BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



srijeda, 24.11.2004.

po jutru se dan poznaje!!!!

eto ti ga na...
nisam znao da se ovolko mogu zakačit naovo piskaranje i čitanje...nemreš vjerovat... falilo mi je probrijavanje po dragim dnevnicima ili izvještajima mojih kompanjona pucačice petardi, kišobranke, zgotovljene, male s dobrim frendicama, debeljuha, tihog jahača, pijandure, ivve (kojoj nisam uspio zmislit pametniji nadimak), luđakinje, ewitcha, proizvedene, vještice + ostali koji su mi ikad ostavili komentar (sad mi ne radi moj blog pa nemrem pogledat, a ipak sam zaboravljivi panj)

al, ovaj kaos sa blog.hr (za kojeg dzebo ima svoju teoriju) nije ostavio područje kroz koje je protutnjao netaknuto... naime, moj zadnji post otišao je u raj postova i ušao u legendu...ne znam jel bio nekome uvredljiv ili možda zakonom nedozvoljen, ali imam osjećaj da ga je priroda ipak prerano uzela i odvela u vječna lovišta... ALI! on postoji u našim srcima i, igrom slučaja, spremljen u mojem notepadu!!! hehehehe buahahahaha!!!.. svijet više nikad neće biti miran, jer ko zna što nas još čeka... zauvijek zaboravljeni klon našeg pokojnika? ili nešto sasvim novo? ne preostaje nam drugo nego da čekamo...i čekamo... i strepimo.............. buuuuaaahahahahah (podlog prizvuka)...............

P.S. nakon ovak blesavog posta, doći će i onaj u kojem ću reć i nekaj pametno... ipak sam bio večeras na roll,roll, spin,spin, dribl,dribl, slurp,slurp ... dalje znate



- 22:51 - komenterejšn (24) - ko još printa?! - povijest



< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: