Doc Rock

srijeda, 29.09.2004.

derposi

Opet moja sranja sa ispitom. Danas je opet počela ludnica, prvo pismeni pa sutra reza, pa onda usmeni. Jebate tri put će mi herc preskakat! Baš kak je miki rekla, malo wc (kad stisne samo od sebe), pa gro pljugi i muka! Ak se to isplati ma seri, pišaj, puši medo ko ga jebe! Ali kad se ne isplati popizdiš! No, fuck that! Odrekao sam se depre, žaljenja, politike i kurvi (šala)! No, back to zajebancija!
Stalno se vrti polemika da li su pederi bolesni, poremečeni, da li ih treba priznati, da li smiju odgajat decu, da li se smiju ženiti! Pa sam si dao zadatak tipkati o njima, malooo.
Peder (homić, derpe, guzičar, pederko...)- to vam je muškarac ko svi ostali, bar po konfiguraciji tijela, ali! Ali nekako su otkrili da ih lijepe okrugle sise broj 4, fina guza i pipi nekak ne zanimaju. Oni su izabrali pimpača, male sise i tvrde guzice friško izašle iz teretane!
Zašto? Pa znanstvenici kažu da su bolesni, oni kažu da su normalni, a ja kažem...
To su dečki koji si nađu druge dečke, pa se međusobno dogovore (valjda) da je jedan žemska, a drugi muškić! Pa se oni srču, pa se u guzu, pa malo sida tam, pa triper sim, ma to je ok (šatro)! Vidila mi cura jednom u tramvaju (di drugdje), dva derposa. Onak u kratko: majica iznad pupka (topić?), spirsan pupak, namazane oči, kratke (tople) hlačice, namazani nožni nokti, gro šljokica itd. Zgledali su ko kad se 12 godišnjakinja prvi put namaže sa jeftinim maminim šminkama! I sad rukice u zraku, govore ono vau, znaš stari, ono brutalno me boli šule, baš si grozan, a joj...
Ja bi im odrezao te ruke i zašio šule, kad se traži moje mišljenje. Ja se ne bunim što drugi rade u svojih 4 zida sobe, ma trpaj i kokoš, ali da ja to ne moram gledat. Zato ja imam ono neutralno mišljenje. Mogu se drpat, ali ne u mom vidnom polju! Zašto sam ih uopće uzeo na kaki tapetu. Pa jednostavno da dam svoje mišlenje, kao i za ostale bolesne u ovom gradu i upozorim vas na neke šeme!
Ima vam jedan birc kod Tomislavovog trga (kod željezničkog kolodvora) po imenu Bakus! To vam je birc za guzičare. Kako znam, pa priča se... I sad niko se ne usudi nutra uči, da ne bi završili ko oni u Policijskoj akademiji u Plavoj kamenici! Pa je moj kompadre Zozo poslao jednog mutavog lika, kojem su objašnjavali da su oni u Bakusu, da dođe do njih i dali mu lokaciju pravog Bakusa! Lik je nazvao i rekao da je zatvoreno, a on mu rekao da mora jače lupat. I sad ovaj kuca, otvaraju se vrata i teraju ga ogromni derposi. Pošto više nije imao srca, Zozo mu je rekao da su zapravo u Prački! Drama, ali bar smo saznali da nemreš uči nutra ak nemaš šljokice ili sto kila mišića, a mi smo mislili da dobijemo cugu besplatnjak, pa štura!
I tako na kraju ostaje pitanje, pa zakaj?
Po mom mišljenju to su malo poremečeni dečki koji su zgubili nadu u nekoj cici broj 2, 3 ili 4 i odlučili da nemaju nade u životu. I slučajno u birtiji se nacuclaju domaćeg konjaka i zagledaju se u lika. Pošto je pijan ko vozač zetovog busa, zabrije sa likom, misleči valjda da je to neka muškobanjasta treba. Kad se sutradan probudi sa bolovima u šuletu, i vrućim zadahom za vratom, skuži da je sa tipom. Pa zaključi da bolje išta nego ništa. Jebiga to je tak! Baš sam čitao u novinama da su onog lika koji je glavni u nekoj udruzi derposa, stavili u krevet sa tri zečice iz Playboya. Liku su se hlače nabrekle dok si reko keks! Tako da to nema veze sa frigidnosti na ženski rod, nego nešto što trenutno nitko ne može shvatiti, tako niti ja! Ovo je moje mišljenje, a pošto je ovo demokratska država (šatro), svako ima pravo na svoje mišljenje! Sretno mi bilo na ispitu, ali i u tramvaju...pozdrav, vau baš su svi brutalni, ono...

29.09.2004. u 09:25 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je Doc Rock?

Doc Rock je dokumentarno glazbeni program na radio-u Student. Emisija govori o najvećim glazbenicima još od upotrebe žene kao gitare, preko pravih virtuoza do danas. Probat ćemo obuhvatiti sve žanrove glazbe, i to na specifičan način, poznat samo našim glavama!

Nema razloga zašto ne uživati u odličnoj glazbi i možda uz to naučiti nešto o svom idolu.

Radio student streaming

SVAKE SRIJEDE OD 18 - 20 h NA 100.5 MHz!!!!

Glavni krivci

Chapo - mladi arhitekt, osebujnog glasa i brade, gitarista, bubnjar, pjevač i maketar. Smrdi po starom octu.

Medo - stari građevinar, osebujno debilnog glasa i nepravilne brade, samo ima sluha, niš ne svira, te lovac na sumnjive Madagaskjarske tapire za vrijeme parenja. Smrdi po usmrđenom kajmaku.

Dj. Paško Viljson - srednje dobi arhitekt, osebujno dubokog glasa, plitke brade i nauljenog osmijeha. Svira gitaru, pjeva i prdi glasno. Smrdi po ustajaloj kolnjskoj vodi iz šiptarije...