BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



srijeda, 03.11.2004.

dan za bljufki

jebeeem ti sunce... napišem blogčinu od 100 redaka, kliknem "objavi post" i evo ga! error on page, pa pizda ti materina, i kaj sad? normalno da do texta nisam opet uspio doć i ne gine mi ponovo pisanje (stemp, nemoj mi sad ti zmislit način na koji mogu doć do tog starog texta)... jebiga
za početak... vidim da ćete me gledat ko panjinu koja je pukla ko kokica ak se ni malo ne osvrnem na američke izbore... jebiga, svi o tome pišu... evo to je bio moj osvrt, za ostalo sve američke političare šaljem na vrh moje najdraže tenisice... kurvini sinovi

drugo... opet sam se jedva probudio al sam zato danas skužio zakaj Dalmatinci nekad ne vole Zagreb... danas je vrijeme bilo preodvratno... jebote, kiša ne pada, al ko da stoji u zraku i moči me... a kišobran svaki put il strgam il zgubim il oboje (najčešće ovo zadnje)... uglavnom, dan za kurac...citiram:

"What a day, what a day
If you can look it in the face
And hold you're vomit" ... faith no more

za kraj da se samo malo osvrnem na jedan blogić... sviđa mi se kaj sam napokon vidio jednu slikicu pisca... makar ne znam koja je, jer se dvije osobe nalaze na slici. ipak, za svaku pohvalu... dakle, mala balafa ifa... pozdrav tebi... nikom drugom!

P.S. pljugica bi mi pasala ko budali šamar



- 20:28 - komenterejšn (13) - ko još printa?! - povijest



< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: