BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



srijeda, 10.11.2004.

here we go again(st)....

GRGUNJAR!
utorak... više mi se ni ne razlikuju dani... nekim bolesnim putevima sam na večer završio u Tuškancu na nekom besplatnom španjolskom filmu... ne bi to bilo niš čudno da nisam prozvan jednostavnim ljubiteljem blockbustera i onih pravih jednostavnih američkih filmova... jebiga, kad se volim zavalit u fotelju i ne tražit puno od onih bića koje skaču, pričaju, ševe se i prebrođuju "neprebrodne" probleme u TV-u... al da su španjolci zmislili dobar film -> jesu!
tu u kvartu smo se spojili u mrežu (nas 50-ak) i sad mi ne gine puno provedenog vremena skidajući pizdarije koje ti jedino mogu pomoć u zapostavljanju društva, faxa, cura i svega kaj ide uz to :) al ne dam se ja... još uvijek napišem pokoju nepotrebnu pizdarijicu na ovom guzičarskom i svima nam dragom sajtiću...

a sad ono za pravo... krenuo sam u grad, na putu između najudaljenijih točaka mog puta presrela me je vojna policija koje sam bez pol problema porazbaco uokolo i naspominjao se njihovih majki. kasnije sam, uz ono standardno hrvanje sa divovskim zmijama i skakanje sa zgrade s probušenih padobranom koji se samo na pol otvorio, nastavio svoju svakodnevnu rutu.. kad sam mislio "pa dobro uzbuđenja su valjda gotova" iza ugla me je napalo 3 divne predstavnice prelijepog spola... samo su me sexy poluljuto pogledale i bacile me na pod... jebiga, muriju mogu sjebat al cure ipak ne mogu... ili neću... ali! onda sam se probudio.....indžoj



- 00:24 - komenterejšn (11) - ko još printa?! - povijest



< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: