Doc Rock

ponedjeljak, 13.09.2004.

zahvala

SAMO BI SE ZAHVALIO određenim ljudima koji su me hitili na ''skoro pa cool listu''. Ne znam kako se to postigne, ali ja očito jesam (zna ko kako?)!
Ja se maximalno trudim da svoje mozgovne okupacije bacim na svoji blog, na duhovit i oku čitljiv način. Sve kaj sam do sada napisao, sve te teme su ozbilljne, problematične i aktualne. Ja sam im samo zavuzlal mašneka, čist da zgledaju bar lepše. Hvala na pohvalama, komentarima i trošenju vida na moju kaki podlogu bloga. Ovo nije moji neki oproštaj, ovo je samo prelomni trenutak mojeg bloganja, dokaz da ipak vrijedim i da ne uzaludno zabijam jagodice po već prljavoj tastaturi! Obećajem da se neću mijenjat, nego ću nastaviti tako, ako ne i bolje. Dati ću sve od sebe! Još jednom hvala!!!
Jedino što ću morati promjeniti jest to što ću pisati navečer za sutradane! Došao mi je račun za internet i nije baš zgodan (čak mu ne mogu niti mašnu zavuzlati). I sad moram na brzinu svoji dio obaviti na netu i prekidaj! Zato ću vaše komentare, a i svoje čitati odnosno pisati isključivo navečer. Pozdrav od mede

13.09.2004. u 19:50 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je Doc Rock?

Doc Rock je dokumentarno glazbeni program na radio-u Student. Emisija govori o najvećim glazbenicima još od upotrebe žene kao gitare, preko pravih virtuoza do danas. Probat ćemo obuhvatiti sve žanrove glazbe, i to na specifičan način, poznat samo našim glavama!

Nema razloga zašto ne uživati u odličnoj glazbi i možda uz to naučiti nešto o svom idolu.

Radio student streaming

SVAKE SRIJEDE OD 18 - 20 h NA 100.5 MHz!!!!

Glavni krivci

Chapo - mladi arhitekt, osebujnog glasa i brade, gitarista, bubnjar, pjevač i maketar. Smrdi po starom octu.

Medo - stari građevinar, osebujno debilnog glasa i nepravilne brade, samo ima sluha, niš ne svira, te lovac na sumnjive Madagaskjarske tapire za vrijeme parenja. Smrdi po usmrđenom kajmaku.

Dj. Paško Viljson - srednje dobi arhitekt, osebujno dubokog glasa, plitke brade i nauljenog osmijeha. Svira gitaru, pjeva i prdi glasno. Smrdi po ustajaloj kolnjskoj vodi iz šiptarije...