Isabell Black

01.06.2006., četvrtak

Kvalifikacije, poljubac i učenik na zamjeni

Ajme, opet ponedjeljak i predavanja! Ali ima i jedna dobra stvar. Danas su kalifikacije za metloboj. Jedva čekam! Bit će u osam navečer poslije predavanja. Aha, ima još jedna dobra vijest. Danas dolazi Annin dečko iz Rokwooda, Alex. On je učenik na zamjeni. U Rokwood odlazi neki tip iz Hufflepuffa. Prvi sat poslije doručka smo imali Povijest magije. Predala sam Binnsu referat.
Binns: Gospođice Black! Pa niste se baš pretrgali od posla. Mislim da nećete moći dobiti više od I. Za sljedeći put ćete morati malo više napisati ako želite O.
Ja: Kako vi kažete, profesore...

Ma baš me briga! Ako njemu nije dobro da ja pišem o tim vilovnicima više od dva sata, onda ja ne znam kaj je njemu dobro. Ali Arwenin i Hermionin referat prihvatio je s oduševljenjem. Pa nisam ja kriva kaj one ima kvocijent inteligencije petsto. Nisam ja tak pametna! Trelawneyica nije propustila ni ovu priliku da Harryju prorekne smrt. Ali ovaj put je osjetila jaču “auru“ (kaj god joj to značilo).
Trelawneyica: Ajme meni, gospođice Black, pa i vama se bliži smrt!
Ron: Profesorice Trelawney? Mi to već znamo. Isabell je to vidjela u zvijezdama kada je pisala zadaću.
Trelawneyica: Svaka čast, gospođice. Dobili ste O.

I vratila mi je proročanstva bez da ih je pročitala. Ostatak dana protekao je normalno. Poslije večere sam brzo otišla po Vatrenu munju i otišla na igralište sa Annom i Ronom. Anna će se isto prijavit za mjesto lovice, a Ron za mjesto vratara. Kada smo došli, Harry je već bio u svojoj skrletnoj pelerini sa Vatrenom munjom u ruci. Činilo mi se kao da je pola Griffindora došlo na kvalifikacije. Harry je bio malo zbunjen, pa je prvo zamolio sve da prelete par puta igralište. Pola njih je palo, pa ih je sada manje ostalo. Podijelio nas je u grupe, i prva grupa vinula se u zrak. To su bili vratar, tri lovice i dva udarača. I tako po šest grupa, dok nismo došli na red ja, Anna, Ron i još neki koje ja nisam poznavala. Zabila sam Ronu četiri pogodka od šest, Anna četiri od sedam, a onaj tip koji je letio sa nama nije zabio nijedan, a pokušavao je najmanje deset puta. Grozan je taj tip bio. Kada je sve to završilo, Harry je objavio rezultate.
Harry: Udarači su, kao i prošle godine, blizanci Weasley! Vratari su... Da, ljudi, dobro ste čuli, imamo ove godine dva vratara. Kao što sam već rekao, vratari su David Conty i Ron Weasley.

Svi su pohrlili Ronu, Fredu, Georgu i Davidu čestitat. Ja sam dotrčala do Davida i čestitala mu. Malo mi je falilo da mu se objesim oko vrata. Sva sreća da sam se suzdržala, jer bi se inače tako zbrukala... Kada se galama stišala, Harry je napokon objavio ono što je mene najviše zanimalo.
Harry: Lovci, ili bolje rečeno lovice su Joanne Jenkins, Anna Rackwish i Isabell Black!

Ne mogu vjerovati! Postala sam lovica! I ovaj put su svi počeli vikati naša imena. Do mene je došao David i čestitao mi. U tom trenutku sam pukla. Zagrlila sam Davida! A najbolje od svega je to što je on mene u tom trenutku poljubio. Molim?!?!? David me poljubio. Najljepše cure mu se bacaju pod noge, a on poljubi mene. Kad sam ja skužila da smo na igralištu i da nas gleda pola škole (neki Ravenclawi i Hufflepuffi su bili na tribina), svi su zapljeskali. Htjela sam propasti u zemlju... A opet nikad više nisam željela ostati na njoj... Odmah smo se ja, Anna, Arwen i J.J. pokupile u dvorac jer meni nikad u životu nije bilo neugodnije... A opet, bilo mi je ugodnije nego ikad u životu... Ma ovo kaj ja govorim uopće nema smisla. Kada smo se vratile u društvenu prostoriju, tamo je Annu čekao Alex. Moram priznati da je skroz zgodan, ali moj David je najzgodiji na svijetu... Ma, šta ja to pričam??? Zatelebala sam se u njega ko neka glupača. Anna nas je upoznala. Alex je full simpatičam i dobar. Nismo stigli puno pričat jer su negdje pola sata poslije nas u društvenu došli Harry, David i Ron, pa sam ja otišla u spavaonicu. Zamnom je pošla Anna, ali sam joj rekla da ostane s Alexom jer se svijet neće srušit ak ne dođe samnom u spavaonicu. Ali čim sam ušla u spavaonicu, J.J. se odnekud pojavila. Malo smo pričale o događaju na kvalifikacijama, ali onda sam se ja sjetila da joj nisam pokazala onu ogrlicu kaj mi je Sirius jučer poslao. Rekla je da mora odmah otići u knjižnicu nešto provjeriti. Legla sam u krevet, a kada su ostale cure došle u spavaonicu, pravila sam se da spavam. Jednostavno mi se nije dalo raspravljat. Pa kaj mi je bilo kad sam se poljubila s Davidom?!?!?
  • u 07:51||Dying voices (26)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

    < lipanj, 2006 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy