (kojeg baš i nemam, a kad se i nađe često utipkavam 2., pa 12., pa 15. pa 7. slovo engleske abecede na tastaturi nakon spajanja na carnet) završio na probi i odsviro tih par stvari... o tome ipak nešto više drugi put kad bude više smisla za to... ipak, i unatoč umoru uspjeli su me krvavim odreskom najfinijeg bizonovog mesa namamit u Hard Rock caffe na gažu svima mega popularne skupine Feminem... igrom slučaja mi je Neda nekakva poznanica, a i sviram s njima dragim kolegom sa tog showa... (često slegnem ramenima i kažem o ukusima se ne raspravlja)... koncert je bio ispunjen pjesmuljcima koje pjeva 87,9 % svih mladih pjevačica na koncertima, al mi je bilo zapanjujuće vidjet ekipu koja se po tom kurvinom vremenu našla u Gajevoj... nit su klošari koji samo traže razlog da se napiju, nit su neke pretrendy face... čudno i dosta raznoliko...
ali, cure! plava ili u manjoj mjeri smeđa kosa, majica na bretelice sa rock and roll uzorcima (nema veze kaj je zima, ipak su grudi dobro došla dodatna oprema koja uspaljuje atmosferu.. s tim se slažem i opravdavam :), one kul nove traperice koje se na dnu onak kul naboraju i spreme u najšpičastije čizmice... sve u svemu, cure u tom zbilja znaju izgledat jebeno, sexy itd itd.... ALI! nemru mi baš njih 90% doć tak obućene... jebemu sunce, nakon toga uočljivija bi mi bila i nečija ujna...



dakle, moj savjet: obucite nekaj svoje, bar neki detaljčić... jer, kolke god da znamo bit svinje i ljubitelji stereotipnih djevojaka, ipak nam je jako primamljivo vidjet curu koja je drugačija, hrabra u toj različitosti i samim time "ima ono nešto"... bar meni... i mislim da sam u pravu... ustvari, znam da sam u pravu... i ovo nisu riječi nekog alternativca koji se pali na čudne stvari.. jednostavno, tak stvari stoje. inače ćemo morat bit u situaciji ko da pastiru neko nudi da si izabere jednu od ovci sa gornje slike... :)
zato! pozdrav lijepim, polulijepim i manje lijepim curama... drugačijih tak i tak nema na ovom svijetu...
iiihaaaa!!



- 03:09 - komenterejšn (14) - ko još printa?! - povijest



< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: