Doc Rock

srijeda, 15.09.2004.

freak show in my town II-freakovi žive i danju

Danas je za mene dan D. Iskrcavanje na mehaniku. Ja sam saveznik, a mehanika je njemac. Pa pošto su saveznici pobjedili pobjedit ću i ja!!! (bitka počinje u 11)!!!
Jučer sam išao na faks, malo vidit što ima (malo i na instrukcije). Mislio sam da samo kad padne noć ima freakova. Ne, prevario sam se, freakovi žive i danju....
Ja majmun poslušao Vakulu da će jučer biti hladnije nek inače. Jebem ti Vakulu, skuhao sam se kao picek. Ovi zetovci su nemilosrdni kad je o tome riječ. I tako sjedim u tramu, lagano se krčkam, dobivam boju, i zurim okolo. Bum, lik sjedi, 7 banki u guzici, malo se namjesti i iz te 70 god. stare guzice ispusti zvuk koji definitivno nisam htio čuti. Pa kako ga nije sram, pa još se i napnuo. Pa prdili mu tako... Nije ni trepno, ali je bome onaj iza njega! Klimajuči glavom, morao sam tražiti neku novu žrtvu. Ovu ipak nisam vidio, čuo sam je . Ženska se javlja na mob iza mene. Ja fakat ne kužim zašto se netko mora derati na taj mobitel! Pa čuje se, osjetljivo je to! Treba u tramvaju kao reklama pisati: ČUJE SE, OSJETLJIVI SU!!! MOBITELI! I tako sa probušenim bubnjičem sam došao na trg. Bacim pogled kroz masni prozor (zar ne volite kad na prozoru bude maščoba od nečije kose), a ono indijanci. Jebate, pravi divlji zapad. Počeli indijanci divljati po trgu, neki dim se pušta, ekipa plješče, još je falio Đon Vejn (kako bi naše komšije rekle) na konju (banovom). Ne vjerujem, imao sam facu kao Sly Stallone u Rocky-u! I tako došao na fucks (kako ga ja od milja zovem) i sreo svoje kolege arhiće, otišli mi na cugicu. Sunce dalje prži, ja se krčkam i proklinjem Vakulu idiota (ali tak mu je faca izgledala uvjerljivo, valjda zbog droge koju ždere). Priče, pričice su padale, malo se zaboravili da smo u govnima na fucksu itd. Jedna od tema je bila da bi mogli otiči živjeti u Finsku. Kad je mrak pol godine, spavamo i nikaj ne delamo. A kad je sunce, odemo na jedno od 2500 jezera, bacimo koju saunu, koju udicu, zapalimo vatricu i pijemo///// Fuck, pa tamo je prohibicija, i nemreš pit sam tak! E ništa, zaboravi, ostajemo mi tu! Ostajemo na zlatorogu po 5 kuna, bacit ćemo udicu kod poglavarstva pa šta bude. Možda Bandića upecamo, samo kaj bi on bio žilav ma koliko ga pekao!
Krećem doma brzo, sutra imam ispit. Back to freak show. Kakva ekipa, drama. Tramvaj je očekivajuće pun. Tramvaj, onaj star ko biblija, od Đure Đakovića. Ima one uske prozorčiće, ekipa ko ribe idu na to, nutra je 50 stupnjeva, ja pizdim, ja proklinjem Vakulu, ja ću pucati. Na leđa mi se naslanja neki brđanin. Lik je 2 metra, raskopčana šulja, dlaka ko u perzijskog tepiha, a u toj đungli se nazire nekaj zlatno. Lik smrdi po znoju starom tjedan dana i molim Boga da ode van. Nije izašao! Pored mene ženskica, sam nekaj čupka, sam joj nekaj smeta, pa kak je vruće, pa joj kak je gužva, pa kak joj se mogu gurat. Čuj stara, odi van ak ti smeta, a naslanjam se na tebe jer si pobjedila u izboru između tebe i brđana. Ti si se bar prala prije 2 dana (onako odokativno)! I sad konačno se čupam van iz trama i još me čeka jedna prepreka-a basa bas! Upadam u bus, a nutra sauna. Odmah sam se sjetio Finske. Ja ću popizdit, sa mene je počeo znoj šikat, počeo sam se topiti, oj Vakula, sunce mamino! Jebem ti zetovca, vozi novi bus koji ima klimu, a on je ne pali. Vjerovatno je niti ne zna upalit, jer ko zna za kaj je taj gumbić, tog nije bilo u onim starima. A on ne kuži da je bus hermetički zatvoren i da nema prozora, jer ima tu klimu. Joj pizdim. Kad sam izašao iz busa osjećao sam se kao da sam ispod tuša, mokar i lud! Došao doma, doma me čeka grašak za ručak, sve je bolje i bolje! Bar nije tak vruće više. Sjetio sam se, pa idem ja malo odspavat, jer me ovo Vakulino sunce lupilo u vugla. Znate ishod. Ležim u krevetu, lud ko puška! Sused pili nekaj, i neki majmun je našao turirati auto pred mojom kućom. Pucam. Palim telku, a ono Lud za tobom! To me uvijek oraspoloži! Joj sutra je ispit, joj sutra je ispit. To mi se bučka po glavi, joj! Ajmo saveznici, dole nemci!!! Pozdrav

15.09.2004. u 10:15 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je Doc Rock?

Doc Rock je dokumentarno glazbeni program na radio-u Student. Emisija govori o najvećim glazbenicima još od upotrebe žene kao gitare, preko pravih virtuoza do danas. Probat ćemo obuhvatiti sve žanrove glazbe, i to na specifičan način, poznat samo našim glavama!

Nema razloga zašto ne uživati u odličnoj glazbi i možda uz to naučiti nešto o svom idolu.

Radio student streaming

SVAKE SRIJEDE OD 18 - 20 h NA 100.5 MHz!!!!

Glavni krivci

Chapo - mladi arhitekt, osebujnog glasa i brade, gitarista, bubnjar, pjevač i maketar. Smrdi po starom octu.

Medo - stari građevinar, osebujno debilnog glasa i nepravilne brade, samo ima sluha, niš ne svira, te lovac na sumnjive Madagaskjarske tapire za vrijeme parenja. Smrdi po usmrđenom kajmaku.

Dj. Paško Viljson - srednje dobi arhitekt, osebujno dubokog glasa, plitke brade i nauljenog osmijeha. Svira gitaru, pjeva i prdi glasno. Smrdi po ustajaloj kolnjskoj vodi iz šiptarije...