*THE WAY I SEE IT...*

27.05.2006., subota

I dok valovi u glas našu priču šapuću....

Danas idem s Paolom, Sandrom i Milenom van. Nije da mi se ide baš previše, ali idem malo bzvz. Bolje nego da doma trunem. Drugi vikend slavim rođendan. Nisam ga slavila od osmog razreda i zato sad jedva čekam. Bit će dosta ljudi jer slavim skupa sa Mirnom i Tamarom! Ne mogu vjerovat da ću za SAMO tjedan dana bit punoljetna. Ne oduševljava me to baš previše... Ne želim da ništa u meni promijeni.

Izgleda da ću proć s 3.3. A tako malo će mi falit. Ma nema šanse da se guzim nekome da mi poklanja ocjene. Nikada! Ma ionako su profesori subjektivni i nije isto kad ja dobijem 2 iz odgovaranja i kad NEKOJ glupači na kraju godine svi poklone dvojke da nebi pala razred, a ona se samo smije. Pa ima pravo kad zna da ne treba mrdnut ni malim prstom jer joj ionako svake godine poklanjaju ocjene..pa i ove će. Ma zaboli me! Ionako ocjene nisu pokazatelj mojeg znanja i nikad mi nisu i nikad mi neće ništa značit.
Nadam se da će se ljudi koje sam pozvala na rođendan odazvat i da će mi večeras biti dobro vani. Idem prvo negdje na Trsat. Ove su se ufurale da će vidjet Hamdiju i nekog lika iz neke hrvatske sapunice... bang
PUSA!
- 15:42 - RECI (11) - STAVI NA PAPIR - #

21.05.2006., nedjelja

MySpace Layouts


Ja ne mogu vjerovat!! Ovako....Imam grozan odnos sa starom. Tj. međusobno se organski ne možemo podnijet. Ne pričamo već mjesec dana (tako nešto) i meni to odlično odgovara. Ma super! Ionako nikad nema ništa pametno za reć. Puno vas znaju ženu koja me rodila i djelomično shvaćaju zašto ja imam takvo mišljenje o njoj. A najžalosnije u cijeloj priči je to što, iako smo mi posvađane i nju šatro nije briga za mene, umire od znatiželje i u slobodno vrijeme (kad ne spava) ČITA MOJ BLOG i Milenin....
Daj stara nađi si život!!!!!
Tako, sad kad sam staroj posvetila nekoliko redaka, osvrnula bi se na jučerašnji dan. Malo je bila tlakica vani. Prvo smo Dujma i ja bile u Buri, pa na Contu s Alenom i kastavcima i onda smo išle na Grobnik kod Tinota jest čevape. Mmmmm... Nismo ništa pile, ali smo pojele masu tog mesa. Tino i Nenad su se svađali s Bakirom tako da je bio kljuc. A doro... Šta sad!? Drugi vikend Tamara i Mirna slave rođendan, a vikend iza toga JA!! Ne mogu vjerovat kako je brzo vrijeme prošlo. Ja ću 3.6. bit punoljetna! Mirna je bila 19.5. u petak. Bile smo dežurne i bilo nam je odlično. Nju su svi ljubili i čestitali, a ja ko neki šonjo.
Drugi tjedan će temperature bit visoke, pa bi mogla otvorit svoju sezonu kupanja. Vidjet ćemo! Iako se ljudi već kupaju, ja ne mogu ako sunce ne prži!! Idem papat, nešto malo učit jer nemam ništa osim geografije (20 nas je dobilo komad iz kontrolnog). I tako...bzvz... Pozdrav!!!
- 13:04 - RECI (12) - STAVI NA PAPIR - #

16.05.2006., utorak

15.5. u slikama

Jučer sam malo uzela digitalni fotić pa sam slikala. Evo što sam sve slikala.
Ujutro sam došla kod Sandre na Viškovo. Ona je papala juhu:
Image Hosted by ImageShack.us
Malo smo zakasnile u školu jer po cijelom gradu kopaju! Užas! A dobro imale smo samo 2 sata zbog nastupa kasnije. Evo par sličica iz wc-a u školi:
Image Hosted by ImageShack.us
SANDRA, JA I SIKE
Image Hosted by ImageShack.us
ŽABA I KARO
Image Hosted by ImageShack.us
SANDRA I JA
Image Hosted by ImageShack.us
MARKO, NATASA I HENI

Ispred razreda sam slikala:
Image Hosted by ImageShack.us
MARTU, 3NAJSTIĆKU, MAJU I NIKI
Image Hosted by ImageShack.us
NINU, BOBOTA I INES (JURE U POZADINI)
Image Hosted by ImageShack.us
NAPALJENU NINU I SEBE

U razredu na psihologiji nisam znala koga ću slikat, ali na poslijetku sam se odlučila za MARTU:
Image Hosted by ImageShack.us

Nakon škole i nastupa na koji su došli Alen, Tony, Sike i Virna, sjeli smo na kavu. Ovo je muška ekipa:
Image Hosted by ImageShack.us
I mi....žene:
Image Hosted by ImageShack.us


- 12:04 - RECI (11) - STAVI NA PAPIR - #

06.05.2006., subota

Myspace


Subota...napokon. Trebala bi učit da nebi i ove godine (treći put) imala popravni. Sutra ću... Sad idem malo na kzra. Ionako Luciferke nema. Do nedjelje će bit na pećinama. Državno natjecanje iz debate je počelo. Želim ekipama iz DOMA MLADIH puno sreće!! Baš mi je žao što sam se totalno ohladila od debate... Ma to je zato što sam ja sebe uvjerila da ne mogu držat govore i neam pojma šta i sad stvarno više ne mogu.... Dobro, mogu...ma neznam!
Već par dana želim napisat novi post, ali stvarno neznam o čemu da pišem!! Tražim inspiraciju, ali nekako sam prazna. Pogotovo me dokrajčilo to što su neki od mojih najdražih blogova prestali postojati kao npr.: Chupin, Ninin, Tomin... Ma bzvz. Sad me najviše ubija to što nemam pojma di ću večeras. Dogovorila sam se s Alenom i kastavcima da ćemo ić pit na Cont. party Ma valjda će nam bit dobro. Srećom Milena (ona koja nosi kućni telefon u školu) će doć pa ćemo se ja i ona sprdat. Tj. sprdat ćemo kastavce... smijeh Baš smo podle! U biti ja u svakom postu pišem da idem pit. Svi će mislit da sam teški alkos.... Nisam veći od sestre!!!!!!
Znate šta sam shvatila da često radim? Hodam i buljim u nebo! Neam pojma šta očekujem da ću vidjet, ali stalno to radim. A najveći gušt mi je gledat IZLAZAK sunca. To se rijetko događa... Možda mi je zato tako zanimljiv! Nisam ja čudna "ne"....
Idem spremit sobu jer ne mogu hodat po sobi i učit... Malo kasnije... Sutra!
- 15:08 - RECI (11) - STAVI NA PAPIR - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

Omiljeni Li(n)kovi: