body CASPeRov blog body

JBG, Stella

:( Baš mi je žao kaj nisi skužila... Ma ekipa se skroz bila zbunila, zvao sam fakat puno ljudi, al kak nisu znali/očekivali da smo na Elementalu, pol vas nije skužilo... Tanja je bila na svadbi, pa nije niš čula, a stari se zasro (njegove paranoične fix ideje) da ga zovem, da sam u frci, da trebam pomoć, kuma sam zbudio, a Tea je mislila da sam je zvao da joj javim da neću doć sutra (danas) na poso... JBG, kad niš ne čujem, a glupo mi se derat "Eeiieeeiieeej, miii smooo naaa Eeeleeemeeentaaaluuuiiiuu!!!"... Tak da sam se (odnosno druge) uspio uvalit u govna, a zapravo sam ih zvao na njihovim najdražim stvarima: Tanju na "Tako lijepa", kuma na "Napokon", a Irisicu na "Romantiku"... Niki moram pohvalit, ona je jedna od rijetkih koja je uspjela prepoznat "Tako lijepu", sorry Niki, znam da "nije to baš pjesma za tebe" (ni za tebe, Stellich), al mi je (a i vama) to super pjesma, pa kad sam već bio zvao okolo... ;)
Ma, fakat je bilo zakon, možda sam čak i malo previše drko po mobitelu
, možda sam trebo se malo bolje (bez 's') koncentrirat na sami koncert, pogotovo kad kasnije dobijem takve nezahvalne jezikove juhe... Starom sam moro (sa zadovoljstvom) obećat da ga više neću zvat s koncerata. O.o To mi je isto napravio i u 12. mjesecu kad sam ga zvao s P!nk "Family Portrait" - baš smo se bili svađali 2 dana prije, a neposredno pred koncert se pomirili, onda ga ja zovem s onog dijela Can we work it out? Can we be a family? I promise I’ll be better, Daddy please don’t leave. Daddy please stop yellin', I can’t stand the sound, ježim se, poslje dođem doma a on pita u pol-zajebanciji "A iz kojeg si me to narodnjačkog kluba zvao?!". Ma, poseremte!
Zato na P!nk u četvrtak ne bum ni mob nosil, skroz bum se koncentriral na uživanje u showu! ^^

30.06.2007. | 17:54 | | 9 | Komentiraj |

Elemental, onak slučajno B)

Jedva držm oči otvorene, so I'll make it quick.
Danas poslje posla (post o poslu coming up) se Muc i ja zaletili do grada, na kavu. Imali smo informaciju da će Elemental svirat na Cvjetnom, al nismo očekivali da ćemo ih ulovit. Svratili smo do Cvjetnog, di se održavao sk8 contest "Disconnection" (powered by Warehouse). Vidli smo neki demo bend kaj je sviro (relativno loše) Pepperse ("Readymade"), pa smo se pokupili kod Tolkiena na kavu, odnosno ona Nescafe, ja ne iz razumljivih razloga, again, see my next post! ;)
U povratku navratili opet do Cvjetnjaka, kad tamo svira Overflow. Sjećam ih se s In-Music Festivala prošlog ljeta (Franz Ferdinand), nisu loši, al nisam baš impresioniran... Onda smo odlučili sačekat i Elemental, kad smo već tu. Proučavali smo shiny-nove starke neke cure iz gužve ispred nas, a tek poslje smo skužili da je to Remi! BD Cijelo je vrijeme stajala pol metra ispred nas.

Image Hosted by ImageShack.us
Napokon su oko 9i15 počeli (klapa je pjevala "Tako lijepa", pa su se oni nadovezali). Ooodlični su bili, prava je šteta kaj ih je murija sterala u pol 11! Grr! Bili smo u prvom redu, rulja je jednako bila gusta i u prvom i zadnjem redu. Mnoge sam od vas zvao, nadam se da ste uspjeli prepoznat pjesmu.

30.06.2007. | 00:05 | | 2 | Komentiraj |

The Madness Continues

Iskorištavam ove zadnje dane praznika prije posla i mora do maksimuma. Jučer sam bio na Jarunu, oborio osobni rekord, nije više 6 krugova, nego 8! BD A sad sam se vratio s tatom sa Sljemena. Biciklima. Meni drugi put, a njemu prvi. Nemrem bilivit da ovo pišem, to je MOJ TATA, (Gde si) Sale, luđak, od kojeg sam pokupio te sadustičke 8-krugova-po-Jarunu gene, on se na biciklu utrkuje s motorima, nemoguće je voziti se s njim, you get the point, a nemrem bilivit da smo morali stat 3 puta ZBOG NJEGA, dok sam ja mogo (prošli put dokazao) bez stajanja do vrha. Fakat nemrem bilivit da sam u nečem takvom (pogotovo bicikl - to je njegovo područje!) bolji! Stvar je u masi, naravno, meni nije problem popet svojih 56 kila 1035m, a treba imat snage popet njegovih 99! ;)
I opet me neki kolega bilciklist posro, al sam mu
ovaj put tak ljepo spustio! *eeevol* Nije prvi put da nekog biciklista srećem na putu do gore, pa dobijem scan od glave do pete, "A buš ti mogo do gore?" XO Alo, ko tu koga prestiže, ti mene ili ja tebe? Ko je crven, ti ili ja? Onda smo morali stat zbog tatice, pa nas je prestigo, pa smo mi njega opet prestigli, ovaj put on hoda, opet sav uspuhan. "A bute mogli vi do gore?!" pitam ja nevinim glasićem. A vidiš tipa, para na uši! A stari se suzdržava da ne padne s bicikla. (Kak piše na Ivinoj majci:) Ma ne bu mene niko... To mi je tak ispunilo dan! ^^ Al je i tip dobio motivaciju, pa nas je prestigo (bez riječi), jer smo opet odmarali taticu.
Pozdravljam vas uz jedan avatar, a ostale nađete kod mene na deviantu!

Image Hosted by ImageShack.us

24.06.2007. | 15:49 | | 9 | Komentiraj |

Mislim da ne moram naglašavat da je GOTOVA ŠKOLA

Nemrem vjerovat da sam otišo na blog.hr i ulogiro se... Fakat već dugo nisam niš napravio za blog... "Škola, niš ne stignem" i te izlike... A zapravo mi se nije dalo pisat. Nije da se niš nije događalo, a već sam i zaboravio šta je sve bilo i za šta sam si sve reko "ok, sad napokon imaš temu za post".
Popenjal sam se na Sljeme s bilciklom (iz drugog pokušaja). Uopće nije teško (kolko mi je stari nasro da je), samo ne razmišljaš kolko te zapravo sve boli, nego se koncentriraš na muziku (P!nk) ili MuggleCast koji ti izlazi iz iPoda... A kad se popneš gore, onda je fakat gušt onak pogledat onaj toranj i tek tad shvatit "jebote, popeo sam se na Sljeme!". A to nije uopće usporedivo s guštom spuštanja do dole... Pogotovo kad se opustiš, pa počinješ sve manje i manje stiskat kočnicu, pa kad naleti (još više) adrenalina jer si prebrzo uletio u šljunkovit zavoj, da ne buš uspio skrenut, da ćeš završit u provaliji + kaj ti se neki auto baš u tom faking trenutku šulja iza leđa i pokušava te prestić- al preživio sam! :D Sve to ima samo jednu manu (osim kaj si ugrožavam život): treba izdvojit 4-5 sati iz jednog školskog, busy-busy dana... Al, eto, napokon je stiglo ljeto, pa ću imat više vremena...
Ili ipak ne?! XD
U utorak počinjem raditi u Kuhne+Nagelu (import/export firma), s Teom (pusa, Teić, kaj si mi to sredila), ljepim deklaracije na proizvode... Znači, kad kupite bonbone s naopak naljepljenom deklaracijom na kojoj još piše "oštro brašno", onda znajte da je Kaspi vjerojatno imao tu svoje prste! :D Već vidim da će mi bit katastrofa, 8 faking sati stajat (a nemrem izdržat ni 45min mise na nogama, jedva čekam onaj dio s klečanjem da se malo odmorim ;P), i to još od 7 ujutro! Xl Al, dobro, šta se mora nije teško, 17kn po satu x 8 sati x 19 radnih dana = 2584kn. Nije loše! :D Tu su još Harry Potteri, da me drže mentalno zdravim, oko 13. (petak!) film (5), a u jedan ujutro 21. knjiga (7, NARAVNO) (veli countdown: još 9 dana, 5 sati, 14 minuta i 9 sekundi, u trenutku pisanja), 5. P!nk u Ljubljani (&%~##@$#€$%) s Muc... a siguran sam da će još puno lipih stvari iskrsnut... YAAAY, can't wait!
S Deathly Hallowsima završavam s poslom
i vado via Brač s Miđom na 10 dana... pa s Muc u Rogoznicu (hvala vam oboma na inviteu ;) ) na 10 dana, pa je Norah Jones u Puli 10.8., s koje idem dritto na Zverinec (otočić kod Zadra) sa starcima 10 dana... Yooohww!!! Ima da dođem ko crnac na maturalac (Grčka, 10 dana za promjenu! XD) A di je još rolanje i bicikl po Jarunu, kojih mooora bit, nema veze kolko god crknut bio od posla! (obećajem si!)
A sad se bacam na sastavljanje (podužeg) to-do lista, a onda polako rješavanje jedne po jedne stavke... *wave*
PS. Prošo sam s 5.0... *goes to the nearest brige to drown himself*
Al, dobro, dokazo sam sam sebi da mogu. B)

21.06.2007. | 18:20 | | 6 | Komentiraj |

Baileys <3

Image Hosted by ImageShack.us
Jeste znali da 4,3% irskog mlijeka ode na proizvodnju Baileysa?

A Cement Mixer is an alcoholic drink usually made with lemon juice and Baileys Irish Cream though acidic alcohols can replace the lemon juice. A shot of lemon juice is taken first and held in the cheek, followed by a shot of Baileys, with the two mixed in the mouth. The acidity of the lemon juice curdles the Irish cream and the mixture is swallowed.
A ima i s okusom peperminta i čokolade... njami

06.06.2007. | 23:22 | | 24 | Komentiraj |

Rješenje:

Gwen Stefani featuring Akon, "Sweet Escape".
Niste pogodili, sorry. :) Kad sam čitao riječi, dođem do tog dijela i onak, kad to kaže?! I onda sam išo proučavat... Je luda...
Bet you didn't expect that from me, did you?! :)

03.06.2007. | 17:41 | | 8 | Komentiraj |

Sour Milk

Cause I've been acting like sour milk fell on the floor
It's your fault you didn't shut the refridgerator
Maybe that's the reason I've been acting so cold.
Ko mi zna reć iz koje pjesme (nova je) su ovi nazovi stihovi? Ma, preludi su mi, prefora, još kad čujete kako ih pjevač(ica) u pjesmi brzo izgovori... Ostavite u komentarima odgovor, živo me zanima ko će znat... (pliz, nemojte varat s Googlom)

01.06.2007. | 23:29 | | 4 | Komentiraj |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"