BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



utorak, 09.11.2004.

hladnoća


dobra prijateljica iz prošlog života

fax je bio u deset, a prvo kaj su moje oči ugledale bilo je 13.24... smijeh me je probio makar sam se trebo udarit u galvu i reć si: "pa daj počni pit kavu, idijote"... a jebiga, volim si malo (previše) odspavat...
jučer sam bio na nogometu i svi koji su bili tam će potvrdit da su mislili da ak i preživim, ostat ću 78,4 % invalid... zaletili se ja i anonimni dečko na loptu, sudarili se i ja sam izvuko deblji kraj... grunuo sam drito na bulju i zato ovaj post neće imat smisla... ili već nema...
znate kaj? totalno mi je drago kaj je ovak brutalno zahladilo... nemojte me sad isprintat i gađat s pikadom, al mislim da je logičnije da u 11. mjesecu budo oko nule nego 20 stupnjeva... a i odmah si promislite: ak zima bude hladna, ljeto će bit toplo, a ak zima bude šupčinska, onda će nam na ljeto padat kiša... zato, ak volite ljeto, složit ćete se...
jer hladnoća vam je jedna drevna tvorevina koja potječe još iz stare Kalamburgundije i izumio ju je Franc Shupak, inače poznati igrač podvodnog kriketa i jedan od najlegendarnijih trenera džepnog biljara... i mene je učio... al ipak, najveći zanat je ispekao podučavajući grimizni trombon... te nezaboravne 109. godine 16. doba u glavnom gradu već spomenute Kalamburgundije, Šočćhkhu-u, posegnuo je za svojim nezaobilaznim alatom, Devetastim Hrbtom, i jednostavno se poigrao sa ogomnom glavom našeg poznatog blogovca Stempa i preogromnim torzom OKruglog Džebelina iz Sesveta. hladnoća je samo počela izvirati... e sad, pitate se od kud mu ideja da izmisli hladnoću? e pa jednostavno je - bilo mu je jeeebeno vruće...
zato, ak vam je zima, sad bar znate zakaj vam je...siux

P.S. na prošlom postu je slika i oni koji su pitali koji sam ja: znači, imam žuju, al imam na sebi još jednu pivu...



- 01:06 - komenterejšn (7) - ko još printa?! - povijest



< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: