Isabell Black

18.09.2006., ponedjeljak

Dumbledore o turniru, a Ronny - Poo o Krumu...

Beauxbattonsi su došli prije pet dana velikom nebeskom kočijom koju su vodili kelpiji. Došlo je samo petero učenika i njihova ravnateljica, Olympe Maxime. Ona je poludiv kao i Hagrid, zbog čega su se njih dvoje odmah dobro složili. A Durmstrangovci su došli jučer njihovom lađom sa smeđim jedrima. Došla je i moja najveća noćna mora uz Malfoya, Thina Lastrenge. Moja omražena rođakinja. Odmah smo se prvi dan zakačile. Ona spava u Slytherinskoj spavaonici i ide na sva predavanja sa Slytherinima, a ostali Durmstranovci spavaju u Griffindorskoj spavaonici i idu na predavanja sa ostalim Griffindorima. Danas smo imali blok sat Čarobnih napitaka sa Slytherinima. Čim je započelo predavanje, Snape je izvrijeđao Tonyu.
Snape: Gle, gle! Nova prijateljica gospođice Black! Nadam se da vi niste tako umišljeni i nesposobni kao ovdje dotična gospođica... Nadam se da imate bar malo više mozga od nje... I da se znate suzdržati...
Tonya: Teško...
Ja: Tonya, daj šuti!
Snape: Poslušajte svoju prijateljicu, gospođice Toninski! Ili ćete odrađivati kaznu kod mene do kraja vašeg boravka u Hogwartsu... Za sada samo deset bodova manje za Griffindore. Napokon sam čuo da je i Blackova rekla nešto pametno... A za današnju lekciju ćemo učiti spraviti Felix Felicis...

Tonya nije mogla vjerovati koji je Snape kreten. Anna ju je pogledala pogledom “kod njega uvijek tako“. Nakon Čarobnih napitaka smo imali ručak, pa Oklumenciju i Legilimenciju. Bilo je užasno dosadno i pisali smo samo hrpu nekih definicija. Ja ništ nisam skužila. Al nije mi to prvi put. Za večerom je Dumbledore održao govor. Prvo je pričao nešto o Durmstrangu i Beauxbattonsu. Ali ubrzo je prešao na zanimljiviju temu.
Dumbledore: Dakle... Tromagijski turnir. Opasnost. I vječna slava. Da, da, pobjednika čeka vječna slava. Ali pod koju cijenu? Je li vječna slava vrijedna tolike žrtve? Ako se mislite prijaviti, dobro razmislite o tome. Ove godine se mogu prijaviti svi učenici stariji od 12 godina. Dakle, od treće godine nadalje. I novost je što se iz svake škole bira po troje učenika. Imate vremena prijavljivati se do 12. ovog mjeseca. Do 12.11. Do kraja ovoga tjedna. Ali nemojte odlučivati olako. Razmislite dobro da li ćete se prijaviti ili ne. Prvi zadatak će se održati za 16 dana od danas. A cijeli turnir će nadgledati Barty Crouch.
Crouch: Tako je! Dumbledore vam je već sve rekao, a ja ću još samo naglasiti da da Ministarstvo neće biti krivo za nikakve ozljede ili smrti tijekom turnira.

Crouch se poklonio i sjeo na mjesto pokraj Dumbledorea. Dumbledore se opet digao i jednim potezom ruke skinuo nekakav prekrivač sa nekakvog pehara. Dumbledore je objasnio da je to Plameni pehar i rekao da tu ubacujemo svoje prijave. Filip nam se šaptom obratio.
Filip: Pa, baš je lijepo znati da Ministarstvo pere ruke od svega. Došli su nadgledati, a onda kažu da nisu odgovorni za nikakve smrti. Stvarno nam to ulijeva povjerenje.
David: Fakad će nas to utiješiti, nema šta. Nego Tonya, ti ćeš se prijaviti, jel tako?
Tonya: Da! Isa mi je rekla da ćeš se i ti prijavit.
Anna: A od kad je ona Isa?
Ja: Ma stari nadimak iz Durmstranga, zaboravi.
Anna: Baš mi je fora! Sad ću te i ja zvat Isa!
Ja: Dal baš moraš?
Anna: Naravno!

Nakon što smo pojeli, Dumbledore nas je poslao u spavaonice. Ron, Harry i ja smo ostali u društvenoj igrat čarobnjački šah. Ron je vodio, ja sam bila na drugom mjestu, a Harry na zadnjem. On je igrao Davidovim figurama jer još uvijek nije imao svoje, ali ga baš i nisu slušale. Počeo se derati. Ron ga je uspio smiriti, ali Harry više nije imao strpljenja, pa je i on otišao u spavaonicu.
Ron: Isa?
Ja: Dal me moraš tak zvat?
Ron: Da. Isa?
Ja: Ronny - Poo?
Ron: Isa?
Ja: Gukni!
Ron: Hoćeš me upoznat s Krumom?
Ja: Ron!!!
Ron: Hoćeš?
Ja: Da, da...
Ron: Ajde!
Ja: Sad?!?!?!
Ron: Ajde, Isa!
Ja: Nema šanse! Ron, tri su sata u noći! A ja da sad idem budit Kruma? Ma šališ se!
Ron: Isa...
Ja: Laku noć, Ron!
Ron: Isa!

Ali ja sam već bila otišla. Čula sam ga kak se dere sljedećih pet minuta. Da se derao još deset minuta, vjerojatno bi probudio cijelu školu. Ovako je probudio samo samo cijelu sjevernu kulu...

  • u 19:55||Dying voices (39)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

    < rujan, 2006 >
    P U S Č P S N
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy