Isabell Black

08.06.2006., četvrtak

Neregistrirani animagus

McGonagallica: Rackwish! Pođite samnom.
Anna: Molim?
McGonagallica: Odmah!

Pogledala sam Annu, a ona je samo odmahula glavom. Alex je isto vidio da Annu zove McGonagallica pa je došao do mene da vidi znam li ja išta o tome. Oboje smo bili zatečeni. Fred i George su ukrali Hagridu jednog vatrenastog prstenaša i sada su ga lovili po Griffindorskoj društvenoj prostoriji jer im je pobjegao (gle čuda, oni bježe). Anna se vratila poprilično loše raspoložena.
Anna: Onaj Blackwood je rekao McGonagallici da sam oklument i legiliment, pa mi je ona sad srala da zakaj to nisam prijavila, da je to rijedak dar... I između ostaloga, da se ne smijem služiti tim vještinama ni pod kojim uvjetima... Katastrofa!/blockquote>
Hermione je dotrčala do nas i rekla da je na oglasnoj ploči popis onih koji će učiti Oklumenciju i Legilimenciju. Anni se nije dalo do oglasne ploče, Alex je ostao s njom, pa sam otišla sa Anabell. Sve ukupno sto učenika može pohađati Blackwoodov predmet. Podijelio nas je u pet grupa po dvadeset učenika. Ja sam svoje ime našla u prvoj grupi, a samnom su bili David, Anna, Alex, Harry, Arwen, Anabell, Lara, Mary, Norah, Anira, Ron, Jo, Angel, Cedric, Alma, Crabbe, Goyle, Pansy i Malfoy. Malfoy!!!! Sada mi je ovo cijeli dan pokvarilo. Još jedan predmet koji moram pohađat sa Malfoyem (lol)... Oklumenciju i Legilimenciju imamo subotom od tri do pet sati popodne. Hermione nije mogla pohađat taj predmet, pa je zbog toga bila malo potištena. A još gore od toga je što smo ja i Ron zakasnili na Preobrazbu i McGonagallica nam je oduzela po pet bodova zbog kašnjena. Ona nam je pričala o animagusima.
McGonagallica: Animagusi su ljudi koji se svojevoljno mogu pretvoriti u jednu životinju. Za sada postoji samo jedanaest registriranih animagusa, a čak dvoje ih je u ovoj školi. To su Arwen Kiptorn i ja.

McGonagallica se odjednom transformiralau mačku. Ostatak sata smo pisali neke bilješke. Na Travarstvu smo opet čitali iz knjige, ali ovaj put o otrovu tentakula (vau). Flitwick nas je učio neverbalne čarolije. Ovaj put sam uspjela sve neverbalne čarolije izvesti uspješno i Flitwick mi je dao 10 bodova. Ali i dalje mi ne ide u glavu, zašto moramo znati neverbalne čarolije u četvrtom razredu? Poslije večere smo imali metlobojski trening. Malo sam se ispuhala i kako je Harry rekao, briljirala sam. Kada su se svi pokupili sa treninga u svlačionicu, ja sam ostala još malo letjeti na metli. Letjela sam iznad Zabranjene šume, iznad Hagridove kolibe, iznad Hogwartsa... Ali kada sam prelijetala dvorac, vidjela sam neku djevojku kako se transformira u hipogrifa. Nečujno sam sletjela iza nje i slijedila ju. Išla je prema Zabranjenoj šumi, ali nije ušla u nju. Stala je uz samu Zabranjenu šumu i opet se transformirala u djevojku.
Ja: Angel?
Angel: Koliko me već dugo pratiš?
Ja: Oprosti, letjela sam na metli iznad dvorca i vidjela te kako se transformiraš u hipografa... Znači li to da si ti animagus? Ali, pa postoji samo jedanaest registriranih animagusa...
Angel: Upravo tako! Jedanaest registriranih. Ali postoje i neregistrirani animagusi, i ja sam jedna od njih. Ali, molim te, nemoj nikome reći. Mogla bih završiti u Azkabanu ako Ministarstvo sazna da sam animagus...
Ja: Naravno da neću nikome reći! Ali, idemo sada u dvorac, već je prošla ponoć...

Krenule smo prema dvorcu i Angel mi je pričala kako je to kada postaješ animagus i kako je to kada si životinja. Tako je lijepo pričala da sam i ja poželjela postati animagus. Došle smo u dvorac, u Griffindorsku društvenu prostoriju, i svaka u svoju spavaonicu. Malo sam prokopala po koferu i izvadila onu ogrlicu koju mi je poslao Sirius. Razmišljala sam kako bi bilo da sam animagus, i to jednorog, koji mi je odmalena bio najdraža životinja.
  • u 23:39||Dying voices (13)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

    < lipanj, 2006 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy