Isabell Black

30.06.2006., petak

Odlazak u Zabranjenu šumu

Nedjelja je, i naravno, svi idu u Hogsmeade osim mene. Snape mi je zabranio da idem, i rekao da je to dio moje kazne. Kada sam sjedila u društvenoj, prišao mi je David.
David: Čuo sam da ti Snape ne da ići u Hogsmeade. Gle, glupo je poslije onoga da se pretvaramo da se ništa nije dogodilo, kad oboje znamo da se nešto dogodilo. Imam iznenađenje za tebe!

I samo je odjurio iz društvene. Harry, Ron, Anna i Alex su se spremali za Hogsmeade, pa sam ja otišla do njih.
Ja: Ej, ljudi, zabavite se i za mene. I probajte mi prošvercat jednu, a može i više boca pivoslaca.
Harry: Aha, ako će nam Hermione dat. Ali obećajemo da ćemo pokušati. Od kada smo dobili obavijest da idemo u Hogsmeade, ona nas gnjavi da ćemo u Hogsmeadu kupiti sve zalihe za školu, da je to prava zabava... I rekla je da će nam napraviti rasporede u boji... Zar to nije i tebi ponudila?

Progutala sam slinu. Sjetila sam se da sam joj obećala da ću joj pomoć napravit te rasporede jer mi je dodijavala s njima više od tjedan dana.
Ja: Da, a kaj je najgore, ja sam rekla da ću joj pomoć s tim. Ali, dobro, bolje to nego kape. Natjerala me da izaberem hoću li pomoći raditi rasporede ili kape za kućne vilenjake... Ma dobro, odem sada malo u knjižnicu, pronađem neku čaroliju za to, i gotova sam za minutu. Ajde, društvo, vidimo se!

Pozdravila sam ih i otišla u knjižnicu. Ali ne vidjet za onu čaroliju, nego potražit u knjigama nešto o onoj ogrlici koju mi je Sirius poslao. Još uvijek mi je odzvanjalo to pismo u glavi: to nije ono što se čini... Razbijala sam s tim glavu sve dok David nije došao u knjižnicu i pozvao me da dođem s njim. Odveo me u dvorište, do Hagridove kolibe i u Zabranjenu šumu.
Ja: A kamo me vodiš? Zar nije ovo Zabranjena šuma?

David mi nije odgovorio, nego me samo dalje vodio kroz Zabranjenu šumu. Ubrzo smo došli podno nekakvog proplanka. Proplanak je zagrijavalo sunce. Ali kad sam malo bolje pogledalo gore, vidjela sam predivan prozor. Ostala sam bez daha.
Ja: Jednorozi! I to cijelo krdo jednoroga! Ali, kako ti znaš za njih?
David: Hagrid mi je rekao za njih. Dovest će jednoga od njih na sljedeće predavanje. Pretpostavljam da ti se sviđaju?

Sjeli smo na travu. David me zagrlio i tako smo sjedili gledajući jednoroge. To je bio najljepši trenutak u mom životu. Ali netko, ili nešto nas je prekinulo. Čuli smo lomljenje grančica u daljini. Sakrili smo se iza nekog drveta, sve dok ta prilika nije izašla da ju vidimo. Bio je to Hagrid. Izašli smo i pozdravili ga. Pošto smo sjedili na zemlji, bili smo blatni. Hagrid je počeo mucati.
Hagrid: Vas dvoje... Niste valjda... Pa imate tek 14 godina... Što će Sirius na ovo reć... A ja sam mu obećao da ću te čuvat...
Ja: Hagride, jesi ti mislio na se...
Hagrid: Ne izgovaraj tu riječ pred menom. Jeste ili niste?
Ja: Ne, Hagride, nismo. Sjedili smo na zemlji i gledali jednoroge! Jesi sad zadovoljan?
Hagrid: A jeste vi vražji!

Još smo malo pričali o jednorozima i Hagrid je objašnjavao kako ih je našao. Kada smo se vratili u društvenu, svi su već bili unutra. Harry, Ron, Anna i Alex su došli do nas i dali mi bocu pivoslaca.
Anna: Kako smo obećali! A gdje ste vas dvoje bili?
Ja: Duga priča...

Ja i David smo se poljubili i ja sam otišla dolje na večeru sa Annom.
Anna: Znači, vas dvoje ste sad i službeno zajedno?
Ja: Da, ja i David smo sad i službeno zajedno!

  • u 22:47||Dying voices (104)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

    < lipanj, 2006 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy