Isabell Black

05.09.2006., utorak

Pismo iz Durmstranga

Nakon tjedan dana ležanja u bloničkom krilu, madame Pomfrey me napokon pustila. Navodno sam od onog maljca dobila teške ozljede. I Davida je danas pustila. On je već pet dana bio zdrav, al ga madame Pomfrey nije htijela pustiti da ne bi bilo nikakvih nus - pojava. Zajedno smo otišli u Griffindorku društvenu prostoriju. Tamo su nas bili Anna, Alex, Harry, Hermione, Ron, Maggie i Amanda. Maggie i Amanda su mi prvo čestitale na izvanrednoj utakmici, a onda su otišle svađajući se koju od njih dvije Snape više mrzi. Na kraju su zaključile da on ipak mene mrzi više od njih dvije zajedno. Kao da to nisam znala! Hermione je Ronu pisala Obranu od mračnih sila, a Harry i Ron su igrali čarobnjački šah. Anna i Alex su prakticirali njihovu najdražu razonodu, ljubljenje. David se malo nakašljao.
Anna: O, bok! Nismo vas primijetili.
Ja: Društvo, kaj ima novo?
Anna: Sve po starom. Osim... Maloprije si dobila nekakvo pismo. Ja sam ti ga baš htjela odonijeti, ali sam bila spriječena...
Ja: Da, primijetila sam. A di je sad to pismo?
Hermione: Odnijela sam ti ga u spavaonicu. Rone, ja sam gotova! Ovo je zadnji put da ti pišem zadaću iz bilo kojeg predmeta...

Otišla sam u spavaonicu i otvorila pismo. Nisam mogla vjerovati tko mi ga šalje. Ali bilo mi je drago da mi ga je ta osoba poslala.

Najdraža Isabell!
Znam da se nisam javljala od kad je počela nova školska godina, al nisam imala vremena. U Durmstrangu se od početka godine vrše pripreme. Vjerojatno ti to već znaš, al za slučaj da ipak ne znaš, ja ću ti reći. Ove godine se u Hogwartsu održava Tromagijski turnir! I uspijela sam nagovoriti Karkaroffa da me pusti da dođem u Hogwarts i prijavim se za natjecanje. Što znači da se uskoro vidimo. Mi sljedeći tjedan putujemo u Hogwarts. Jedva čekam da te ponovo vidim i upoznam tvoje društvo.

Tvoja zauvijek najbolja prijateljica,
Tonya


Izašla sam iz spavaonice sa velikim smješkom na licu. Anna i Alex su se opet ljubili, a Hermione i Ron su se svađali oko zadaće. Harry je pokušavao natjerati svog skakača da pojede Ronovu kraljicu. Jedino je David primijetio da sam se vratila iz spavaonice.
David: Od koga je pismo? Da možda nemaš nekog drugog dečka?
Ja: David, ne paničari. Naravno da nemam drugog dečka.
Anna: Kad si ti došla?
Ja: Dok si se ti žvalila sa Alexom. Daj si unajmite sobu!
Alex: Pa moramo nadoknaditi što smo cijeli tjedan bili posvađani!
Ja: Vi? Bili posvađani? Cijeli tjedan? Pa kaj se dogodilo?
Anna: Duga priča. Budem ti poslije ispričala. Nego, kakvo je to pismo?
Ja: Od Tonye.
Anna: Od koga?
Ja: Od moje najbolje frendice.
Anna: Kaj ti nisam ja najbolja frendica?
Ja: Ma jesi. Dobro, preformulirat ću rečenicu. Od moje najbolje frendice iz Durmstranga.
Anna: E, tak već može.

Ja i Anna smo pukle od smijeha. Naravno da je Anna znala da mi je ona najbolja frendica. I naravno da sam ja znala da se Anna šalila. Pružila sam pismo Anni i ona ga je pročitala na glas. Kada ga je završila, svi su zašutili. David je prekinuo tu šutnju.
David: Tromagijski turnir?
Hermione: To je turnir triju škola...
David: Hermione, znam kaj je Tromagijski turnir. Samo sam iznenađen. Ko će se od vas prijavit?
Harry: Ja ne. Alex, ti se prijavi!
Alex: Ma daj, molim te! Nek se Hermione prijavi!
Hermione: Nema šanse! Nek se neko drugi prijavi!
David: Ja ću se prijavit.
Harry, Alex, Ron, Hermione, Anna i ja: Molim???
David: Ja bi se htio prijavit.
Ja: Ti nisi normalan. Već smo izgubili Arwen, ne želimo i tebe...
Ron: I ja ću se prijaviti.
Anna: I ti ćeš se prijavit? Pa vas dvoje niste normalni!
David: Vjerojatno nismo. Al ja ću se svejedno prijaviti.
Ron: I ja isto.
Ja: Nećete se predomislit, kaj ne?Onda ništa, možemo se još samo nadat da će stvarno jedan od vas pobijedit...

Za večerom nam je i Dumbledore rekao sve o Tromagijskom turniru. Durmstrangovci dolaze za točno tjedan dana, a Beuxbattonsi za tri dana. Maggie se jako bila veselila što će vidjeti učenike iz svoje stare škole. Nadala se da će doć i Gabrielle Delacour, njezina najbolja prijateljica iz Beuxbattonsa. Meni je Beuxbattons uvijek bila pomalo odbojna škola. Ali ni Durmstrang nije bio ništa bolji. Ja sam jedva čekala da vidim Tonyu. A ako bude sreće neće doći osoba koju mrzim gotovo više od Malfoya. Thina Lastrenge. Moja rođakinja. Ako budu sreće. A ja u zadnje vrijeme baš i nemam sreće, tako da sumnjam...
  • u 21:09||Dying voices (119)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

    < rujan, 2006 >
    P U S Č P S N
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy