Isabell Black

01.09.2006., petak

Griffindori protiv Hufflepuffa

Danas se igra prva utakmica metloboja ove godine. Kada su mi jučer Lee i Lana rekli za Willa, nisam mogla vjerovat. Ni sad ne mogu vjerovat. Znala sam da nemamo šanse. Bit će još gore ak će Ron imat tremu, pa neće dobro braniti. Na treninzima je bio super, al čim bi netko došao gledat, odmah bi mu popustila koncentracija i nije ništa mogao obraniti. A David ne može branit jer je još uvijek u bolnici.
Chenyx: Isabell?
Ja: Reci.
Chenyx: Pa...
Ja: Chenyx, kaj se dogodilo?
Chenyx: Malfoy i društo su smislili pjesmu u vezi Rona. I nije baš da će ga nadahnut.
Ja: A kak ide?
Chenyx: Weasley, naš si car, u svojoj ekipi uvijek napraviš dar - mar...
Ja: Znam tu pjesmu. Čula sam Malfoya i Pansy kak si to pjevaju. Jadan Ron!

Izašla sam iz spavaonice i otišla na doručak. Malfoy i njegovo društvance su pjevali svoju pjesmu. Ron se sav zacrvenio. Sjela sam do njega.
Ja: Ron... Jesi dobro?
Ron: Baš super! Kako bi tebi bilo da ti to pjevaju?
Ja: Ma pusti ih! Vidiš da su kreteni.
Ron: Aha...

Ron se digao od stola i otišao prema metlobojskom igralištu. Pogledala sam Harryja, a on je samo odmahnuo glavom. Ubrzo smo i Jo, Anna i ja otišle prema svlačionici. Presvekle smo se u skrletne pelerine. Kada smo se svi skupili, Harry je pokušao održati govor, ali nije mu uspjelo. Svi smo bili obeshrabreni, a najviše on. Razmišljala sam što sam ja radila u takvim trenutcima u Durmstrangu. Rekla ostatku ekipe neka da najviše od sebe i to je to. Često je to bilo dovoljno za pobjedu. Ali u ovoj situaciji to ne bi pomoglo. Svi skupa smo izašli iz svlačionice i otisnuli se od zemlje. Madame Hooch je zazviždala i utakmica je počela. Prvi pogodak je izvela Jill. Ubrzo sam se ja dočepala baluna i zabila pogodak Willu. Nakon prvih pola sata rezultat je bio 170 prema 80 za Hufflepuffe. Ja sam uspjela Willu zabiti četiri pogodka, Anna tri, a Jo jedan. Cedric i Jill su odlično igrali. Ili je Ron grozno igrao. Ubrzo je maljac pogodio Jo i ona je pala s metle. Tek sad nemamo šanse. Anna je išla u napad, a ja sam se okrenula jer mi je nešto prozujalo kraj uha. Bila je to zvrčka. Harry ju je primijetio i ubrzao. Ali ju je primijetila i Ivy, Hufflepuffska tragačica. Njih dvoje su se okomili na zvrčku. Za to vrijeme je Will obranio Anni pogodak. Čula sam kako se Lee dere sa komentatorske tribine da je Will najbolji vratar kojeg je ikada vidio. To će nam zaista pomoći. Ja sam i dalje gledala Harryja i Ivy. Harry je bio bliže zvrčki, ali Ivy ga je dostizala. I Harry je ubrzao. Ispružio je ruku. Nisam uopće vidjela kako je Hufflepuffski udarač uputio maljac prema meni. Osjetila sam samo jaku bol u glavi. I mrak. Kada sam se probudila, bila sam u bolničkom krilu. Cijela metlobjska momčad je stajala kraj mog kreveta.
Ja: Što se dogodilo?
Anna: Maljac te pogodio.
Ja: Što se dogodilo s utakmicom? Tko je pobijedio?
Anna: A što misliš? Naravno da smo mi!
Ron: S razlikom 170 prema 230.

Nisam mogla vjerovati da smo pobijedili. Kada smo se svi počeli derati, madame Pomfrey je sve otjerala iz bolničkog krila i rekla da se ja moram odmarati. Anna i J.J. su rekle da će doći sutra. Pitala sam madame Pomfrey gdje je David. Pokazala mi je krevet nasuprot mog. Kada je ona otišla iz bloničkog krila, ja sam se digla iz kreveta i došla do Davida. Izgledao je puno bolje nego zadnji put kada sam ga vidjela. Čestitao mi je na odličnoj utakmici. Prepričala sam mu cijelu utakmicu do trenutka kada sam dobila maljcem u glavu. Madame Pomfrey nas je čula i potjerala me natrag u krevet. Ja sam opet zaspala jer me glava još uvijek bila boljela od onog maljca. Ali bar smo pobijedili. Dokazali smo da dovoljno dobra momčad da pobijedimo protiv momčadi koja ima jednog od najboljih vratara u cijeloj povijesti metloboja.
  • u 21:41||Dying voices (64)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

    < rujan, 2006 >
    P U S Č P S N
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30  


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy