Isabell Black

01.08.2006., utorak

Posljednji oproštaj od Arwen

Prošla su već četiri dana od Arwenine smrti. Danas sam čak bila i na doručku. Velika dvorana je bila sva u crnom. Svi su bili nekako tužni, pa čak i Slytherini. Osim Malfoya i njegovog društvanca. Malfoy je oponašao Arwen kako se srušila na pod u trenutku smrti. U jednom trenutku mi je prekipjelo. Digla sam se od stola i otišla do Malfoya.
Ja: Ti podli, mali ljigavi crve! Kako se samo usuđuješ?
Malfoy: A zašto se ne bih usudio?
Ja: Samo jedno pitanje. Dal znaš tko je ubio Arwen?
Malfoy: Opa, pa ona je ubijena! A ja sam mislio da se samo srušila!
Ja: Slušaj, nemam vremena! Ja ne uživam u tuđoj boli, za razliku od nekih. Dal znaš il ne znaš?
Malfoy: A kak da ja to znam? Pa nisam vidovit, al možda je vidovit onaj tvoj Conty? Da njega pitam? Ej, Conty...
Ja: Ne miješaj Davida u ovo, svinjo jedna! Dal želiš da ti kažem tko je ubio Arwen?
Malfoy: Umirem od znatiželje...
Ja: Tvoj predragi otac, Lucius Malfoy!!!!! Jel ti još uvijek smiješno?
Malfoy: Kučko jedna, kako se usuđuješ govoriti tako o mom ocu?
Ja: Ma daj, molim te! Pa svi znaju da ti je otac smrtonoša bio i ostao!

Pogledala sam oko sebe. Svi su buljili u mene i Malfoya, pa čak i učiteljski stol. Snape se digao od stola i krenuo prema nama.
Ja: Stupefy! I dabog da se nikad više ne probudio!

Do mene je došao Snape, a iza njega Dumbledore.
Snape: Gospođice Black! Sto bodova manje za Griff...
Dumbledore: Mislim da to neće biti potrebno, Severuse. Gospođica Black je samo rekla istinu. Zar ćemo je zbog toga kazniti?
Snape: Ravnatelju, ona je upravo urekla drugog učenika ove škole...
Dumbledore: I to s razlogom! Čuli ste što se dogodilo, Severuse. Ima puno pravo na to! I molim vas da odvedete Malfoya u bolničko krilo. Neće se taj tako brzo probudit, gospođica ga je dobro urekla...

Nisam mogla vjerovati što se upravo bilo dogodilo. I ne znam zašto jednostavno nisu iskoristili čaroliju Ennervate. Mislim da Dumbledore nije želio. Ja sam još uvijek čvrsto držala svoj štapić u ruci i gledala Malfoyeve pajdaše. U tom trenutku sam imala osjećaj da me se boje. Spremila sam štapić u pelerinu i okrenula sa Dumbledoreu.
Ja: Profesore, hvala vam! Znam da nisam smjela to učiniti, ali nisam se mogla suzdržati. Ruka mi je jednostavno poletjela prema štapiću i...
Dumbledore: Ne morate se ispričavati i zahvaljivati mi, napravio sam pravednu stvar. Jasno mi je kroz što sada prolazite. Znate li da je danas sprovod?
Ja: Znam. I još jednom vam hvala!

Otišla sam do Griffindorskog stola gdje sam dočekana pljeskom. Prvi put sam se nasmijala u zadnja četiri dana. Brzo nakon doručka smo išli na sprovod. Čarobnjačko groblje je bilo puno. Svi iz Hogwartsa koji su poznavali, pa čak i neki koji nisu poznavali Arwen, su došli. Nisam mislila da će bit toliko ljudi. Ovaj put nisam plakala, iako ne znam kak sam to uspjela. Razmišljala sam o onome što je Dumbledore rekao meni i Anni. Da plakanjem nećemo vratiti Arwen. I znala sam da je bio u pravu. Iako je Arwen mrtva, zauvijek ću je nositi u srcu. Nisam je dugo poznavala, al ipak će mi faliti. I uvijek ću je sjećati. Položila sam bijelu ružu (njen najdraži cvijet) na grob. U tom trenu je na grob sletio njen feniks Spectron. Pustio je suzu i sletio na moje rame. Dumbledore je to vidio, pa mi je prišao.
Dumbledore: Ovaj feniks je sada tvoj. To je znak da si zaista Arwenina prijateljica i u dobru i u zlu. Feniks je to osjetio. On osjeća takve stvari. Dobro se brini za njega.

Nisam mogla vjerovati. Zauvijek imam stvar, odnosno životinju koja će me podsjećati na Arwen. Njezinog feniksa Spectrona, koji je sada moj.
  • u 22:46||Dying voices (135)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

    < kolovoz, 2006 >
    P U S Č P S N
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy