Isabell Black

19.06.2006., ponedjeljak

Duel kraj jezera i još par kazni

Danas imamo nastavu, a subota je. Ali ne cijeli dan, nego samo blok - sat Čarobnih napitaka. Samo! Imali smo i drugih dana slobodnih sati, ali ne, Snape je morao staviti Čarobne napitke u subotu. Da to nije napravio ne bi me toliko izmučio, a tek Harryja. Nekaj nam je pričao o Višesokovnom napitku, a Harry, Ron i Hermione su se cijeli sat smijali, jer su oni znali napravit Višesokovni napitak. To je bila komedija. Ja sam se isto počela smijat, pa mi je Snape oduzeo deset bodova i dao još dodatni tjedan kazne. To znači da sam tri tjedna u kazni. Ali i Harry i Ron, pa čak i Hermione su dobili tjedan kazne. Snape je danas bio raspoložen za dijeljenje kazne. Ali na Čarobnim napitcima nije bilo Malfoya. Otišla sam sa J.J. i Arwen u bolničko krilo vidjet je li tamo Malfoy. Kada smo došle, Madame Pomfrey je istjerala J.J. i Arwen, ali sam se ja uspjela progurati i doći do Malfoya. Lice mu je bilo svo bilo prekriveno čirevima i gnojnim prištevima, a oči mu se uopće nisu vidjele. Madame Pomfrey je skužila da sam ja kod Malfoya, pa je dotrčala.
Madame Pomfrey: Gospodin Malfoy ne prima posjete! Jučer je dva puta primio kletvu Furnuculus u lice i neće moći sljedećih tjedan dana izaći iz bolničkog krila. A sada, gospođice Black, molim vas da izađite!
Ja: Nije Malfoy nikakav gospodin! On je napodlija zmija! I Malfoy, pretpostavljam da ništa od našeg duela? Da, takav si ti! Kad god ti se nešto ne sviđa, izmisliš bolest!

Madame Pomfrey je već polako ludjela, a ja sam samo izašla iz bolničkog krila i otperjala u dvorište do Anne, Alexa i Davida. Oni su se nešto smijali.
Ja: A čemu se vi smijete?

David mi je pokazao prstom na drugu stranu jezera. Binns i Snape su vodili duel. Binns je upravo Snapea pogodio Impedimentom, a ubrzo i Expelliarmusom i uhvatio Snapeov čarobni štapić.
David: Jedan nula za profesora Cuthberta Binnsa!

Nažalost, Snape je to čuo, istrgnuo svoj štapić iz Binnsovih ruku i došao do nas.
Snape: Dva tjedan kazne za vas četvero!
David: Ja sam to viknuo. Nisu oni krivi!

Ali Snape ga nije slušao, nego je samo zamahnuo pelerinom, ošinuo Binnsa pogledom i otišao u dvorac. A ja sada imam pet tjedana kazne! I to sa Snapeom! Ostatak dana sam pisala zadaću, a navečer sam se pridružila ostalima na zabavi. Fred i George su organizirali u svojoj spavaonici zabavu zbog toga što smo ja i J.J. Malfoya uklele Furnuculusom i što on sada plače u bolnici. Zabava je trajala dosta dugo, ali onda je došla McGonagallica i potjerala nas sve na spavanje. Usput mi se uspjela obratiti.
McGonagallica: A kako ste vi uspjeli zaraditi pet tjedana kazne? I to sve od Severusa? Nadam se da ćete naći vremena i za metloboj uza sve kazne i zadaću!

Jedva sam se suzdržala da ne kažem da je Snape kreten. Ali i Ron je to primijetio pa me lupio laktom u trbuh, i ja sam zašutila. Sva sreća da je to napravio jer bi inače dobila još pet tjedana kazne, ali ovaj put od McGonagallice.
  • u 09:30||Dying voices (52)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

    < lipanj, 2006 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy