doma report

srijeda, 15.11.2006.

blues

osecam se kao fakat uplakano dete...
puno uplakano...
nadam se još jedino da gore netko(moja janis joplin) misli na mene...
evo upravo sedim u kakazeu solo...
s još dve pljuge i 0kn u djepiću i čekam laru koje nema niotkud(kao i mog tramvja koji me fura gore)...
i puno sam tužna...
bas sam uplakano dete...
i nema danas slike...
nista slike...
uprravo je hr zabila gol...
i svi su happy...
ja bi htjela bit happy...
al ja sam happy sam dok sam s janis...
a on sedi sad sa svojom girl-...
i pije...
i pred njom je sve ok...
nije bio s menom do sad i sve...
dosta mi je tog...
to je laž...
janis je bila protiv laži...čekam još neko vreme...
ak lara ne dojde odlazim...
i više nikad se ne vraćam...
ne vraćam ovoj laži...
pronalazim svoj blues...
blues za tebe...
za tebe janis...
ljubav...
zar je to ljubav?
kamon janis???
nema tu ljubavi...
prazni smo...
izgubljeni...
nasi snovi su izgubljeni...
u mojoj duši...
oprosti...
ali vječno blues...
i samo istina...
- 19:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.