Myspace

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Myspace

,blog.dnevnik.hr/djuki" />

*THE WAY I SEE IT...*

06.05.2006., subota

Myspace


Subota...napokon. Trebala bi učit da nebi i ove godine (treći put) imala popravni. Sutra ću... Sad idem malo na kzra. Ionako Luciferke nema. Do nedjelje će bit na pećinama. Državno natjecanje iz debate je počelo. Želim ekipama iz DOMA MLADIH puno sreće!! Baš mi je žao što sam se totalno ohladila od debate... Ma to je zato što sam ja sebe uvjerila da ne mogu držat govore i neam pojma šta i sad stvarno više ne mogu.... Dobro, mogu...ma neznam!
Već par dana želim napisat novi post, ali stvarno neznam o čemu da pišem!! Tražim inspiraciju, ali nekako sam prazna. Pogotovo me dokrajčilo to što su neki od mojih najdražih blogova prestali postojati kao npr.: Chupin, Ninin, Tomin... Ma bzvz. Sad me najviše ubija to što nemam pojma di ću večeras. Dogovorila sam se s Alenom i kastavcima da ćemo ić pit na Cont. party Ma valjda će nam bit dobro. Srećom Milena (ona koja nosi kućni telefon u školu) će doć pa ćemo se ja i ona sprdat. Tj. sprdat ćemo kastavce... smijeh Baš smo podle! U biti ja u svakom postu pišem da idem pit. Svi će mislit da sam teški alkos.... Nisam veći od sestre!!!!!!
Znate šta sam shvatila da često radim? Hodam i buljim u nebo! Neam pojma šta očekujem da ću vidjet, ali stalno to radim. A najveći gušt mi je gledat IZLAZAK sunca. To se rijetko događa... Možda mi je zato tako zanimljiv! Nisam ja čudna "ne"....
Idem spremit sobu jer ne mogu hodat po sobi i učit... Malo kasnije... Sutra!
- 15:08 - RECI (11) - STAVI NA PAPIR - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

Omiljeni Li(n)kovi: