Isabell Black

11.06.2006., nedjelja

Moja kazna i dva Furnuculusa

Danas sam malo pričala sa Angel o animagusima. Razmislila sam i pitala je može li me naučiti.
Angel: Molim?!?!? Čekaj malo, da vidim jesam li shvatila. Ti želiš postati animagus? Znaš li kako je to teško? Fizički i psihički je užasno zahtjevno...

Nakon dugog nagovaranja, pristala je. Pomoći će mi da postanem animagus. Upozorila me da će to trajati više mjeseci, a možda i više godina. Bila sam odlučna. Čvrsto sam odlučila postati animagus. Prva dva sata smo imali Obranu od mračnih sila, sa onim tipom Godricom Blackwoodom.
Ron: A gdje je profesor Lupin?
Blackwood: Uklet je. A za današnju lekciju ćemo učiti o kletvi Cruciatus. Kao što svi znate, to je jedna od tri neoprostive kletve. Kletva mučenja.

Dalje je govorio nešto što ja više nisam slušala. Poslije sata je rekao Anni da ostane jer mora razgovarati s njom. Anna me zamolila da ostanem s njom. Blackwood je ovaj put progovorio blažim glasom nego na predavanjima.
Blackwood: Gospođice Black, mislim da nisam rekao vama da ostanete.
Anna: Profesore, ja sam ju zamolila da ostane samnom.

Blackwood je kimnuo glavom i nasmiješio se. Ovo je prvi put da sam ga ja vidjela da se smije. Zapravo je vrlo simpatičan. Sada mi se čini kao da uopće nije neki mračnjak, kako sam na početku mislila. On i Anna su komunicirali oklumencijom i legilimencijom. Bar sam ja to pomislila pošto su negdje pet minuta tamo stajali i gledali se. Poslije toga je rekao da možemo ići.
Ja: Profesore, oprostite, ali možete li mi reći što je s profesorom Lupinom? Je li i on možda uklet Cruciatusom kao i profesorica S...

Kada sam skužila da sam rekla da znam da je Sproutova ukleta Cruciatusom, zašutila sam.
Blackwood: A kako vi znate da je Pomona ukleta Cruciatusom? Ma nema veze, kad bolje razmislim, ne želim znati. Da, dobro pretpostavljate. Ali to niste saznale od mene.

Poslije sam požurila sa Annom na Stare rune. Na putu do sedmog kata sam pitala Annu kaj je bilo ono u učioni.
Anna: Ma ništa, samo mi je rekao da mu je žao, ali da je to morao prijaviti McGonagallici. On je u principu full simpatičan, bar se meni tak čini.

Na Starim runama smo prevodili neki tekst i bilo je užasno dosadno. U ponoć smo imali Astronomiju i umirali smo od hladnoće, a meni se užasno spavalo. Usred sata je na Astronomsku kulu došao Snape i izvukao me sa sata. Izderao se na mene.
Snape: Što sve vama pada na pamet!!!!!!! Dva tjedna ste u kazni i pomoći ćete mi pospremati moju kancelariju!!!!! A sada se vratite na predavanje, i da više nikada nisam čuo da radite neprimjerene stvari!!!!!

I samo je otišao. A što sam ja učinila? To mi nije bilo jasno. Kada sam se vratila na kulu skužila sam da su svi čuli moj i Snapeov razgovor, odnosno Snapeov monolog. Katastrofa! Kada sam se vraćala sa Harryjem, Ronom i Hermionom u društvenu, presreo nas je Malfoy.
Malfoy: I, Blackova, kako ti se sviđa kazna?
Ja: To si bio ti!! Kretenu jedan! Furnuculus!

Malfoyu su počeli izbijati čirevi i počeo je trčati glavom bez obzira.
Hermione: A što je uopće napravio?
Ja: Nemam pojma, al nije bilo sigurno ništa kaj bi meni pomoglo. Joj, kako ga mrzim!

Rekli smo lozinku Debeloj dami, prošli kroz rupu u zidu i ušli u društvenu. Čim sam ušla unutra, Fred i George su dotrčali do mene.
Fred: Čestitamo, Blackova!
George: Ono bacanje smrdobombica na Snapeov kabinet bio je pravi potez!
Fred: Mala, ti si živa legenda!
George: Bit će još nešto od tebe...

Smrdobombice? Da, vjerojatno je Malfoy bacio smrdobombice na Snapeov kabinet i kada je ovaj izašao, rekao mu da sam ja bacila. Taj mali, podli, ljigavi gad!!!! Istrčala sam iz društvene, a zamnom je istrčala J.J. Krenula sam prema bolničkom krilu jer sam znala da je tamo Malfoy otišao kada sam ga uklela Furnuculusom. I bila sam u pravu. Ležao je u krevetu i plakao od boli. Došla sam do njega.
Ja: Ti, ja, sutra, dvoboj!
Malfoy: A ko će ti biti sekundant? Nitko se neće željeti meni suprotstaviti...
Jo:Ja ću biti njezin sekundant. A tko će biti tebi? Onaj sa jednom desetinom mogza ili onaj sa jednom devetinom mozga?
Malfoy: Kako ste vi Blackovi nisko pali. Prvo ti stric završi u Azkabanu kao najveći kriminalac što i je, pa pobjegne, a onda se ti družiš sa prljavim mutnjakušama. Pogledaj ovu ovdje, a tek onu Grangericu...
Ja: Malfoy, nemmam vremena za tebe! I prestani pričat priče o Siriusu, jer svi znamo čiji je otac smrtonoša i tko bi trebao biti u Azkabanu! Tko će ti biti sekundant? Odgovori! Ili ti nije dosta čireva?

Problijedio je.
Malfoy: Goyle. A sada se gubite odavde, ti i tvoja prijateljica mutnjakuša!

Ovaj put je J.J. prekipjelo, pa je Malfoya uklela još jednim Furnuculusom. On je opet počeo plakat od boli, a mi smo otišle u društvenu i u spavaonicu. Taj ljigavac!!!!!! Uvrijedila bih zmiju kada bi rekla da je ko zmija. Pa on je gori od najgore zmije otrovnice!
  • u 00:12||Dying voices (42)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

    < lipanj, 2006 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy