st patrick's day 2006

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> st patrick's day 2006

,blog.dnevnik.hr/djuki" />

*THE WAY I SEE IT...*

12.03.2006., nedjelja

st patrick's day 2006


Eto i mene opet... Neću pisat o ovom vikendu, jer se nije dogodilo ništa posebno. Nije da mi je bilo loše nego je sve bilo uobičajeno...
Malo sam švrljala po netu i došla do stranice od LEUT MAGNETIKA i skinula si pjesmu vecchia cola. Baš mi je jaka! Slušam ju cijeli dan. Ništa mi se neda i tako sam umorna. Jučer sam bila vani do 4 i hodala sam od Mlake do Pećina. Cijelu večer sam štucala pa me to još dodatno umorilo.
Sutra neću ić u školu jer ništa neznam i zaspat ću. Zato jedva čekam u utorak u Zagreb. Malo se idemo sprdat i pit... Ide mi naživce što ovdje u Rijeci nemaš di van. Imaš Točku ili El Rio i ostala slična mjesta. U koja me najčešće ne puštaju jer sad kad sam se ošišala izgledam još mlađe... Buhuhu... Drugi vikend je Chupi maturalna. Jedva čekam vidjet njega u odjelu s onom zurkom!!! Uzet ću fotić da se mogu smijat i kad dođem mado.
Idem gledat DVD od Putokaza STROJ 22.2.22. Baš me zanima kako je to na kraju ispalo jer je na koncertu bilo predivno. Pusa!!!
- 23:17 - RECI (13) - STAVI NA PAPIR - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

Omiljeni Li(n)kovi: