Isabell Black

23.09.2006., subota

Objava Tromagijskih prvaka

Lana: Isa!!! Diži se!
Ja: Lana? Kaj ti tu radiš? Kaj nisi ti peta godina?
Lana: Jesam, peta sam godina. A ti si četvrta i kasniš na Čarobne napitke!
Ja: Ajme, Snape će me ubit!
Lana: Znam! Požuri se!

Na brzinu sam nešto obukla, uzela knjigu iz Čarobnih napitaka i istrčala iz spavaonice u tamnicu. Snape je upravo bio vrijeđao Leni, ali kad je primijetio da sam ja došla, okomio se na mene. Ja sam samo pospano odgovarala sa da i aha. Oduzeo mi je deset bodova zbog kašnjenja. U svoj toj žurbi sam bila zaboravila donijeti referat o Felix Felicisu, pa mi je Snape oduzeo još pedeset bodova. Cijeli drugi sat mi je nešto prigovarao. Čim nam je rekao da možemo ići, pokupila sam svoje stvari i otišla u Veliku dvoranu na ručak. Nisam čekala ni Annu, ni Davida, ni Tonyu. Sjela sam do Lane.
Ja: Lana, sorry kaj sam ujutro bila onak zbunjena. Bilo je malo glupo pitat te dal si peta godina.
Lana: Ma nema veze. Zapravo sam te nekaj htjela pitat, al nisam stigla jer si onak brzo izjurila.
Ja: Reci.
Lana: Ti si prije išla u Durmstrang?
Ja: Da...
Lana: I poznaješ Viktora Kruma?
Ja: Lana! Ista si ko Ronny - Poo...
Lana: Ronny - Poo?
Ja: Ron! Ma nema veze!
Lana: I dal budeš? Upoznala me s njim?
Ja: Da, da...

U tom su trenutku došli Tonya, Anna, Alex, David, Filip i Ron. Gnjavili su me kaj sam tak brzo izašla iz tamnice. Poslije ručka sam išla sa Tonyom i Ronom prijavit se na Tromagijski turnir. David je odustao od ideje, a ja sam došla na nju. Kada smo došli do mjesta na kojemu je stajao Plameni peher, vidjeli smo kako Diana ubacuje svoje ime. Sa strane su stajali Malfoy, Crabbe, Goyle i Thina i cerili se.
Malfoy: Blackova, pa i ti ćeš se prijavit? A ja sam mislio da tebe to ne zanima.
Thina: Da, kolko sam ja čula, ti misliš da je to preopasno...
Ja: Neću ni trošit riječi na vas. Imam važnijeg posla!
Thina: A to je...
Ja: Sumnjam da bi ti to shvatila! Ionako svi znamo da ti je mozak veličine kikirikija. I ne mislim na kikiriki zajedno sa ljuskom!
Thina: Ja... To... Ne...

Ron je već ubacivao svoje ime kada sam ja prišla peharu. Prešla sam dobnu granicu i stavila ruku sa papirićem na kojem piše moje ime iznad pehara. Polako sam otvorila šaku i pustila papirić iz ruke. Neki prvašići su gledali zadivljeno u mene, otverenih ustiju. Ja sam mahnula Sereni i pridružila se Tonyi, Cedricu i Ronu koji su također bili ubacili papirić u Plameni pehar. Cedric je otišao na Povijest magije, a nas troje smo otišli na Proricanje sudbine. Poslije toga smo imali Travrstvo i Preobrazbu. Na Preobrazbi sam zaradila dvadeset bodova za Griffindore jer sam uspješno pretvorila puha u vjevericu. McGonagallica mi je čestitala na mojoj predanosti u radu. Ubrzo je objavila da je vrijeme da se odaberu Tromagijski prvaci i sve nas poslala u Veliku dvoranu. Dumbledore je držao Plameni pehar u rukama, a kada se većina skupila, spustio ga je na učiteljski stol.
Dumbledore: Vrijeme je da saznamo tko su naši Tromagijski prvaci. Svima kojima pročitam ime, sutra su oslobođeni nastave i imaju sastanak sa gospodinom Bartyjem Crouchom. On će vas uputiti u sva pravila. A intervju za Dnevni prorok ćete imati preko božićnih praznika koji počinju za točno 25 dana.
Crouch: Albuse, da ne duljimo, mislim da je vrijeme za objavu prvaka.
Dumbledore: Barty, potpuno ste u pravu. Prvaci Beauxbattonsa su... Fleur Delacour... Yvette Depardeu i... Gary Scorsone!

Plameni pehar bio izbacio ta tri imena neposredno prije nego što je to Dumbledore rekao. Fleur, Yvette i Gary su se digli od stola i poklonili se. Madame Maxime je sva cvala od radosti. Pehar se opet ispunio dimom.
Dumbledore: A prvaci Durmstranga... Viktor Krum... Thina Lastrenge... Tonya Toninski!
Crouch: Molio bih prvake Durmstranga da se dignu da ih vidimo!
Dumbledore: Istina... Voljeli bismo ih dobro vidjeti!

Tonya se digla od stola i graciozno poklonila. Primijetila sam da ju neki tip sa sedme godine gleda sa sjajem u očima, ali nisam imala pojma ko je taj lik. Tonya je opet sjela i zagrlila me. Nisam ju vidjela tako sretnu već nekoliko godina.
Dumbledore: Da, da... Jako lijepo! Ali vrijeme je da objavimo i prvake Hogwartsa! Moram priznati da nismo očekivali toliko prijava, ali ipak se dogodilo. Da ne odugovlačimo... Prvaci Hogwartsa su Cedric Diggory... Draco Malfoy... I... Isabell Black!
  • u 20:47||Dying voices (81)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

    < rujan, 2006 >
    P U S Č P S N
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy