*THE WAY I SEE IT...*

29.04.2006., subota

MySpace Layouts


Znate šta treba? Treba učit sad dok nije postalno stvaaaarno kritično. Mene samo strah matiše! Baš mi nekako ne ide. Ovaj tjedan sam dobila ok ocjene. Valjda sam imala sreće. Jučer sam odgovarala fiziku iako nisam znala šta učimo i dobila 2. Najčudnije vezano uz ovaj tjedan je to što nisam niti jednom zaspala ni zakasnila uškolu!!! Baš čudno... Malo me izbija ova kiša. Kao planirali smo 1.5. na izvor Rječine malo pit, roštiljat, sprdat se.... A kiša pada ko luda. Naravno da kad počne škola da će pržit i da ćemo se kuhat i profesori će pizdit da kratke majice nisu za školu nego za na plažu...jada, jada, jada... Baš me zanima kako će ispast to u ponedjeljak. Meni s razredom uvijek bude dobro, nego me strah da nam kiša ne ujebe sve.
Ispričavam se Gđi. Crvenko-Zelenko na nepodopštini koju smo izveli u srijedu. Sorry...igrali smo istina-izazov. Sike je trčao po contu i derao se da je peder, ja sam se derala da sam lezba, sndra je žicala pivu i skidala tenisice uz detaljne opise njihovog mirisa... Bilo je zakon. Jučer smo nas troje (sike, sandra i ja) bili u kinu gledat Mrak film 4. Meni su prva tri djela bila super, ali 4. je bzvz!!!! Srećom, imalo smo 3 litre pive pa nam nije bilo tako dosadno. Stalno smo išli piškit....to nas je zabavljalo.... Danas ja i moja Saka idem van s njenom standardnom ekipom, pa se ja moram napit da preživim i to. Shalim se! Jedva čekam izać s njom van i isplesat se!!!
Za kraj bih samo pitala nešto: U četvrtak je moja prijateljica donijela KUĆNI TELEFON u školu. Što mislite tko? a) MILENA b) Sandra c)Mirna
Još uvijek neznam zašto.... Pa nikad mi nije djelovala baš skroz normalna osoba...
- 13:36 - RECI (13) - STAVI NA PAPIR - #

21.04.2006., petak

-LjuBljAnA-

Evo i mene malo nakon ne tako dugo vremena. Danas sam se vratila iz Ljubljane. Bili smo Ke i ja kod Mery the sister. Baš smo se zabavili. Nadam se da se dečko s bajsom neće naljutit što smo se malo vozili po hodniku te da je cura koja nas je zamolila za tišinu jer je učila, prošla ispit!! Tak ti je to u djačkom domu. Sve je super osim tuševa. Malo su....kaubojski! Žao mi je što nisam imala fotić jer smo stvarno imali šta slikat. Ma ti slovenci su spaljeni! Full mi je ok što uopće nismo imali problema na stopu. Čekali smo max 10 min da nas neko pokupi. A u tu moš cijeli dan stajat na stopu a da ti nitko ne stane.
Napokon su došle slike šta smo se slikali u školi. Ajme katastrofe! Nas par se uguralo 2.a na prozor pa smo se slikali s njima. Baš smo grozni...naughty
Neam pojma di ću sutra. Šanko i Iva slave rođendan na zadnjoj, ali ne zove me baš. Možda dođem...iako čisto sumnjam. Još uvijek sam umorna od dvodnevnog divljanja u Lj. Za kraj bih samo rekla: JANEZ JE NAJBOLJI!!
- 22:20 - RECI (15) - STAVI NA PAPIR - #

17.04.2006., ponedjeljak

Jedino me čini sretnom misao da smo ispod istog neba

Prije svega bih čestitala rođendan svojem prijatelju SIKETU koji mi puno znači!!!!
Eto...sad ću vas pitat nešto: Vjerujete li u pravu ljubav? Ja sam tako blesava u toj ljubavi. Ma dobro, ja sam po prirodi jako čudna i teška osoba pa mi je jasno da je ponekad samnom teško izać na kraj. Da li je moguće da je to mogla samo jedna osoba? Da li sam pogriješila? Nisam sama, ali sam u biti tako sama. Nekako se bojim... Ja mislim da sam ja jedna obična kukavica koja se boji vezat!!!!!!!!!!!! Baš jesam!!! Samo na sebe mislim i gledam samo kako je meni. Mislim samo što će meni drugi pružit, a ne razmišljam što ja mogu pružit drugima kako bi im bilo bolje. Ja ne vjerujem u pravu ljubav...tj. ne vjerujem da na ovom svijetu postoji savršena osoba za mene! U zadnje vrijeme kad god vidim neki zaljubljeni par pomislim: A jadni...niste ni svjesni da će to jednog dana završit... Zašto bi? Zašto ja tako razmišljam? Mrzim ljubav i mrzim što sam toliko ovisna i vezana uz bilo koga. Dobro ne baš bilo koga. Naprotiv, govorim o jako posebnoj osobi koju ja ne zaslužujem. A znala sam da što god odlučim da ću pogriješit... Baš sam prorok.
Peče me savjest i bojim se onoga što će bit! Kad bi bar mogla sve iznutra obrisat i bit prazna i hladna... Kad bi bar mogla zaboravit. Kad bi bar mogla izbrisat godinu i pol svog života. Kad bi bar, kad bi bar... Puste želje... Život ide dalje htjela ja to ili ne, a najgore je suočit se sa pogeškama i priznat ih sama sebi.
Savjet: Pazite da ne povrijedite osobe do kojih vam je stalo, nemojte toliko mislit na svoju guzicu!!
- 00:01 - RECI (8) - STAVI NA PAPIR - #

08.04.2006., subota

*SrEćA*

Kada ću moć stati i reć: Sada sam sretna! Uvijek nešto želim. Samo da još imam ? bila bi sretna. Zašto je to tako? Jesam li ja prezahtjevna ili...? Mislim da svatko ima dovoljno razloga da bi bio sretan u životu. Jedan od najbitnijih razloga je zdravlje i ljubav. Ali ljudi se vrlo lako naviknu na lijepe stvari u životu pa ih više ni ne zamjećuju dok ih ne izgube. Inače sam ja jako sretna osoba i rijetko kad sam šonjo. Neda mi se bit! Kad me uhvati neki šonjizam, odlutam mislima. Tako se najbolje opuštam. Ponekad tako znam odlutat npr. u basu i onda kad se nasmiješim me ljudi blijedo gledaju... lud
Jutros sam o tome razmišljala jer sam se pokačila sa starom zbog ukora pred isključenje... To sad nije bitno,nego kad sam ju vidjela onako spremnu na pokolj u tako ranim satima. A vani lijep, sunčan dan, subota.... Ono...šta ti je ženo?? Chill! Ma zaboli me....glavno da ja danas ne budem u kurcu zbog nekih odluka i da mi vani bude super! wave
- 12:57 - RECI (14) - STAVI NA PAPIR - #

02.04.2006., nedjelja

Subota.....

Mislila sam nešto napisat za 1. april, ali nisam imala inspiracije pa nisam. Jučer sam išla van sa mojom Sandrom i njenom muškom ekipom: Vlado, Ivan, Dalibor, Geljo... Bilo nam je super. Prvo smo otišle do Acapulca na Viškovo. Baš sam se mislila izbit i pila sam cijelu večer, ali ništa... Nešto me mučilo cijelu večer... Neam pojma šta! A dobro.... Oko 00:30 smo se spustili do grada. U El Riu MASA ljudi pa nisam ni ulazila. Mrzim kad se ne mogu kretat i kad ljudi gaze po meni. Ništa... Otišli smo di Krasice u Village Pub. Bila sam i prije tamo i bilo mi je super. Nije bilo previše ljudi i mjuza je bila ok (osim Štikle!!!). Muški su se pobrali. Kljucali su cijelu večer... Ostale smo Sandra, Dalibor i ja. Sandra je oko 1 počela derat po vodkama, a ja po vodi. Nije mi se dalo pit. MENI se nije dalo PIT!!! Sve u svemu....ssakon!!
Najzanimljiviji dio izlaska sa Sandrom je njeno spremanje. Ja se spremim za naaajviše pola sata i onda nju čekam još sat vremena. Evo rezultata našeg spremanja. Slika je stara mjesec dana...tako nešto... Mislim da smo išle u El Rio:
Image Hosted by ImageShack.us
- 14:11 - RECI (16) - STAVI NA PAPIR - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

Omiljeni Li(n)kovi: