BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



petak, 20.08.2004.

chicane

kratko odavanje počasti jednom muzičkom cdjčiću... da mi vidite kolekciju cdova začudili bi se zakaj pišem baš o ovome...
dolazi vrijeme kad će se većina od nas sretat u NSB-u ili na komisijama, ispitima, pismenima i usmenima, pa sam se malo prisijetio čovjeka (muzičara) koji je bio uz mene kad sam učio za zadnjih 15-ak ispita...
tišina me u sobi živcira, na faxu mi se već sere jer svake dvije minute doleti neki kvazipoznanik i davi o tome: "kaj ti spremaš? jel ti ide? pa kod tog profesora ti ovo kaj do sad znaš neće bit dosta. mislim da nećeš uspjet." boli tebe k.... oću ja uspjet il ne, makni mi tu ljubomornu spiku s vrata i ak nemaš kaj pametnijeg za reć, učlani se u neku debatu pa seri....
di sam stao? a, da... pa sam odlučio primit se posla doma i probro sam par cdova uz koje je moguće da ti nekaj i ostane u glavi... vrtili su se i mijenjali uloge, al gospon chicane je ipak premoćno odnio pobjedu...
ak ko ima problema, evo mog popisa:
1. chicane - behind the sun
2. lord of the rings - soundtrack
3. paul van dyk - out there and back
4. chicane - chilled
5. robbie williams - escapology
6. mike oldfield - guitars
7. miljoni chill out i pop-house kompilacija
hip hop ne dolazi u obzir, metal mi je previše ušo u uho pa se nađem u situaciji da buljim i pjevušim, radio je prenepouzdan s reklamama, vesna pisarović prekomercijalna...
sretno, ljudi!



- 15:15 - komenterejšn (0) - ko još printa?! - povijest



< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: